Onko kellään kokemuksia otsikon tiestä?Tie alkaa Wurzburgista ja menee Fusseniin aivan Itävallan rajalle. Kovasti tietä on kehuttu. Tarkoitus reissata mpyörällä heinäkuussa ja tämä reitti kiinnostaa.
Romantische Strasse
2
847
Vastaukset
- sinna61
Upeahan tuo reitti on, matkalla on kauniita kaupunkeja toistensa perään, paljon käynninarvoisia "turistirysiä" ja kaikkialla on uskomattoman hoidettua ja siistiä. Suosittelen sen jatkoksi kuitenkin Deutsche Alpenstrassea ainakin pätkän, jos motareilla liikutte - siellä on vielä kauniimmat maisemat. Nämä turistireitit kohtaavat tuolla Füssenissä, joka kyllä päivän parin pysähdyksen arvoinen paikka. Kannattaa ehdottomasti ajella läpi! Ja netissä nämä reitit on hyvin esitelty kaikkinen kohteineen. Muistakaa varoa heinäkuussa lomalle kirmaavia päättömiä saksalaisia, siinä riittää vauhtia ja vaarallisia tilanteita - kuin vasikat kevätlaitumella ;))
- Rosvo Roope
itse suosittelen myös kyseistä reittiä, tosin vasta "etelässä" alkas maisemat olemaan upeita ja varsinkin lumoava kaupunki Fussen. Koita katsoa jos voit yhdistää myös jonkin reitin täältä: http://www.saksa.travel/FIN/saksa_matkailumaana/master_tlfstrasse.htm
Itse käytin aikoinaan tätä juttua hyväksi: http://www.iltalehti.fi/tsau/matkajutut/2121.shtml
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korona-ajan häväistysten tutkiminen alkaa
Teemu Keskisarja ja Tapio Puolimatka haastavat korona-ajan viralliset totuudet. "Korona synnytti kastilaitoksen. Se aset3962230Martina, yksityishenkilön ex vihaa häntä
Seiska ja IL kirjoittaa, että yksityishenkilön ex on veemäinen ja vihaa Martinaa. Onneksi ex on 13000 km päässä.3882110- 981822
- 4451772
- 71444
Miksi palstalla paljon venäjä mielisiä?
Palstalle näyttää kerääntyneen varsin paljon venäjä mielisiä. Mistä tämä johtuu?1131360- 2261050
Olavi Uusivirta sai järjettömästi koronatukea ja asuu Kulosaaressa!
Olavi on miljonääri. Olavin asunto maksaa miljoonia. Olavi sai koronatukea aivan helvetisti. Olavi nuoli Sannan korvaa.9926Jos totta puhutaan niin haluan mies että
N*ssit multa luulot pois. Niin että naapurit huolestuu siitä huudosta. 🤭72881Tiedäthän?
Että tykkään sinusta nainen ja olen kiinnostunut sinusta. Olet reilu ja rehellinen, sellainen unelma nainen. Tehdään k41842