Totanoinniin tykkään pöyhöttää tukkaa vetämällä harjalla tai kammalla hiuksia "vastakarvaan" ja perään kerran "myötäkarvaan". Poika kun olen, niin en ole kovin expertti näissä jutuissa. Eli miten saan tukan pysymään sellaisena? Oon kokeillu pistää hiuslakkaa, mutta ei se kauhiasti pidä, enkä pidä siitä hajuvanasta joka kulkee perässäni koko loppupäivän.
Hiusten tupeeraus
2
909
Vastaukset
- .....
Jos sulla on terve ja liukas hiuslaatu, niin niitä on tosiaan vaikea saada pysymään tupeerattuna, ainakaan ilman hiuslakkaa.
Itse joskus tein silleen että pää alaspäin niin että tukka roikkuu alaspäin, sitten etäältä suihkuttelin vähän lakkaa, taas ylös ja vähän tupeerausta. Kun tukka on alapäin se lakka menee tasasemmin kaikkialle ja juurenkin asti jollon mulla pysy vähän paremmin. Tpsin voisin varottaa että tuon jälkeen tukka on todella pöyheä.
Jospa tosta jotain apua olis. :D - llllll
Pistäpä ENNEN tupeerausta hiuksiin esim. muotovaahtoa tai muotoilusuihketta. Hiuslakkaakin on monenlaista, joten löydät kyllä vähän vähemmän haisevankin, jos tuoksu häiritsee itseäsi. Sitten kuljettelet mukana harjaa/kampaa, jolla tarvittaessa korjaat kampausta päivän mittaa.
Sekin auttaa, että jätät alimmaiset hiukset silottamatta ja silotat vain päälimmäiset, jolloin alapuoli jää sen verran "takkuun", että kestää pitkään eikä välttämätä aukeakaan ilman harjaa.
Ja kuten edellinen tuossa sanoi, pää alaspäin kun tupeeraat ja teet sen huolellisesti, niin ei pitäisi olla mitään ongelmaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 941753
Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen
Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa3581169Susanna Laine, 43, pohtii tätä muutosta itsessään iän karttuessa: "En tiedä, onko se vähän ikäjuttu"
Susanna Laine on kyllä nainen paikallaan Farmi-juontajana ja myös Tähdet, tähdet -juontajana, eikös vaan! Lue Susanna181168- 941019
- 62823
Vanhemmalle naiselle
Kirjoitan tällä vanhalla otsikolla vaikka se joku toinen anonyymi naisen kaipaaja innostuukin tästä ja käyttää taas sam35797Hyvää yötä
Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani6734- 46706
En vaan ymmärrä
Sinulla on hyvä puoliso, perhe, periaatteessa kaikki palikat kohdillaan. En ymmärrä, miksi haluat vaarantaa sen. Minulla42680Mitä saat naiselta mies kun
Otat ohjat? Saat feminiinistä pehmeyttä, lämpöä ja rauhaa. Kun nainen on tässä moodissa hän auttaa miestä lepäämään ja p113676