Rentoutusta kerrakseen...

mimmu i.

Turhautumisellani ei ollut minkäänlaisia rajoja. Olin jo vajonnut niin alas, että olin alkanut merkitä kalenteriini seksittömiä päiviä. Olin miehelleni vihainen, ja melkein itkua vääntäen nousin joka aamu parisängyn toiselta laidalta ylös, kun mitään ei tapahtunut. Ei mitään. Mies kyllä osasi vaatia seksiä, kun kivespussit alkoivat tuntua liian täysiltä ja kovilta, mutta minusta ei välitetty. Ei, vaikka seksin puute tuntui kiristyksen tunteena joka ikisessä lihaksessani, nivelessäni, solussani. Hänen syynsä olivat aina käypiä - väsymys, työkiireet, muuten vain kiire. Baarireissut kavereiden kanssa tuntuivat olevan vaihtoehdoista houkuttelevin, vaikka vaihtoehtona olisi ollut kevätkiimainen kissa, joka olisi makuuhuoneessa tehnyt ihan mitä tahansa. Mutta ei. Ei, ei, ei.

Työni oli yksitoikkoista ja tylsää. Sekään ei lieventänyt pätkääkään keväistä tunnelmaa, joka alkoi hiljalleen kääntyä kevätmasennuksen puolelle. Kaupungintalo oli työympäristönä masentava, ja työni yksioikoista. Järjestelin papereita mappeihin, kaivoin niitä sieltä, jos joku niin halusi. Vastasin puhelimeen ja yhdistin puheluita. Yritin selittää kiukkuisille asiakkaille, että minä en pystynyt käsittelemään heidän monenkirjavia hakemuksiaan päivähoidoista rakennuslupiin, vaan minä olin vain linkki, jolle puhelu nyt sattui ensimmäisenä tulemaan. Aina välillä ohjasin jonkun eksyneen kaupunkilaisen oikeaan kerrokseen, ja aina välillä hain keittiöltä kahvia. Aloitin aamuni kahdeksalta, jolloin puhelimet alkoivat piristä ja virkamiehet jakkupuvuissaan ja kravateissaan juosta pienen työsyvennykseni ohi. Päivästä toiseen samaa. Lähes ainaisessa puutteessa.

"Anteeksi, mutta olenkohan mä oikeassa paikassa"

Pienen syvennykseni karmeihin nojasi tummatukkainen nainen, joka oli pukeutunut polvipituiseen farkkuhameeseen ja valkoiseen t-paitaan.
Kyseessä ei ollut siis virkamies, sillä vapaaehtoista tai ei, he eivät juurikaan joustaneet pukukoodistaan.

Naurahdin ja nousin ylös.

"No, se riippuu vähän, ketä tai mitä te etsitte."

Olin tottunut teitittelemään ihmisiä iästä huolimatta. Kaupunginjohtaja itse oli ohjeistanut, että meidän, kaupungin henkilökunnan, pitää antaa kohteliaat kasvot kaupungillemme. Meidän pitää olla aina valmiita palvelemaan ja auttamaan, olemaan kohteliaita.

"Ai, anteeksi. Minä olen vähän hajamielinen. Minun on määrä olla täällä työelämäjaksolla nyt muutama päivä."

Päässäni löi tyhjää, kunnes muistin. Ohimennen joku oli sanonut, että saan työparin pariksi päiväksi. Tuija. Se hänen nimensä oli pakko olla.
Varmistin asian häneltä, ja hän nyökkäsi.

"Teen omalle työpaikalleni pientä raporttia. Olen töissä ammatti-instituutissa."

Hän ojensi minulle nipun papereita, jotka minun olisi määrä täyttää. Toivotin hänet seuraavana aamuna lämpimästi tervetulleeksi, ja hän soi minulle loistavan hymyn.
Hän oli varsin hyvännäköinen. Ei ihan sataa seitsemääkymmentä pitkä. Muodot olivat oikeilla kohdilla, liian hoikka hän ei ollut. Jäin katsomaan hänen peräänsä,
kun hän keinautteli lantiotaan pois toimistostani. Ajattelin, että puutteeni oli tekemässä minulle melkosia tepposia, kun olisin voinut jo naisenkin takapuolesta tarrata kiinni.

Puutteeseeni ei ollut tulossa helpotusta. Kun menin kotiin, mies makasi kuumeessa sohvalla. Pussasin häntä pikaisesti, laitoin puolentoista litran pulloon vettä, annoin särkylääkettä ja heitin viileän kääreen hänen kuumalle otsalleen.

Seuraavana aamuna Tuija oli syvennykseni ovella tasan kahdeksalta. Näytin, mihin hän voisi laittaa tavaransa, ja haimme yhdessä kahvia. Päivä meni joutuisasti töitä tehden. Pöydälläni odotti metrin pino papereita arkistoitavaksi, ja kun kymmentä vaille neljä aloin valmistautua kotiinlähtöön, olimme saaneet paljon aikaiseksi. Kaikki oli arkistoitu, asiakkaat oli pidetty tyytyväisinä, kahvia oli kulunut paljon, ja hauskaakin oli ollut. Olin saanut selville, että Tuija oli kahdenkymmenenkuuden. Hän oli kauppatieteen maisteri, ja työskenteli kaupan ja hallinnon ammatti-instituutissa. Olin yllättynyt, että hän oli alunperin kouluttautunut hierojaksi, ja hurahtanut yritysmaailman koukeroihin, kun oli alkanut ottaa selvää oman yrityksen perustamiseen liittyviä asioita. Olin vuoden häntä nuorempi, ja olin itse saanut aikaiseksi hädin tuskin yhden koulutuksen saati sitten kahta.

Tuijan kanssa oli hirvittävän helppo jutella. Jo toisen työpäivän jälkeen olin kertonut hänelle yksityiselämästäni paljon enemmän kuin monelle muulle työtoverilleni. Hän tiesi, miten rakastin miestäni, mutta miten venkoilin seksuaalisen turhautumisen vuoksi. Hän nauroi ja helpotti minua kertomalla, ettei hänellä ollut ollut ketään miestä yli puoleen vuoteen. Hän totesi olevansa tällä hetkellä niin tiiviisti naimisissa työnsä kanssa, ettei voinut kuvitellakaan, että olisi jaksanut lähteä lauantai-iltana iskemään baarista miestä. Meillä oli valtavan hauskaa, kun vertailimme menneitä rakastajiamme. Aloin toivoa, että Tuija jäisi työparikseni. Työt sujuivat, työnteko maistui. Töihin oli mukava tulla, kun vajaassa viikossa oli solminut jonkinlaisen kaveruussuhteen. Ylipäänsä koko työrupeamani aikana Tuija oli ensimmäinen ihminen, jota olin työaikana tavannut muulloinkin kuin tauoilla.

"Hei kuule, perjantai-iltana mennään lasillisille, ja sitten sä saat tulla makaamaan mun hierontapöydälle!"

Tuija hihkaisi ehdotuksensa torstai-iltapäivänä vähän ennen neljää. Emmin, sillä mieheni oli vieläkin sairas. Tuija muistutti, ettei minusta olisi miehelleni mitään apua, koska en voisi tehdä mitään. "Sitä paitsi, susta näkee, että sä et ole rentoutunut pitkään aikaan. Sun naamasikin on ihan harmaa ja ryhtisi ihan olematon!" Kavahdin Tuijan sanoja, mutta koska lauseen jälkeen hän remahti nauruun, nauroin minäkin. Mietin hetken, ja päätin suostua. Mitä muutakaan minulla perjantai-iltana olisi? Sitä paitsi, mukava työviikko ansaitsi mukavan päätöksen, enkä todellakaan tiennyt, tulisinko näkemään Tuijaa enää koskaan. Asuimme samassa kaupungissa, mutta kaupungin asukasmäärään hukkui helposti.

Perjantaina työaika loppui jo kolmelta. Sovimme Tuijan kanssa, että menisimme erääseen baariin puoli kuudelta yksille, jonka jälkeen hakisimme kaupasta muutaman siiderin, ja menisimme hänen luokseen. Näin myös tapahtui. Mieheni ei ollut moksiskaan lähdöstäni. Hän taisi olla vain tyytyväinen, että minulla oli jotakin tekemistä. Virastoajat aiheuttivat sen, ettei sosiaalisille suhteille ollut paljon aikaa tai viitseliäisyyttä. Perheet ja harrastukset nielivät suurimman osan ystävieni vapaa-ajasta.

Menin baarin ovista sisään, ja näin heti Tuijan. Hän istui siiderinsä kanssa pöydässä, josta näki hyvin kadulle. Baari oli puolityhjä, mutta eipä kellokaan ollut vielä paljoa. Hain oman siiderini, ja menin istumaan Tuijaa vastapäätä. Hän oli laittanut hiuksensa kauniisti, vaihtanut paitansa niukempaan ja hameensa lyhyempään mustaan. Hän oli kaunis, ja ihmettelin ääneen, miten hän ei muka ollut saanut miestä. Jos olisin ollut mies, olisin tullut iskemään Tuijaa koska tahansa. Hän väläytti suloisen hymynsä, ja skoolasimme. Siiderit kuluivat, ja kun olimme saaneet juotua ja käytyä vessassa, lähdimme. Tuijan asunto ei ollut kovin kaukana, ja päätimme kävellä sinne, vaikka bussejakin olisi mennyt. Tuijan asunnon lähellä oli myös lähikauppa, josta saisimme siideriä.

Matkaan kaupan kautta Tuijalle meni kolmisen varttia. Matka piristi. Kevät oli kaunis, enkä olisi mistään hinnasta halunnut istua iltaani tunkkaisessa bussissa. Tuijan asunto oli kaunis ja avara. Se oli kerrostalon viidennessä kerroksessa. Ikkunoista näkyi pitkälle. Asunnossa tuoksui Tuija, hänen kirpeä kukkaistuoksunsa. Hän avasi ikkunaluukkuja, ja lempeä kevättuuli alkoi tuulettaa asuntoa mukavasti.

Tuija katosi vaatehuoneeseen, ja palasi sieltä kokoontaitettavan hierontapöydän kanssa.

"No niin, Anna."

Asetimme pöydän olohuoneeseen. Tuija siirsi pöydän vierelle pienen pöydän, johon saisin asettaa siideripulloni.

"Vaatteet pois ja pää tuonne koloon."

Tein työtä käskettyä. Taisin olla hieman häpeissäni, sillä en ollut muistanut hierontatuokiota lainkaan. Olin pukenut itseni punaisiin rintaliiveihin ja punaisiin pitsistringeihin.

"Hei, jos sulla on stringit, niin ne voit kyllä pitää."

Tajuttuani Tuijan huomanneen häpesin vielä vähän enemmän, vaikken oikeastaan tiennyt, miksi.

Asetuin hierontapöydälle, ja Tuija laski kätensä hartioilleni. Hänen kosketuksensa tuntui taivaalliselta. Tuija käski minun rentoutua, ja aloitti käsittelyn selässäni. Se tuntui niin upealta, että tuntui kuin sulaisin. Olin viidessä minuutissa täysin rento. Hän hieroi ja taputteli, siveli ja painoi lujemmin. Tuntui kuin minusta olisi hävinnyt kireys ja jännite kokonaan. En tiedä, kuinka kauan hän hieroi selkääni ja käsivarsiani. Todellinen taikakosketus. Olisin halunnut huokailla.

Hän siirtyi ristiselästä alemmas, jalkoihini. Hän aloitti varpaista, ja miten ihanasti hän niitä hieroikaan! Sanoin hänelle, että minusta tuntuu niin hyvältä, että voisin olla tässä vaikka ikuisuuden. Hän jutteli niitä näitä, kun hän siirtyi ylemmäs. Hänen kosketuksensa tuntui miltei sähköiseltä reisilläni. Rentouttava kosketus alkoi myös kiihottaa, kun hän eteni pakaroilleni ja alkoi hieroa pakaroitani joka puolelta. Hänen peukalonsa kävivät välillä miltei pyllyvaossani, kun hän käsitteli väsynyttä istumalihaksistoani. Olisin halunnut kohottaa peppuani ja pyörittää sitä, mutta naurahdin itselleni hiljaa ja yritin olla ihmisiksi. Kun hänen kätensä alkoivat taas hieroa takareisiäni nyt melkein sisäreisiä hipoen, en voinut olla huomaamatta, miten olin alkanut sisältäpäin kostua. Toivoin vain, ettei Tuija huomaisi tilapäistä mielen- ja kehonhäiriötäni. Toivoin myös, ettei hän koskaan lopettaisi. Ja toivoin, että hän olisi edes vahingossa hipaissut pimppiäni, joka stringien peittämänä oli pikku hiljaa alkanut kostua ja turvota.

En tiedä, kauanko olisin pystynyt enää pidättelemään voihkeitani, jos Tuija ei olisi irrottanut käsiäni pakaroiltani. Hän siirtyi jälleen alemmas käsittelemään pohkeitani.

"Tuntuuko hyvältä?" Hän kysyi.
"Voi, tuntuu. Tuntuu todella hyvältä."
"Mun olisi pitänyt kysyä, saanko hieroa sun pakaroita. Kaikki eivät pidä."
En tiedä, mikä minuun meni, mutta huomasin päästäväni suustani, että minun pakaroitani saisi hieroa vaikka maailman loppuun asti.
"Ai, että se oli niin kivaa?" Tuija kysyi kiusoitellen, vaikka minä olin mennyt vaikeaksi ja toivoin, että voisin hierontapöydän läpi vajota maan alle.

Samassa hänen kätensä olivat taas pakaroillani. Ne painelivat peppuni ihoa. Hänen kätensä kävivät välillä vyötärönauhan alla. Välillä hän puristi napakammin. Minä melkein huokailin. Hän hieroi kämmenellä molempia pakaroitani yhtäaikaa, sitten otti pakarat käsiinsä puristaen niitä kovempaa. Kun hän alkoi silitellä niitä, kurkustani pääsi epämääräinen huokaus, joka ei kuitenkaan Tuijan toimintaan vaikuttanut. Tunsin, kuinka jalkovälini alkoi olla jo melkein kuuma. En enää tiennyt, mitä Tuija minusta ajattelisi. Enkä tainnut edes välittää. Välillä siemailemani siideri oli hieronnan lisäksi rentouttanut minua. Ja Tuija tiesi, miten miehenkipeä olin. Reaktioni oli täysin selitettävissä.

Tuijan kädet liukuvat vähän alemmas, sisäreisilleni. Hän aloi painella ja sivellä reisiäni alkaen melkein polvitaipeista. Jalkani olivat sen verran raollaan, että tiesin Tuijan näkevän suoraan jalkoväliini, ja myös märät stringini, jos niikseen tulisi. Olisin halunnut lähteä pois tilanteesta, vaikka en oikeastaan tahtonutkaan. En niin kauan, kun Tuija piti minua siinä. Niin kauan kun hän oli ainakin toivottavasti tietämätön siitä, että olisin tehnyt mitä vain, jos hän olisi vain koskettanut märkää vakoani.

Kuin ajatuksen voimalla, kuin telepaattisen yhteyden aikaansaamana, tunsin pienen hipaisun jalkovälissäni. Luulin ensin sitä kuvitelmaksi, kun tunsin painalluksen kovempana.

"Voi Anna, sulla on täällä öljytkin valmiina", totesi Tuija ja alkoi sivellä pimppiäni stringien lävitse. Enää en voinut pidätellä huokauksiani, niin hyvältä kosketus tuntui. Kohotin peppuani niin, että Tuija pääsisi suorittamaan hierontatehtäväänsä paremmin, mutta siihen Tuija vain naurahti ja totesi, että asiakkuuteni loppuu nyt tältä erää tähän.
Kylmät pelon ja häpeän värähdykset menivät läpi kroppani. Kuulin, kun Tuija asteli kasvojeni viereen. Hän pyysi minua nousemaan ylös. Naama punaisena kampesin naamani irti tuolin kolosta ja istumaan. Siinä edessäni seisoi Tuija, mustissa seksikkäissä alusvaatteissa vartaloaan kevyesti toisella kädellä sivellen. Hän otti minua kädestä kiinni ja kuin usvassa kävelin hänen käsipuolessaan makuuhuoneeseen parisängylle.

Tuijan suu painautui omaani vasten. Se oli kostea ja lämmin. Suudelma oli suloinen ja hellä, hänen kielensä teki suussani pyrähdyksiä. Hän imaisi välillä helläti alahuultani, ja antauduin suudeltavaksi ja suutelemaan. Kokemus oli hellä mutta raju. Siitä oli kymmenisen vuotta, kun olin erään kerran suudellut tyttökaveriani, mutta moneen vuoteen en ollut tapahtumaa muistellut saati sellaisesta unelmoinut. Tuijan vartalo oli maidonvalkea ja sileä. Hivelin sitä käsilläni ja kiemurtelin hänen vierellään, hänen sylissään. Hän suuteli ja näykki kaulaani niin, että olin tulla hulluksi. Hän tukisti minua välillä tukasta ja laski päätäni hänen kaulalleen. Hänen ihonsa maistui niiltä kirpeiltä kukkasilta, joita hänen hajuvedessään oli.

Hän otti toisen rintani käteensä ja siveli sitä hitaasti. Nännini sojottivat pystyinä ja kovina valmiina käsittelyyn. Olin niin mykistynyt, etten voinut kuin katsoa, aivan kuin olisin ollut ulkopuolinen koko tapahtumasta. Kaunis nainen, ja hänen kädessään minun pysty rintani valmiina pideltäväksi ja imettäväksi. Hän otti nännini suuhunsa, ja olin pyörtyä. Hänen kielensä pyöri nännini ympärillä villisti, ja hänen lämmin suunsa imi sitä kuin hullu. Kuulin imemisen kiimaiset äänet. Hän katsoi minua silmiin ja imi nänniäni, enkä ollut koskaan nähnyt mitään niin kiihottavaa. Hän mumisi jotakin, mistä en saanut selvää. Nyt jo makasin hänen allaan, voihkin ja pitelin hänen hiuksiaan ja päätään, kun hän keskittyi nälkäisenä rintoihini.

Hän nousi lanteideni päälle istumaan ja irrotti rintaliiviensä hakaset. Näin edessäni kaksi täyteläistä rintaa, kaksi valkeaa rintaa, kaksi kaunista rintaa. Nännit sojottivat keskellä niitä kuin erektiossa. Tuija kumartui päälleni niin, että hänen toinen nänninsä oli suussani ja epätoivon vimmalla aloin imeä sitä. Pysty ja kova nänni kielelläni tuntui ja maistui hyvältä. Suutelin hänen rintojensa väliä, ja olisin voinut pitää päätäni siinä, Tuijan täyteläisten rintojen välissä ja nuolla jokaista neliösenttimetriä hänen rintojensa iholta. Tuija voihki ja huokaili, puolittain makasi päälläni ja antoi minun käsitellä hänen rintojaan silittämällä, kevyesti läiskäisemällä, nuolemalla ja näykkimällä.

Tuija nousi päältäni ja katsoi minua himokkaana.

"Voi, Anna..."

Hän suuteli minua jälleen, antoi kielensä nuolla suutani.

"Anna, mä olen ihan kuuma... mä olen ihan kiimainen ja kuuma..."

Hän katsoi minua ja liu'utti stringien peittämän jalkovälinsä kasvojeni eteen. Hän hieroi haarojansa kevyesti kasvojani vasten ja minä haistoin, miten kiihottunut hän oli.

Lipaisin kielelläni hänen häpyään stringien läpi, ja hän inahti. Siirsin stringejä sivulle niin, että saatoin nähdä hänen märkänä kiiltelevän pimppinsä. Hänen klitoriksensa oli turvonnut, se sykki keskellä hänen kaunista, karvatonta pilluaan, joka odotti kieleni kosketusta. Painoin kuuman suuni Tuijan klitoriksen päälle ja lipaisin sitä kielellä. Tuija inahteli ja vavahteli ylläni, painoi pilluaan vasten naamaani niin, että tunsin nesteiden valuvan jo leukaani pitkin. Aloitin leikin kielelläni Tuijan klitoriksella. Maistelin hänen märkää ja kirpeää makuaan suullani. Pidin hänen klitoristaan hyvänä. Tuijan liike kasvojani vasten oli rytmikästä ja tiesin, että hän ei kestäisi kauaa. Hän voihki ja melkein huusi, kun livoin vikkelällä kielelläni häntä. Toisella kädellä pidin hänen lanteestaan kiinni, ja toisen taiteilin hänen jalkoväliinsä. Halusin päästä hänen sisälleen, halusin tuntea sormiini, miltä hän tuntui. Työnsin etu- ja keskisormen Tuijan pilluun, ja tunsin, miten hän sulki sormensa sisääni. Aloin liikutella sormiani samassa rytmissä kuin Tuija itse liikkui samalla hänen makujaan ahmien.

Tuija huusi ja voihki, riuhtoi itseään päälläni. Sitten, yhtäkkiä tunsin sormissani, miten Tuijan sisällä alkoi värähdellä. Tuija huusi, ja tunsin, miten kasvoilleni purkautui kuumaa naisenmakuista nestettä. Annoin sormieni olla Tuijan sisällä ja tunsin, miten Tuija heijasi ja kevyestä hankasi vielä sykkivää pilluaan kasvojani vasten samassa rytmissä kuin hänen sisällään sykki.

Tuija lysähti päälleni suutelemaan minua.
Hän puristi rintaani ja alkoi viedä kättään minun alastomalle pimpilleni, jonka alla tunsin märän läntin.
Hän pyöritteli kättään hetken pienen karvatupsun päällä, jonka olin häpykummulleni jättänyt. Hän huokaisi, kun vei sormensa sisälleni.

"Anna, senkin tuhma tyttö. Tänne tultiin hierottavaksi, ja nyt sitä ollaan siinä pillu märkänä."

Kiihotuin Tuijan puheista valtavasti.

"Ai, Anna tykkää, kun hierojatäti puhuu tuhmia. Haluatko, että mä puhun sulle koko illan? Vai haluaisitko sä, että mun suu tekisi jotain muuta?"

Hänen sormensa seikkaili jossain pillussani ja minun alkoi olla vaikeaa puhua. Sain vain soperrettua...
"Nuole, Tuija-kiltti, nuole..."

Tuija laski päänsä jalkoväliini ja katsoi minua sieltä silmiin. Näin, kun hän ojensi kielensä kohti pimppaani ja kosketti klitoristani. Kroppani läpi meni tuhansia ja taas tuhansia sähköiskuja. Hitaasti hän alkoi vetää kieltään klitorikseni päältä. Minusta tuntui siltä, että sekoaisin aivan pian. Olisin halunnut työntää pimppini hänen suuhunsa, mutta hillitsin. Hänen kielenkärkensä kävi pyyhkäisemässä klitoristani, kohta se oli taas jo melkein emättimeni suulla. Hänen sormensa vaelsi jossakin välilihallani. Ja taas kielenkärki kävi klitoriksellani. Haukoin henkeäni ja melkein itkien pyysin häntä nuolemaan kovempaa. Hän laski päätään alemmas ja koko ajan säilyttäen katsekontaktinsa minuun hän lipoi klitoristani. Tunsin hänen leukansa koskevan pilluani ja kiihotuin ajatuksesta, että kohta näkisin hänet kasvot märkänä, kasvot pillunesteissä. Hieroin rintojani ja pitelin nännejäni, tarjosin pilluani hänelle.

Hänen lämmin suunsa sulki klitorikseni ihanaan taskuun. Hänen kielensä lipitti sitä taitavasti. Voihkin ja huokailin. Koskaan ei mikään ollut tuntunut yhtä ihanalta. Hänen sormensa vaelsivat välillä sisälläni, välillä välilihalla. Minusta alkoi tuntua siltä, etten kestä enää. Hän nuoli minua yhä rytmikkäämmin ja nopeammin. Toisella kädellään hän tunkeutui sisälleni hieroen emättimeni seiniä ja liikkuen hitaasti ja nautinnollisesti. Hänen toinen kätensä oli siirtynyt hyväilemään sisäreisiäni ja välillä hän pyyhki siihen minusta kosteaa leukaansa. Aloin jo täristä ja punoittaa, olla valmis tulemaan. Kun yhtäkkiä tunsin sormen sivelevän peppureikääni, aloin tuntea väristyksiä. Hetken aikaa kykenin nauttimaan siitä tunteesta, naisen lämmin suu klitoriksellani, kaksi sormea tutkailemassa pilluani, yksi sormi sivelemässä peräaukkoni herkkiä hermopäätteitä. Sitten pystyin vain huutamaan, kun sisälläni räjähti, ja koko vartaloni alkoi sykkiä.

Tuija makasi vierelläni. Makasimme kasvotusten. Suutelimme. Kielemme vaelsivat raukeina toistemme suissa ihania makuja maistellen. Painauduin Tuijaa vasten niin, että hänen rintansa painuivat omilleni. Laitoin jalkani hänen jalkoväliinsä niin, että tunsin hänen ihanan pimppinsä reittäni vasten.

"Soita sille miehellesi, että jäät yöksi", Tuija sanoo. Minä lähden hakemaan eteisestä puhelintani ja mennessäni kumarrun suutelemaan hänen ihanaa, kaunista häpyänsä.

8

15651

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kiihoittava

      tarina,hieronta olisi voinut kestää vähän pidenpään,mutta hyvä,kirjoita lisää

    • Marina.

      Todella hyvä kertomus, sekä tarina että kirjoitustapasi. Kirjoita ihmeessä lisää!

      • upeaa

        kirjoittamista!!! Olisi ihanan kiihottavaa lukea tuollaisia lisää. ;)
        Tarpeeksi pitkä esikerronta ja kaunis kirjoitustyyli
        Loistavaa!!


    • haluaisin

      että jatkat,tosi kiiiihoittavaa.Jatka samankaltaisesta aiheesta,että sinut vietellään tai sinä viettelet,jatka

    • *Seuralainen*

      Todella upean ihana tarina. Kirjoita toki lisää :)

    • kiihottava

      kertomus. Kunpa näkisi livenä.

      • saisinpa

        kokea samanlaista...


    • tarina

      voi kun minullakin olisi tällainen työkaveri... kerro lisää,uusi tarina ja vähän Tuijan kertomana!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      70
      6850
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4440
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      272
      2883
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      27
      2121
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1673
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      99
      1475
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1161
    8. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1154
    9. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      306
      1143
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1111
    Aihe