Labradorinnoutajasta

suunnitelenpa

Nyt oon ottamassa itelleni kolmannen koiran ja suunniteltuna olisi labbis. Minkälaisia kokemuksia teillä labbiksen omistajilla/entisillä omistajilla on? Onko minkä luonteinen? Miten suhtautuu muihin koiriin esim. taloudessa, ulkona?
Pentu tulossa näillä näkymin kuukauden sisään ja jännitän innolla.

2

558

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1 labbis

      Älä lähde mukaan labbiksen riehumiseen äläkä tee siitä keppihassua.Tuntuu varmasti helpolta heitellä koiralle "keppiä ym koiran energian purkamisesi riehaannuttaa koiraa entistä enemmän.Koira muistaa leikin varmasti ja on sitä sitten vaatimassa "aina" häsläämämistä.Labbiksen opetus pitäisi lähteä "toko" pohjalta vaikka se pentuna villi onkin pitäisi malttaa.Itse pilasin labbikseni opetusta varmasti siksi et menin aina helpoimman yli jolloin koira häselsi entistä enemmän.Koirakouluun saa oikeanlaista opetusta.

    • labradori perheessä

      Hei,
      jokos olet saanut uuden tulokkaan kotiin?
      Labbis tuli minulle toiseksi koiraksi. Hyvin on pojan kanssa tultu toimeen, vaikka isovelikin on kuvioissa. Labradori on todella hyvä luonteinen koira ja tulee toimeen kaikkien ihmisten ja koirien kanssa..ainakin tämä minun reilun vuoden ikäinen. Lenkkeillessä ja muuten ulkoillessa on aina innolla menossa tutustumaan uusiin tulokkaisiin, olivat ne sitten koiria tai ihmisiä. Kun labbis tuli kotiimme, minulla oli jo ennestään vuoden ikäinen sekarotuinen koira. Alussa vanhemman puolelta oli mustasukkaisuutta, mutta äkkiä alkoi yhteiselo luistaa. Nyt ovat erottomattomia ja parhaita kavereita. Labbis on sen rotuinen, että se tietää kuka on perheen pää ja kunnioittaa vanhempaa koiraani. Itse en ole käynyt labbiksen kanssa missään koulutuksissa, vaan "kotikonstein" tehnyt siitä tottelevaisen. Alusta pitäen kun muistaa tietyt säännöt ja noudattaa aina niitä, niin koirasta tulee tottelevainen ja se oppiii kunnioittamaan emäntää/isäntää ja muita perheenjäseniä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      115
      1649
    2. Olisi hauska tietää

      Koska huomasit pitäväsi minusta? Itse taisin ihastua sinuun heti silloin kun tavattiin ensimmäistä kertaa. Miehelle, jon
      Ikävä
      60
      1056
    3. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      134
      972
    4. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      73
      857
    5. Apua. Onks mä jotenki erikoinen ?

      Oon ihastunu paljon vanhempaan mieheen.
      Ikävä
      95
      856
    6. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      20
      828
    7. Minun on vaan päästettävä irti

      Toiveesta. Satutan vain itseäni😥😔. Toivon sinulle pelkkää hyvää, eläthän elämäsi parasta aikaa, mutta en halua enää k
      Ikävä
      36
      812
    8. Kertoisit jo

      Rakastatko minua vai olenko käsittänyt väärin onko tämä vaan ystävyyttä tai kaveruutta? En haluaisi enää nolata itseäni
      Ikävä
      42
      739
    9. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      60
      725
    10. En koskaan saanut asiattomia kuvia!

      Silloin kun olin vielä nuori, kukaan mies ei koskaan lähettänyt minulle asiattomia kuvia itsestään. Jos tiedätte mitä ta
      Sinkut
      156
      701
    Aihe