hei onks mitään klaanii mihin otettas 16 tai 26 lvl ukkoo jos on voitteko kertoo niitten nimet ja ehdot miten niihin pääsee
onks
5
126
Vastaukset
- Sirocco x
Minun klaanini! Ehdot on että pitää olla ainakin full mitril ja level 25... Aika huonot ehdot mutta aivan sama! Nimeni on runescapessa Sirocco x ja oon level 49. Rohkeesti vaan mukaan!
- rune kite
pääsenks mä siihen klaaniin mut mul ei viel oo full mithrillei mut äkkiäkös mä ne hankin kun kohta on easy mony 4levelii kokkausta ja se on siinä käykö siihen klaaniin 26 levelisetkin mun ukon nimi on jere 92 vaikka mun nimikään ei oo jere kun ei parempaa keksiny voin antaa sulle sitten ilmasii kokattuja lobbyjä
- ~Zig~
oon lvl 101 :D
86 80 91 87 stats :) - kunkku
~Zig~ kirjoitti:
oon lvl 101 :D
86 80 91 87 stats :)mun ukko on 119 lvl voin tehä r2h jee jos joku haluaa r2h 30k kappale niin ettii mun ukon nimi number2 oon membu ja priva tyyppi eli laita mut vaan kamulistalles mut et löyä kuitenkaan sillä
- unbeaten
kunkku kirjoitti:
mun ukko on 119 lvl voin tehä r2h jee jos joku haluaa r2h 30k kappale niin ettii mun ukon nimi number2 oon membu ja priva tyyppi eli laita mut vaan kamulistalles mut et löyä kuitenkaan sillä
prkl mun uko on 117 levi hakkaa teiat kaikki
suosittelen 90jarkko90 klaanin johtajaksi antakaa sille kamaa se on jees
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h32721Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062521Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv42239Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.441855- 321443
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141433- 1761155
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011134Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201043Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81938