esinahka

masentunut

Ongelma on seuraava, kun penis ottaa asennos niin saan esinahan hädin tuskin tesrkan yli. mitä tehdä? ikää on 17v ja runkannu oon iät ja ajat mutta siten ettei esinahka mene taakse juuri lainkaan.

14

3183

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hmmpphh...

      Melkein olen saman kokenut kuin sinä...
      Mutta vaivani menii muutamalla runkkauksella ohi...
      Jos tosiaan asiat on tolla kantilla niin leikkaus on 1 mahdollisuus KAI?

      • Anonyymi

        Kyllä tuossa on hyvä näyttää lääkärille ja leikkaus helpoin apu hygieenistä syistä lääketieteellisin perustein elämänlaadun parantamiseksi


    • juuso

      kun runkkaat niin venytä sitä esinahkaasi kyllä se siitä venyy pikkuhiljaa.En tietenkään tarkoita että rupeet repii väkisin vaan aivan pikkuhiljaa, vedät sen vaan yksinkertaisesti terskan yli ja annat olla siellä hetken ja taas takas ja varovasti ja aina parempi jos sulla seisoo koko ajan siitä se venyy...usko vaan....mutta vielä kerran ole varovainen ja kärsivällinen.
      Leikkaus on aina viimeinen keino ja huonompi vaihtoehto. Minulla oli kans nuorena niin kireä esinahka että välillä runkatessa meni terskan pinta hiukan rikki mutta parani pian eikä esinahkaa tarvinnut ruveta pätkimään.

    • saasdas

      Ympärileikkauksessa on vaan se vika että jos runkkaat täytyy olla liukastetta...
      Tosin tytöt tykkää.

      • äijä

        Mä en ainakaa oo tarvinnu ikinä mitää liukasteita runkatessa ja multa on leikuttu joskus 5 vuotiaana.


    • tyytyväinen vaimo

      Miehelläni oli sama ongelma, eikä se ollut ratkennut vielä 20-kymppisenäkään. Se haittasi seksielämäämmekin.

      Hän meni terveyskeskuksen lääkärille, josta hän sai lähetteen urologille. (Voit tietysti mennä suoraan yksityiselle urologillekin.)

      Urologi varasi ajan päiväkirurgiselta ja ongelma hoitui helposti ja vaivattomasti paikallispuudutuksella.

      Täytyy myöntää että nyt on todella paljon ihanampi rakastella, kun ei tarvitse pelätä satuttavansa toista.

      Puhumattakaan siitä että kuinka paljon mukavampi on ottaa suihin, kun terska on puhdas ja paljas :)

      Bonusta on että penis näyttää/tuntuu huomattavasti suuremmalta kun aikaisemmin ;)

      "Ahdas esinahka eli fimoosi pyritään havaitsemaan jo lapsuus- tai nuoruusiässä (esim. neuvolan, kouluterveydenhuollon, asevelvollisten tarkastuksissa). Ahdas esinahka lisää tulehdusriskiä, voi aiheuttaa esinahan arpeutumista toistuvien repeytymien vuoksi ja hankaloittaa seksielämää.

      Mikäli aikuisen miehen esinahkaa ei saa vedettyä taakse terskan yli, on syytä hakeutua tämän vaivan vuoksi lääkärin arvioon. Esinahan mahdollinen tulehdustilanne hoidetaan ensin ja esinahan ahtaus arvioidaan sen jälkeen.

      Ahtaan esinahan hoito on kirurginen (tavallisimmin esinahan hoitona on ympärileikkaus eli esinahan poisto) - toimenpide tehdään sairaalassa päiväkirurgisesti (eli se ei vaadi yöpymistä sairaalassa) ja paikallispuudutuksessa. Toimenpiteen jälkeen tarvitaan muutaman vuorokauden ajan jälkihoitotoimenpiteitä kotona."

      • bjiuh

        mutta ongelma häipy itsestään.


      • kokenut

        Se ei näytä suuremmalta leikkauksen jälkeen, itse olen todennut oikeastaan päin vastoin mutta seksuaallinen nautinto kasvaa uskokaa pois, aluksi täytyy oikeen opetella pidättelemään uudestaa.


    • Piristynyt

      Mullakin oli noin tiukka, mutta todellakin varovaisesti venyttelemällä sen saa täydellisen normaaliksi. Nyt se menee just terskan yli, ei siis paljoa yli mutta peli toimii niinku pitääkin!

      Venyttele vielä ja muista että ympärileikkauksessa joitain satoja hermoratoja katkeaa, siis tuntoa häviää jonkun verran ja muutenkin kun nuppi hankaa kalsareihin niin se tavallaan parkkiintuu, ei se nahka siinä turhan takia ole. Vaik noita leikkauksen puolustelijoita riittää ties millä perusteilla niin ota huomioon et siinä on oikeasti myös haittapuolet.

      • risto

        on se kumma jos ei uskota leikattuja ja kokemuksia onko eroo. Itse olin esinahallinen 18v ja esinahaton ollut 5v ja varmasti en ottas sitä nahan palaa takas jos sais valita. Hermoratoja menee kyllä on puppuu ja paljon


      • taas yks
        risto kirjoitti:

        on se kumma jos ei uskota leikattuja ja kokemuksia onko eroo. Itse olin esinahallinen 18v ja esinahaton ollut 5v ja varmasti en ottas sitä nahan palaa takas jos sais valita. Hermoratoja menee kyllä on puppuu ja paljon

        Se on sit saatanan varma et se esinahka ei ole turhaa. Sit siitä tulehdus jutusta, ei ole koskaan ollut ainoatakaan tulehdusta mutta meilläpä on käytetty aina vettä ja saippuaakin joskus. Ja se on kans saatanan tosi et lääkärit ei suhtautuis siihen niin kriittisesti jos siinä olis ainoastaan hyviä puolia. Ja naiset kuten yksi täällä edellä sanoi et se on "isomman" näköinen ja kivempi imeskellä, mulla nainen imee ilman murinoita ja tykkää myös vaikka onkin esinahka. Terska myös kärsii jatkuvasta hankaamisesta sekin on todettu monen monta kertaa eri yhteyksissä ja herkkyys katoaa, mikä tosin voi joillain miehillä olla tietysti etukin jos laukeamisen kanssa ongelmia (siis nopea) mutta sekään ei liene lääketieteellinen peruste vielä raapia nahkaa irti!!!!! menkää hiiteen arabi kullit niine puolusteluinenne...........


      • niinpä niin
        taas yks kirjoitti:

        Se on sit saatanan varma et se esinahka ei ole turhaa. Sit siitä tulehdus jutusta, ei ole koskaan ollut ainoatakaan tulehdusta mutta meilläpä on käytetty aina vettä ja saippuaakin joskus. Ja se on kans saatanan tosi et lääkärit ei suhtautuis siihen niin kriittisesti jos siinä olis ainoastaan hyviä puolia. Ja naiset kuten yksi täällä edellä sanoi et se on "isomman" näköinen ja kivempi imeskellä, mulla nainen imee ilman murinoita ja tykkää myös vaikka onkin esinahka. Terska myös kärsii jatkuvasta hankaamisesta sekin on todettu monen monta kertaa eri yhteyksissä ja herkkyys katoaa, mikä tosin voi joillain miehillä olla tietysti etukin jos laukeamisen kanssa ongelmia (siis nopea) mutta sekään ei liene lääketieteellinen peruste vielä raapia nahkaa irti!!!!! menkää hiiteen arabi kullit niine puolusteluinenne...........

        Niinhän se on että toiset tykkää äitistä ja toiset tyttärestä, mutta mulla on leikattu esinahka pois ja en sitä todellakaan kaipaa päin vastoin! Jos todellakin on sen kanssa ongelmia niin se kannattaa hoitaa tavalla tai toisella miten itse parhaaksi näet. Syy leikkaukseen oli eritäin kireä nahka eli melkein ummessa ja en asiaa jäärä päänä tietenkään hoitannu ajoissa kuntoon enenkuin paikat otti ja tulehtu kunnolla. Leikkauksen jälkeen elämä hymyilee jälleen.
        Kuten sanoin hoida asia parhaaksi katsomallasi tavalla.
        Se on syksyn jatkot kaikille!!!!!


    • qwe

      Mulla oli sama ongelma 18 vuotiaana. Venytin aina vähän (että melekin sattui) ja n. 2-3 kuukauden jälkeen esinahka lähti terskan yli.

      Eli kokeile venyttämistä 2-4 kuukautta, ja mene sitten lääkärille jos ei auttanut.

      • totta

        Olen useasti lukenut siitä kuinka esinahattomat miehet ovat kasvattaneet esinahan uudestaan venyttelemällä hae sanalla jelq googlesta.
        Tällä menetelmällä on myös muita mahtavia bonuksia itse asiassa ne bonukset ohittaa tuon esinahan 100% kato ihmeessä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      207
      8351
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      42
      4718
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      30
      2275
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      19
      2168
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      28
      1955
    6. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      40
      1845
    7. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1756
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      23
      1756
    9. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1663
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1468
    Aihe