taas tätä

minä18

eli olen lukion kolmannella ja ihastunut lukion ekaluokkalaiseen tyttöön. Se on niin kaunis ja seksikäs ja oon pari kertaa katellut, mutta en mä voi mennä sille mitään sanomaan, saisin vaan nolattua itseni. Lisäksi kohta pääsen ylioppilaaksi enkä näe häntä enää koskaan. Miksi elämä on aina niin julmaa ja vaikeaa, ei pitäisi ihastua keneenkään!! :'(

5

408

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mikko18

Mulla on kans vähän sama ongelma. On kanssa lukion kolmannella ja ekaluokkalaisissa on paljon sellasia kaunokaisia, että välillä on vaikee päättää ketä niistä kattoo. Tarvis vaan rohkasta mielensä ja mennä ihan reilusti jutteleen. Ehkä mä jo huomenna sen teen!

• minä18

on siellä monta hyvännäköistä, mutta tämä on täydellinen! Se on niinku espanjalaisen näköinen, mutta niin söpö että.....ollaan me kyllä hieman katottu, mutta ei kummempaa.

• Minä kohta 18

Ei oikeestaan auta tossa asiassa muu kuin että otat itseäs niskasta kiinni ja meet juttelemaan sen kanssa. Onko parempi nolata itsensä , vai jäädä miettimään että mitä jos olisin mennyt juttelemaan? se sun pitää pättää itse.

• Litera

Minulla on taas toisin päin. Olen "ekaluokkalainen" ja ihastunut totaalisesti erääseen kolmoseen jätkään. Mutta ongelmana on se, että hän on lisäksi siskoni tuttuja, enkä todellakaan kehtaisi mennä puhumaan mitään. Nimittäin en tiedä minkälainen olisi vastaanotto ja saattaisi olla etten pystyisi jatkossa kohtaamaan sitä enää. Mutta tuntiaakaan ei kulu päivässä ettenkö ajattelisi ja unelmoisi tästä.
        Ihastumisen pitäisi olla positiivinen asia, mutta minulle tämä on tuskaa. Joka päivä toivon että hän antaisi edes yhden kiinnostuneen katseen, mutta ei :(

Rohkaisen sen verran että me 'tytöt', ainakin omasta puolesta puhuakseni voin sanoa, että pidämme siitä jos kundi tekee aloitteen. Osaamme kyllä suurin osa sanoa asiallisestikin jossei kiinnosta, mutta sitä ei koskaan tiedä jos vaikka tämä teidänkin kiinnostuksenkohteenne olisi lääpällään teihin, muttei uskalla sitä kertoa.

Joka ilta menee tunteja ennen kuin saan nukutuksi vain koska ajattelen tätä kyseistä kundia, life's not fair.

• P84

Tsemiä. Kouluhan on vasta alkanu ja kolme tehokasta jaksoo aikaa pokata muijia. Muakin harmittaa, kun ei enää pääse katteleen muijia lukiossa yläasteella. Mutta ajatelkaa kuitenkin myönteisesti: Ei se koulu vielä lukioon lopu. Sitten amitsukorkeeseen tai yliopistoon ja mitä suuremmalla todennäkösyydellä sielläkin on muijia. Amitsukorkeessa on opiskelijabileitä joka viikko, joissa pyörii melkosia hemuja. ;-))))

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      5
      2732
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2571
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      14
      2276
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      45
      1870
    5. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1453
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1443
    7. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      176
      1155
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      101
      1144
    9. Persu ajoi autoa

Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1
      Perussuomalaiset
      20
      1053
    10. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      81
      948
    Aihe