mitä tuumaatte ku mieheni (42) kosii minua vain kännipäissään? ja on hivenen loukkaantunut kun olen kieltäytynyt tai laittanut leikiksi. Olen kyl sanonut et "just joo kännikosinta, tee toi selvinpäin"
Minä en kuulemma ymmärrä??
kosinta kännissä
5
1788
Vastaukset
- kännisen kosintaan
kuinka moni haluaisi mennä esim kännissä vihille? miehesi on ujo tai sitten hän on ääliö.
- Kosinta
Ihan sama, minunkin mieheni kysyi kännissä haluisinko tulla hänelle vaimoksi. En suostunut, koska tälläinen asia kysytään selvin päin. Odottelen...tuntui kyllä ihanalta...
- ..............................
Itse puhun syvimmistä tunteistani miehelleni vain pienessä hiprakassa, koska muuten olen semmonen etten uskalla kertoa, mitä sisimmässäni liikkuu...Sillon mies ei ota koskaan tosissaan..Mutta toisaalta..Olen myös sanonut eräälle miehelleni rakastavani tätä kun olin ihan täysissä kännissä..Eli se nyt vähän riippuu...Hankala sanoa, itse tiedän milloin olen tosissani, toisella kertaa olin, toisen kanssa vain hetken huumasta...Eri kertoja molemmat, en siis ollut saman miehen kanssa kun toiselle sanoin näin..
- ..............................
Niin kannattaa todellakin odottaa sitä selvinpäin..Kyllä mun mies ainakin sanoo selvinpäin omat tunteensa ja rakastavansa ja muuta..Kyllä sunkin mies varmasti haluaa sitä (kosia), mutta selvinpäin (siis ei ole vielä valmis siihen)...
- avovaimo
Mun mies on ujo ja six pyytää mua naimisiin kanssaan miltei joka kerta humalpäisään. Vastaan vain: kosi selvinpäin ni katotaan sit.
Kännikosintaan ei kannata luottaa, muuten mä oisin ollu naimisissa jo kauan =).
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait1303817Hei! Halusin vain kertoa.
En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso83119Riikka on siis suomalaisille velkaa 84 mrd
Jos kauhukabinetti istuu vaalikauden loppuun. Keskimäärin yli 20 miljardia uutta velkaa rikkaiden veronalennuksiin jokai322844Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?
Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani122662Sanna on suomalaisille siis velkaa 24 mrd euroa
Muistanette vielä kuinka Italian remonttirahoja perusteltiin sillä, että italialaiset ostaa suomalaisilta paidatkin pääl1322413- 411868
Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen
Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es611205"Sanna Marinin kirja floppasi", kertoo eräs median otsikko
"Miljardien tappio - Sanna Marin vaikenee", kertoo toinen otsikko. Marin ei siis siinä kirjassaan kerro sanallakaan For821129Oot kyl rakas
Et tiiäkkään miten suuri vaikutus sulla on mun jaksamiseen niin töissä, kun vapaallakin❤️. Oot täysin korvaamaton. En t361099Kirjoittaisit edes jotain josta tiedän
Varmasti oletko se oikeasti sinä. Tänään tälläinen olo. 781099