DC++ hubilistat

kokematon käyttäjä

Kuinka DC ohjelman hubilistat oikein "toimivat"?
Latautuuko listojen tiedot osoitteen perusteella vai onko ne jotain sellaisia joita voisi/pitäisi itse osata päivittää?

Itse kun huomasin heti, että monet listojen tiedot eivät ole aina ihan ajantasalla. Ärsyttävää, kun listassa lukee hubille joku minimiraja, mutta sitten kun yhdistää tälle hubille, tulee ilmoitus että minimiraja onkin enemmän ja ei pääsekään sisälle. Voiko tälle asialle käyttäjä tehdä mitään, vai pitääkö tämä vain kestää?

Kiitoksia, jos joku osaa selventää asiaa.

4

899

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • DFX

Kannattaa jaksaa etsiä pari toimivaa/muuten hyvää hubi ja laitta favroiteen. Tuo herjaaminen tost minimi rajasta on hyvin yleistä minulle se aina sönköttää sloteista vaikka onkin tarvittu määrä, nyt ratkaisin ongelman laittamalla 10slottia auki.

• kokematon käyttäjä

Hubien suhteen osasin jo heti aluksi tehdä noin, eli katsoin muutaman riittävän hyvän jotka toimivat.

Versio on 0.251 Se näytti olevan uusin jonka saa myös suomenkieliseksi. Ohjelman käyttö vaatii vielä hieman opettelua, joten ainakin näin aluksi on hieman helpompi, jos on suomenkielisenä.

Nyt kun olen vähän tarkemmin seurannut, niin minunkin ongelma liittyi ainakin jossain tapauksissa tuohon slottien määrän. Kun yhdistin useammalle kuin yhdelle hubille kerrallaan, niin slottien määrä oli jäänyt vahingossa liian alas. Kun en päässyt yhdelle hubille sisään, sitä seurasi uudelleenohjaus toiselle hubille, jossa ilmeisesti minimi jakoraja oli enemmän kuin minulla on.

Voiko tuon lisäksi olla kuitenkin myös hubilistoissa väärää/vanhentunutta tietoa?

• ....
        kokematon käyttäjä kirjoitti:

Hubien suhteen osasin jo heti aluksi tehdä noin, eli katsoin muutaman riittävän hyvän jotka toimivat.

Versio on 0.251 Se näytti olevan uusin jonka saa myös suomenkieliseksi. Ohjelman käyttö vaatii vielä hieman opettelua, joten ainakin näin aluksi on hieman helpompi, jos on suomenkielisenä.

Nyt kun olen vähän tarkemmin seurannut, niin minunkin ongelma liittyi ainakin jossain tapauksissa tuohon slottien määrän. Kun yhdistin useammalle kuin yhdelle hubille kerrallaan, niin slottien määrä oli jäänyt vahingossa liian alas. Kun en päässyt yhdelle hubille sisään, sitä seurasi uudelleenohjaus toiselle hubille, jossa ilmeisesti minimi jakoraja oli enemmän kuin minulla on.

Voiko tuon lisäksi olla kuitenkin myös hubilistoissa väärää/vanhentunutta tietoa?

hubilistoissa on aika useinkin väärää tietoa...

hubien omistajat kun tuppaavat muuttelemaan, noita sharerajoja, käyttäjämääriä ym, välillä miten sattuu... tai no ainahan kaikkeen on jokin syy, mutta tavallisten käyttäjien kannalta vähän ikävää...

esim. shareraja saattaa olla laitettu siihen hubin descriptioniin esim. 20gt, hubin säännöissä saattaa lukee 15gt, mutta todellisuudessa se onkin 50gt...

käyhän www.hublist.org (sama suomeksi: fi.hublist.org), tuolta pystyy etsimään hubeja ja antamaan palautetta/arvostelemaan hubeja sekä tarpeen tullen voi kysyäkin jos jotain kysyttävää on... samasta paikasta löytyy myös haku jolla voit hakea käyttäjiä

• ...

...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      4
      2726
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2541
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      4
      2239
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      44
      1855
    5. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1443
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1433
    7. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      176
      1155
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      101
      1144
    9. Persu ajoi autoa

Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1
      Perussuomalaiset
      20
      1053
    10. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      81
      938
    Aihe