Nyt oon ottamassa itelleni kolmannen koiran ja suunniteltuna olisi labbis. Minkälaisia kokemuksia teillä labbiksen omistajilla/entisillä omistajilla on? Onko minkä luonteinen? Miten suhtautuu muihin koiriin esim. taloudessa, ulkona?
Pentu tulossa näillä näkymin kuukauden sisään ja jännitän innolla.
Labradorinnoutajasta
2
691
Vastaukset
- 1 labbis
Älä lähde mukaan labbiksen riehumiseen äläkä tee siitä keppihassua.Tuntuu varmasti helpolta heitellä koiralle "keppiä ym koiran energian purkamisesi riehaannuttaa koiraa entistä enemmän.Koira muistaa leikin varmasti ja on sitä sitten vaatimassa "aina" häsläämämistä.Labbiksen opetus pitäisi lähteä "toko" pohjalta vaikka se pentuna villi onkin pitäisi malttaa.Itse pilasin labbikseni opetusta varmasti siksi et menin aina helpoimman yli jolloin koira häselsi entistä enemmän.Koirakouluun saa oikeanlaista opetusta.
- labradori perheessä
Hei,
jokos olet saanut uuden tulokkaan kotiin?
Labbis tuli minulle toiseksi koiraksi. Hyvin on pojan kanssa tultu toimeen, vaikka isovelikin on kuvioissa. Labradori on todella hyvä luonteinen koira ja tulee toimeen kaikkien ihmisten ja koirien kanssa..ainakin tämä minun reilun vuoden ikäinen. Lenkkeillessä ja muuten ulkoillessa on aina innolla menossa tutustumaan uusiin tulokkaisiin, olivat ne sitten koiria tai ihmisiä. Kun labbis tuli kotiimme, minulla oli jo ennestään vuoden ikäinen sekarotuinen koira. Alussa vanhemman puolelta oli mustasukkaisuutta, mutta äkkiä alkoi yhteiselo luistaa. Nyt ovat erottomattomia ja parhaita kavereita. Labbis on sen rotuinen, että se tietää kuka on perheen pää ja kunnioittaa vanhempaa koiraani. Itse en ole käynyt labbiksen kanssa missään koulutuksissa, vaan "kotikonstein" tehnyt siitä tottelevaisen. Alusta pitäen kun muistaa tietyt säännöt ja noudattaa aina niitä, niin koirasta tulee tottelevainen ja se oppiii kunnioittamaan emäntää/isäntää ja muita perheenjäseniä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka ei suostu laskemaan bensan hintaa
Sanna laski esimerkiksi sähkön arvonlisäveron 10 prosenttiin, jonka Riiikka anosti 25,5 prosenttiin. Sannan aikaan bens1073441- 2043101
Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin
Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n1432917EK: Suomi tarvitsee vuosittain 45 000 maahanmuuttajaa
Senpä takia Riikkakin laulaa sen lauluja kenen leipää syö. Viime vuonnahan Suomeen muutti 50 tuhatta ulkomaalaista. htt2202487Oliko se oikeasti epäselvää
sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men1301943Kesäaika on normaaliaika...
...siten illalla on valoisaa tunnin pitempään, on sitten kesä tai talvi. Voi nauttia päivän jatkumisesta. Kuka nyt aamul2131903Uusin tutkimus: Suomi on maailman toiseksi vähin rasistinen maa
taakse jää mm. Ruotsi(7) ja Norja(8). Martin Paasi(kok.): Kumoaa vasemmiston väitteet. Kansainvälinen vertailu osoitta491762Kristityt kastoiva alunperin upottamalla - upotuskaste annettiin vain uskoon tulleille aikuisille
Raamatussa on käännösvirhe. Kaste tulisi olla upottaa veteen, jota kreikan sana baptizo tarkoittaa. Aluseurakunta kast4581269Muslimiyhteisö jyrähti - Kova vaatimus Orpolle ILtalehti
Eiköhän se ala olla aika pistää stoppi noille muslimien vaatimuksille Suomessa ? Ei Suomessa ole pakko oll2021160- 881145