Kokemuksia virtsankarkailusuojista

tenailija

kertokaas ihmiset kokemuksia ja ajatuksianne virtsankarkailusuojista. Minkälaisia suojia itse käytätte jne. Itse käytän lähes päivittäin Tena lady extraa ja tena Lady superia.Näillä suojilla koen pärjääväni erinomaisesti joka tilanteessa, paitsi joskus esim. jumpassa laitan suojan päälle vielä muovisuojahousut lisävarmuudeksi suojahousuja käytän myös öisin suojan päällä.

22

9670

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • m 26v

      ite käytän tenan slip teippivaippoja öisin.ovat parhaat yökäyttöön.ootko itse minkä ikäinen?

    • Niksu24

      Minulla ei ole varsinaisesti virtsankarkailua mitenkään todettu, mutta esim. väsyneenä tai tilanteissa joissa jännittää tai joissa ei pääse helposti vessaan, on varmempi olo jos on suoja. Pidän myös tenan extra plussia tai supereita. Niitä pienempien siteiden kanssa tuntuu, ettei niihin voi luottaa niin hyvin jos tulee tiukka paikka. Onko muita, jotka pitävät suojaa varoiksi vain tiukoissa paikoissa jotta olisi varmempi olo? Olen 24-vuotias.

      • Kari 37

        Normaalisti en tarvitse vaippoja, mutta pitkään pidättäminen ei vanhan selkävaivan vuoksi onnistu vaan pissa saattaa tulla alle. Mä olin töissä pakastamon varastolla, työpaikan lämpötila -36 C ja varustuksena välipuku ja turkishaalarit. Ei oikein huvittanut riisua vessaan jokaista pikku pissahädän tunnetta varten. Mä käytin töissä ollessani joko Tena Slip tai Attends teippivaippaa ja vaihdoin sen ruokatunnilla ja joskus kahvitauollakin.

        Mietin vain että onkohan muissa ammateissa henkilöitä jotka käyttää vaippaa "mukavuus" -syistä tai vain käytännön pakosta?


      • valvomies 40v
        Kari 37 kirjoitti:

        Normaalisti en tarvitse vaippoja, mutta pitkään pidättäminen ei vanhan selkävaivan vuoksi onnistu vaan pissa saattaa tulla alle. Mä olin töissä pakastamon varastolla, työpaikan lämpötila -36 C ja varustuksena välipuku ja turkishaalarit. Ei oikein huvittanut riisua vessaan jokaista pikku pissahädän tunnetta varten. Mä käytin töissä ollessani joko Tena Slip tai Attends teippivaippaa ja vaihdoin sen ruokatunnilla ja joskus kahvitauollakin.

        Mietin vain että onkohan muissa ammateissa henkilöitä jotka käyttää vaippaa "mukavuus" -syistä tai vain käytännön pakosta?

        Hei itse käytän tena slip tai vastaavia teippivaippoja valvomossa istuessani. Vaikea jättää työpistettä.


      • käyttäjämies
        Kari 37 kirjoitti:

        Normaalisti en tarvitse vaippoja, mutta pitkään pidättäminen ei vanhan selkävaivan vuoksi onnistu vaan pissa saattaa tulla alle. Mä olin töissä pakastamon varastolla, työpaikan lämpötila -36 C ja varustuksena välipuku ja turkishaalarit. Ei oikein huvittanut riisua vessaan jokaista pikku pissahädän tunnetta varten. Mä käytin töissä ollessani joko Tena Slip tai Attends teippivaippaa ja vaihdoin sen ruokatunnilla ja joskus kahvitauollakin.

        Mietin vain että onkohan muissa ammateissa henkilöitä jotka käyttää vaippaa "mukavuus" -syistä tai vain käytännön pakosta?

        Hei itse käytän teippivaippoja myös.
        Toimin prosessin valvojana eikä työpisteestä voi oikein poistua.
        Mistä hommaatte vaipat ja saako jostain edullisesti ?
        Olisi kiva jos jollain olisi tietoa onko jossain esim poistuvia malleja edullesemmin myytävänä tai jossain kirpiksillä ?


      • Suomivaippa
        käyttäjämies kirjoitti:

        Hei itse käytän teippivaippoja myös.
        Toimin prosessin valvojana eikä työpisteestä voi oikein poistua.
        Mistä hommaatte vaipat ja saako jostain edullisesti ?
        Olisi kiva jos jollain olisi tietoa onko jossain esim poistuvia malleja edullesemmin myytävänä tai jossain kirpiksillä ?

        Mulla on muutama laatikko Hyvinkäällä 90-luvulla lopetetun Kolmisetin teippivaippoja. Vaippa on muovipintainen ja siinä on yksi leveä teippi joka pysyy takuuvarmasti kiinni.
        Tämä Hygifix power oli, ja mielestäni on vieläkin teippivaippojen mersu.
        SCA Mölnlycke taisi maksaa tämän firman lopettamisen tai en ole varma miksi se loppui.
        Kirppiksiltä löytyy vaippoja todella harvoin, olen sen vuosien aikana todennut.
        Nämä Hygifix vaipat ei ole halpoja, niissä on tunne-keräily-ja laatu-arvoa. Myyn niitä vaikka yksittäin hintaan € 1.90/ kpl. Haluttaessa modifioin vaipasta todella tuhdin jätti-teippivaipan jota myyn hintaan: € 5.50
        Mutta jos halutaan edullista vaipparatkaisua niin hanki muovihousut, joita minulla on myös varastossa noin 400 paria. Malleja on kaksi; nepparikiinnitteinen ja umpihousu, värejä ja kuoseja on kymmeniä. Muovihousuun sitten suorakaidevaippoja. Myyn Ruotsalaista Labbetus suorakaidevaippaa 140kpl paalissa hintaa vaipalle tulee 40centtiä kappale.
        Valmistan huippuhienoja, ainutkertaisia suur-suorakaidevaippoja 4 eri kokoa. Näitä ei saa mistään muualta ja ne jos jotkut on oikeita vaippoja juuri muovihousuun laitettavaksi.
        Itse käytän näitä Inko-Sani muovihousu-vaippoja jatkuvasti ja ne antaa kyllä sellaisen tunteen että on kunnon vaippa housuissa.
        Suurimmat suorakaidevaipat on niin isoja että niitä ei missään nimessä voi käyttää muualla kun yksin ollessaan, se näkyy päältä jo niin hyvin.
        Mutta jos ollaan kiinnostuneita niin voi kirjoittaa: [email protected]
        Kirjoitin tähän siksi koska huomasin että ketjun lähde kaikki ovat sellaisia jotka tykkää pitää vaippaa. Itsekin tykkään, siitä tulee sellainen kiva iloinen turvamieli, jotain hakuisuutta siinä on, vai onko. terv nimim Janne- plastikkihousupoika


      • mies42

        Vau, muitakin mukavuuskäyttäjiä löytyy. Ei minullakaan varsinaista karkailua ole, jos ei jälkitippaa lueta karkailuksi. Jälkitipan takia aloin käyttää ensin tena for men suojaa, mutta nykyään käytän usein attendsin contour 5, tai R6 suorakaidevaippaa. Joskus esm automatkoilla Tena slippiä. Lähinnä sen takia että on varmempi olo, ja joskus ei vaan pääse vessaan, kun olisi tarve.


    • vaippari

      Itse olen aina kärsinyt yliaktiivisesta rakosta ja en aina kerkeä ajoissa wc:hen enkä pysty pidättämään kuin korkeintaan muutaman minuutin hädän tuntuessa.
      Työ kuljetusalalla ajoittain pakkotahtisella aikataululla on pakottanut ratkaisemaan ongelman. Juotava on varsinkin kesä
      säillä. Lääkkeitä, kerääjiä, katetria ja rakon koulutusta on kokeiltu, mutta kyllä vaipat ovat tällä hetkellä käytössä. Hyviksi koettuja ovat
      polivex miesten vaippa ja tenan flex. Ovat kyllä arkikäytössä mukavia ja huomaamattomia, sekä helppoja avata wc käynneillä helppoja vaihtaa kastuttuaan. Kootkin ovat vuosien mittaan pienentyneet niin, että varavaippa menee takin taskussa wc:hen mennessä.

    • Varmuuden vuoksi

      Moi,

      minäkin käytän varmuuden vuoksi vaippoja paikoissa, joista ei sujuvasti pääse vessaan.

      Elokuvissa, teatterissa tai muissa "stadiontapahtumissa" kunnon vaipat rentouttavat oloa ja sitten ei tule aina tarvettakaan. Olen toiminut näin jo pitkään sen jälkeen kun minulta vuosia sitten tuli kerran housuun elokuvateatterissa. Vaippaan on ollut pakko päästää muutaman kerran. Pidätysongelma tuntuu pahenevan tällaisissa tilanteissa, jos vaippaa ei ole...

      Kapakka on rajatapaus. Useinhan miesten puolelle ei ole niin jonoa. Joskus laitan joskus en...

      J

    • huolestunut vanhempi

      mistä te saatte niitä tenoja kun 11 vuotias poikani tarvitsisi yö käyttöön

      • hake

        Tena Kaupasta sieltä saa edullisesti ja kotiin toimitettuna


    • tukehtumisvaarako

      Mitenkäs . eikö vagina aivan tukehdu jos jatkuvasti yötä päivää pidetään tukehduttavaa sidettä tai vaippaa sen peittona ! Eihän se parka vagina enää saa ollenkaan Ilmaa ! Eikö tästä seuraa jotain vaivoja, tulehdusta tai jotain muuta kun teipataan umpeen yötä päivää?
      Naisystävälläni on teipattu suoja jatkuvasti ja alan huolestua asiasta.
      Toivoisin naisilta vastausta, kiitos.

      • PerttiYlermi

        Sinun pitää tiedostaa oma vastuusi asiassa ja järjestää ajoittanen tuuletus sopivalla / sopimattomalla tavalla


      • Anonyymi

        Kankainen Kestoside 35 cm pitkä. Pystyn käyttää joka päivä ja kokoajan. Imee hyvin koska 3kerrosta imuja sisällä


    • pissaliisa

      Ite käytän Senin tuotteita., lähinnä Seni Lady sarjaa. Isommat imee kyllä tosi hyvin. Joskus jos tietää, et ei pääse heti esim. konsertti tai teatteri, sitten Senin kouru ja päälle verkkohousut. Mustat verkkohousut ei edes oo niin hirveen helppoa huomata toisten. Niissä ei ole edes saumoja, ni ei paina. Ovat halvempiaki ku Tenat ja saa nykyään netistki.

      • Anonyymi

        Täytyykin ostaa ja kokeilla


    • päivittäinkäyttäjä

      Aina kun otan jonkun uuden tuotteen käyttöön, testaan sen. Laitan normaalit vaatteet päälle ja annan täyden rakon tyhjentyä vaippaan. Sittenhän sen näkee käytännössä. Olen tehnyt valintoja testin jälkeen.

      • Anonyymi

        Ootko mitä vaippoja testannut toimiviksi?


    • Anonyymi

      Tena Lady super on paras ja tykkään käyttää niitä
      Aina laitan tena siteen kun lähden kotoa, kotona käytän kestositeitä

    • Anonyymi

      Kun on kuumaa, käytän housuvaippaa, muutoin teippivaippaa. Nyt oli uusi tuttavuus kaupassa, eli Caroli-vaippahousun uusittu malli (s-market). Edullinen, selvästi paras markkinoilla olevista vastaavista malleista. Vain noin 70 c kpl.

    • Teippivaipoista Tenan slip maxi
      ja Attends 10 active fit

    • Anonyymi

      Tena extraa käytän ei näy farkkujen läpi eli voin huoletta käyttää töissä. Jumppa housujen kanssa käytän pienempää tenaa, ettei vaan pullota housut edestä ja takaa

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      52
      1779
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      41
      1575
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      47
      1529
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      3
      1477
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      4
      1457
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      4
      1375
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      6
      1294
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      9
      1253
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      2
      1122
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      2
      1102
    Aihe