Miten Paint Shop Pro:lla saa tulostettua samalle A4:lle 4 eri valokuvaa?
A4:lle 4 kuvaa. Miten?
4
1136
Vastaukset
- JaMac
Niin, onpas siinä ongelmaa, mutta yksi ratkaisu on tietysti tehdä uusi A4 kokoinen kuva(pohjaksi) ja ja avata sitten nuo neljä kuvaa ohjelmaan ja siitä kopioida kuvat tuohon A4 pohjalle.
- user
Laita kuvat vaikka officedogumenttiin.
Paras olisi jokin grafiikkaohjelma, johon voi kuvia sommitella mielensä mukaan.
Itse käytän tuohon Openofficen vektorigrafiikkaa, johon voi liittää kuviakin.
Niitä voi sitten sommitella, skaalata, asetella päällekäin, riviin tai miten haluaa.
Myös halutunkokoisten postikorttien, käyntikorttien, etikettien ym. sunnittelu käy mielikuvituksen puitteissa.
Automaattisilla ohjelmilla saa tietysti helpommin, mutta ne on silloin tusinatuotteita. - helppoa
avaat kuvan paintshopissa ja sitten valitset print layout siellä voipi sitten asetella kuvat paperille niinkuin haluaa ja muokata niitten kokoa näin toimii ainakin paintshop pro 8.
- Hobbes
Avaa kaikki neljä kuvaa ja valitse file/print multiple images. Voit raahata kuva arkille haluamaasi järjestykseen ja skaalata yms mielesi mukaan.
-Hobbes-
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1986938- 1592046
- 1131688
- 511390
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551248Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢501108Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu1001074Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?71006Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan253961- 41939