Nyt oon ottamassa itelleni kolmannen koiran ja suunniteltuna olisi labbis. Minkälaisia kokemuksia teillä labbiksen omistajilla/entisillä omistajilla on? Onko minkä luonteinen? Miten suhtautuu muihin koiriin esim. taloudessa, ulkona?
Pentu tulossa näillä näkymin kuukauden sisään ja jännitän innolla.
Labradorinnoutajasta
2
571
Vastaukset
- 1 labbis
Älä lähde mukaan labbiksen riehumiseen äläkä tee siitä keppihassua.Tuntuu varmasti helpolta heitellä koiralle "keppiä ym koiran energian purkamisesi riehaannuttaa koiraa entistä enemmän.Koira muistaa leikin varmasti ja on sitä sitten vaatimassa "aina" häsläämämistä.Labbiksen opetus pitäisi lähteä "toko" pohjalta vaikka se pentuna villi onkin pitäisi malttaa.Itse pilasin labbikseni opetusta varmasti siksi et menin aina helpoimman yli jolloin koira häselsi entistä enemmän.Koirakouluun saa oikeanlaista opetusta.
- labradori perheessä
Hei,
jokos olet saanut uuden tulokkaan kotiin?
Labbis tuli minulle toiseksi koiraksi. Hyvin on pojan kanssa tultu toimeen, vaikka isovelikin on kuvioissa. Labradori on todella hyvä luonteinen koira ja tulee toimeen kaikkien ihmisten ja koirien kanssa..ainakin tämä minun reilun vuoden ikäinen. Lenkkeillessä ja muuten ulkoillessa on aina innolla menossa tutustumaan uusiin tulokkaisiin, olivat ne sitten koiria tai ihmisiä. Kun labbis tuli kotiimme, minulla oli jo ennestään vuoden ikäinen sekarotuinen koira. Alussa vanhemman puolelta oli mustasukkaisuutta, mutta äkkiä alkoi yhteiselo luistaa. Nyt ovat erottomattomia ja parhaita kavereita. Labbis on sen rotuinen, että se tietää kuka on perheen pää ja kunnioittaa vanhempaa koiraani. Itse en ole käynyt labbiksen kanssa missään koulutuksissa, vaan "kotikonstein" tehnyt siitä tottelevaisen. Alusta pitäen kun muistaa tietyt säännöt ja noudattaa aina niitä, niin koirasta tulee tottelevainen ja se oppiii kunnioittamaan emäntää/isäntää ja muita perheenjäseniä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1367659Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361903Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251880- 911613
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1791545Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p104978- 49910
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28810Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4799- 241767