Kunnallisvaalit lähestyvät ja Nostavan logistiikkakeskuksen metsämaat puut kaadettuna tonttimaan hinnalla ostaneet kunnanvaltuutetut uskottelevat, että hanke on elossa.
http://projektit.ramboll.fi/yva/hollola/nostava-yva/
Kuitenkin on niin, että rapakiven, joka ei kelpaa Launeen kiertotien rakennusaineeksi, siitäminen maksaa 31 000 000 euroa kunnalle eli 1 436,45 euroa jokaista hollolalaista kohden toisin sanoen toisen kunnanvelan.
Nostavan logistiikkakeskus elää jälleen...
3
318
Vastaukset
- Luolamies
– MK: Pukkomäen louhiminen tarkoittaisi massiivista maansiirtoa. Hankkeessa tarkastellaan vaihtoehtoja, joissa mäki louhitaan ja jossa sitä ei louhita. Yksi vaihtoehto voi myös olla, että mäen alle rakennettaisiin luolasto.
* 31 000 000 euron maansiirrolle on keksitty vaihtoehto: luolasto. - naapurissa
Mä voisin ottaa sitä rapakiveäkin tähä naapuriin jos vaan joku tois,on senverta savista tää meitin maasto että sekin riittäis,voisin jopa maksaa Dieselit kuskille ettei tuu persnettoo,tosin kaikki ei tähän mahu mut olis alku sekin.
Täytemaana saven sekaan menee mikä vaan mutta kuka sen siirron tosiaan maksaa?
vai me asukin verotuksessa? - Anders Puunhaara
Juha Rehula, Kalle Sipilä... Muistelen, että konstaapeli Asko Raita piti Nostavan logistiikkakeskuksen puolesta pitkän valtuustopuheen, jossa hän lupasi, että jos siitä ei tule logistiikkakeskusta niin sitten vain pitää keksiä alueelle jokin käyttö.
Ehdotan, että sinne istutetaan puita kasvamaan korkoa, kunnes 100 vuoden päästä Raita tai hänen poliittiset perillisensä Suomen Kristillisdemokraattien kunnanvaltuustoryhmässä saavat ilmoituksen, mitä alueelle tehdään vai jätetäänkö se "Herran huomaan".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa843032Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei3102685Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1901493Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �621192Martinan firma haastettiin käräjille
Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.2391098Miksi haluat satuttaa
Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano281011- 70948
- 117940
- 76920
- 72904