Pokémon platinum.

juuska16

Terve taas pitkästä aikaa... no anyway Oon kuullu uudesta pokemonista nimeltä pokemon platinum (lähde: www.Serebii.net). Pelin tulo on varma mutta sisälööstä ei vielä ole hirveästi tietoa...

22

2433

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jamin10

      Onkohan se se Diamondin ja Pearlin "yhdistys" versio?

    • Pokémon keräilijä

      Pokémon Platina, tai englantilaisittain Platinum, on Diamond ja Pearl pelien, samaan Sinnohin alueelle sijoittuvan pelin kolmas versio, samaan tapaan kuin Saphiren ja Rubyn kanssa oli Emerald ja Blue/Redin kolmantena Yellow.

      Pelissä on uusia ominaisuuksia ja varmaan kuten edellisissäkin phiksillakin on hieman erilaiset suunnitelmat...tästä siis en ole varma. Ja legendaarisilla pokémoneilla kerrotaan olevan uusia muotoja. Serebii.netissä on uutisten joukossa listattu lyhyt pätkä joistakin ominaisuuksista, joita peliin sisälytetään.
      Myös ainakin yksi salipäällikkö vaihtuu. Battle Island niminen mesta lisätty... Sellaista pientä ja paremmat WiFi mahdollisuudet.

      Eli siis periaatteessa sama peli kuin D/P mutta hieman "laajempana" versiona.

      Itse odotan Euroopan julkaisua innolla, sillä yleensä nämä kolmannet versiot ovat olleet hauskempia pelata. Itse omistan Diamondin (ostettu heti kun julkaistiin Euroopassa).

      • Samuli93

        Kyseinen peli on yhdistelmä ja siinä keskeinen pokemon on Gigartina. Siinä päädytääkin palkian ja dialagan ansiosta ottelemaan kyseistä pokemonia vastaan. Toivoisin tosin että sen pokedexiä olisi muokattu, ja kuten onkin sillä vanhassa Gigartina oli vain national dexissä.


      • pokémon enthusiast
        Samuli93 kirjoitti:

        Kyseinen peli on yhdistelmä ja siinä keskeinen pokemon on Gigartina. Siinä päädytääkin palkian ja dialagan ansiosta ottelemaan kyseistä pokemonia vastaan. Toivoisin tosin että sen pokedexiä olisi muokattu, ja kuten onkin sillä vanhassa Gigartina oli vain national dexissä.

        Se on Giratina eikä gigartina.

        Ja pokédexist olen samaa mieltä, päivittely olisi mukavaa. Shiny muodot olisi kiva saada näkyviksi sukupuolten erojen lisäksi.

        Mutta pelin uudistuksista ei ole pajoa herunut tietoa.


      • KIVAT-POKET
        pokémon enthusiast kirjoitti:

        Se on Giratina eikä gigartina.

        Ja pokédexist olen samaa mieltä, päivittely olisi mukavaa. Shiny muodot olisi kiva saada näkyviksi sukupuolten erojen lisäksi.

        Mutta pelin uudistuksista ei ole pajoa herunut tietoa.

        Kyseinen peli ilmestyy suomessa 2010 luultavasti.


      • -.-'
        KIVAT-POKET kirjoitti:

        Kyseinen peli ilmestyy suomessa 2010 luultavasti.

        jos jollakin tulee 1 kirjain virhe niin onko se nyt nii iso homma ja poket han on kersoille


      • deletema
        KIVAT-POKET kirjoitti:

        Kyseinen peli ilmestyy suomessa 2010 luultavasti.

        luulisin, että platinum tulee 2009 vuonna koska se tulee ameriikkaan keväällä 2009.


      • platinumm..
        deletema kirjoitti:

        luulisin, että platinum tulee 2009 vuonna koska se tulee ameriikkaan keväällä 2009.

        Pokémon Platinum tulee 2009 alussa Amerikkaan ja Eurooppaan ja Japaniin Heinäkuussa.

        Lisätietoa www.serebii.net


      • Pokemon fani
        KIVAT-POKET kirjoitti:

        Kyseinen peli ilmestyy suomessa 2010 luultavasti.

        Platinum ilmestyy ihan 2009 syksyllä :)
        voithan tilata US version jo keväällä 2009.


    • liwen

      Oon kuullu tästä versiosta. Tuossa linkki, kuva tuosta pelistä. http://www.pokemon.co.jp/special/platinum/02.html

      Ainakin pelihahmoilla on erilaiset vaatteet, ja poksut eri asennoissa :) Amerikkaan tulee vuonna 2009. Ja tässä pelissä saa Palkian ja Diaglan , sekä Giratinan ja Shaymin ilman lataustapahtumaa tai koodeja! Ja sunmuuta hauskaa uusia juttuja.

    • puolivalehtelija

      On ilmestyny kauan sitten. Mulla on siinä arceus, groudon, ho-oh, lugia, mesprit, azelf, uxie, giratina, mew, mewtwo ja rayquaza. En tietenkään oo saanu kaikkii siitä. Mull on myös shaymin, vähän on HOMO!

      • helpponakkli

        VÄHÄ SULLA ON VÄHÄ MULLA ON KAIKKI KOLMEVIIS!


    • retryboss

      miten mä saan rotomin mä oon tehny kaiken oikein mitä mä teen siinvaan lukeee pälä pälä ja nii edespäin pälä pälä....

      pälä pälä....... osaatko auttaa mua ku e pääse eteen päin mul meni diamondis ihan hyvin mä sain rotomin ja kaikkeee mu platinumis mä en saaaaaaaaaaaaaaaa!!!!! joisitko auttaaa,kiitos

      • jamin10

        Platinumissa ei tarvinnu National Dexiä sen saamiseen, mutta mee puhumaan sille TV:lle klo 20.00 jälkeen niin pitäis tulla.


      • retryboss
        jamin10 kirjoitti:

        Platinumissa ei tarvinnu National Dexiä sen saamiseen, mutta mee puhumaan sille TV:lle klo 20.00 jälkeen niin pitäis tulla.

        mä en saa palparkkiii auki enkä uutta pokedexii en pääse eteen päin sieltä fight areenaltaaaa! pitääks sen vanhan pokedexsin olla täynnä????


      • spheal.
        retryboss kirjoitti:

        mä en saa palparkkiii auki enkä uutta pokedexii en pääse eteen päin sieltä fight areenaltaaaa! pitääks sen vanhan pokedexsin olla täynnä????

        otsikko


      • retryboss
        spheal. kirjoitti:

        otsikko

        voi PIIIP!!! mä en oo koskaan jaksanu tapella ketään vastaa mul puuttuu varmaaan 30pokemonii sielt voi voi voi voi!!!!!! HITSI!!!!! ok kiitos jamin10 ja spheal


      • jamin10
        retryboss kirjoitti:

        voi PIIIP!!! mä en oo koskaan jaksanu tapella ketään vastaa mul puuttuu varmaaan 30pokemonii sielt voi voi voi voi!!!!!! HITSI!!!!! ok kiitos jamin10 ja spheal

        Silloin saat paljon pokeja dexiin. Sitten kun puuttuu enään muutamia niin voit kysyä täältä tai kattoa Serebiistä. Siellä Serebiin Dexissä lukee kaikki.
        Mulla on muuten sellanen Pokemon Platinum Guide jossa autetaan täyttämään Sinnoh Dexiä. Siinä lukee kaikki kouluttajat joilla se pokemon on ja mistä löytää villinä.


      • retryboss
        jamin10 kirjoitti:

        Silloin saat paljon pokeja dexiin. Sitten kun puuttuu enään muutamia niin voit kysyä täältä tai kattoa Serebiistä. Siellä Serebiin Dexissä lukee kaikki.
        Mulla on muuten sellanen Pokemon Platinum Guide jossa autetaan täyttämään Sinnoh Dexiä. Siinä lukee kaikki kouluttajat joilla se pokemon on ja mistä löytää villinä.

        voisko joku kiva kertoo mitä siinä vanhassa dexsissä on 133-135 välill'


      • jamin10
        retryboss kirjoitti:

        voisko joku kiva kertoo mitä siinä vanhassa dexsissä on 133-135 välill'

        133 = Tätä en löytänyt. Noita Sinnoh Dexin pokeja onkin vaikee löytää tuolta kun lukee National Dexin numero :/ Katon sen myöhemmin siitä oppaasta.

        134 = Finneon >> Route 205 South, Route 218, Route 219, Route 220, Route 221, Canalave City, Valley Windworks, Fuego Ironworks, Iron Island (kalasta Good Rodilla)

        135 = Lumineon >> Helppo neuvoo, koska se oli munkin vika poke joka puuttu Diamondissa. Lähe uimaan Sunyshore Citystä ylöspäin ja ottele heti ekaa kouluttajaa vastaan.


    • pokemon-poika

      Multa voi kysyy jos tarvii tietoo : )

    • platinum

      TOSI HYVÄ PELIII!!!!!!!!!!!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

      Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
      Maailman menoa
      199
      4750
    2. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      277
      2884
    3. 134
      1747
    4. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      210
      1458
    5. Luovutetaanko nainen?

      En taida olla sinulle edes hyvän päivän tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selän takana.
      Ikävä
      67
      1421
    6. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      84
      1176
    7. Miten olette lähestyneet kiinnostuksen kohdettanne?

      Keskusteluita seuranneena tilanne tuntuu usein olevan sellainen, että palstan anonyymit kaipaajat eivät ole koskaan suor
      Ikävä
      64
      1144
    8. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      75
      1119
    9. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1087
    10. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      76
      1071
    Aihe