Totanoinniin tykkään pöyhöttää tukkaa vetämällä harjalla tai kammalla hiuksia "vastakarvaan" ja perään kerran "myötäkarvaan". Poika kun olen, niin en ole kovin expertti näissä jutuissa. Eli miten saan tukan pysymään sellaisena? Oon kokeillu pistää hiuslakkaa, mutta ei se kauhiasti pidä, enkä pidä siitä hajuvanasta joka kulkee perässäni koko loppupäivän.
Hiusten tupeeraus
2
919
Vastaukset
- .....
Jos sulla on terve ja liukas hiuslaatu, niin niitä on tosiaan vaikea saada pysymään tupeerattuna, ainakaan ilman hiuslakkaa.
Itse joskus tein silleen että pää alaspäin niin että tukka roikkuu alaspäin, sitten etäältä suihkuttelin vähän lakkaa, taas ylös ja vähän tupeerausta. Kun tukka on alapäin se lakka menee tasasemmin kaikkialle ja juurenkin asti jollon mulla pysy vähän paremmin. Tpsin voisin varottaa että tuon jälkeen tukka on todella pöyheä.
Jospa tosta jotain apua olis. :D - llllll
Pistäpä ENNEN tupeerausta hiuksiin esim. muotovaahtoa tai muotoilusuihketta. Hiuslakkaakin on monenlaista, joten löydät kyllä vähän vähemmän haisevankin, jos tuoksu häiritsee itseäsi. Sitten kuljettelet mukana harjaa/kampaa, jolla tarvittaessa korjaat kampausta päivän mittaa.
Sekin auttaa, että jätät alimmaiset hiukset silottamatta ja silotat vain päälimmäiset, jolloin alapuoli jää sen verran "takkuun", että kestää pitkään eikä välttämätä aukeakaan ilman harjaa.
Ja kuten edellinen tuossa sanoi, pää alaspäin kun tupeeraat ja teet sen huolellisesti, niin ei pitäisi olla mitään ongelmaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1462444
- 1751681
- 921578
- 691533
- 79914
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k6865- 68851
- 59815
- 61798
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes152745