Aquariukselle

Indigo?

Aquarius, jos sinulla on esim. anonyymi sähköposti niin heitä mailia osoitteeseen [email protected], niin vaihtaisin mielelläni kokemuksia asioista joita juuri kommentoit. Tee vaikka kokonaan uusi anonyymiosoite (esim. Yahoo.com:sta, kuten minäkin), jolloin tähän ei sisälly mitään riskiä. Olen se sama kahden lapsen perheenisä, joka kertoi juuri kokemuksiaan indigolapsista nimimerkillä "Indigo?", sekä pari päivää aikaisemmin omista OOBE-kokemuksistani. Olen akateemisesti koulutettu ja työskentelen IT-alalla tuotekehityksessä.

Syitä ottaa yhteyttä juuri sinuun on useita. Tunnut järkevältä ihmiseltä, joka suhtautuu asioihin ilman kiihkoa ja jalat maassa. Sinullakin on indigolapsia, joten haluaisin keskustellä juuri indigo-ilmiöstä lisää. Haluaisin myöskin tietää suomalaisten auranäkijöiden yhteystietoja, että pääsisin tarkistuttamaan ainakin oman indigolaisuuteni. Lisäksi ajatuksena on ollut laittaa pystyyn pientä porukkaa esim. suljetun sähköpostilistan muodossa, ja ehkä kerätä edes anonyymisti järkevintä sakkia yhteen. Tämä palsta ei sovellu tällaisten asioiden vakavaan keskusteluun. Mutta anonyymius on asia jota kunnioitan, enkä itsekään siitä hevin luovu. Jos Suomessa on jo olemassa tämän alan piirejä, niin maililla voi laittaa vinkkiä.

5

362

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nymfopoika

Lapsentahti-listalta saattaisi löytyä tietoista keskusteluseuraa omalle listallesi. Tuolta [0] Aktiivinen synnytys ry:n sivuille ja siellä kohdassa postituslistat linkit-sivulla.

[0] http://www.lapsiperhe.net/

• Indigo?

> Lapsentahti-listalta saattaisi löytyä
        > tietoista keskusteluseuraa omalle listallesi.
        > Tuolta [0] Aktiivinen synnytys ry:n sivuille
        > ja siellä kohdassa postituslistat linkit-
        > sivulla.

:D

Meidän perheessä on synnyts- ja vauvanhoitohommat ovat jo ohi ;) Nyt voi hiljalleen keskittyä muuhunkin kuin vauvanhoitoon, eli vaikkapa siihen että ottaa selvää mikä näistä ilmiöistä on totta ja mikä humpuukia.

• indigoaikuinen

Tuossa yhden usalaisen nettisivuston osoite, siellä oli ainakin pari keskusteluryhmää. Tosin eihän se korvaa suomalaisten indigoiden kasvattajien kokemuksia, kun erilaisessa kulttuurissa elämme, mutta jos edes jotain apua...

http://www.metagifted.org/topics/metagifted/indigo/

Tuosta luotettavien aurannäkijöiden etsimisestä vielä. Kysy vaikka paikkakuntasi parapsykologisesta seurasta josko he tietäisivät henkilöitä, jotka osaavat nähdä auran värit. luulen, että tuota kautta saat ainakin useampia nimiä.

• äiti

Minulla myös kokemuksia indigoista, jotka ällistyttävät kerta toisensa jälkeen tieteellisillä kysymyksillään ja älykkäillä jutuillaan. En tiedä tosin omaa äo:tani enkä väitä sen olevan erityisen korkea mutten varmasti ihan tyhmäkään ole. Toisaalta tähän maailmaan on vaikea sopeutua ja diagnooseja olen jo itsellenikin antanut lukuisia. Nyt alan kuitenkin lopulta päätyä tähän indigo-teoriaan enkä koe olevani mitenkään erityinen silti (ehkä pitäisi?).Ihmisten taholta olen saanut lähinnä halveksuntaa ja ylenkatsetta ihan kyllästymiseen asti, joten sillä ei juurikaan ole vaikutusta enää. Tämä aihe sai minut kirjoittamaan tänään ja haluaisin vaihtaa ajatuksia kaltaisteni kanssa enemmänkin. Eli jos alatte puuhata jotakin porukkaa niin haluan mukaan! :)

• Indigo?

Kiitoksia "indigoäidille" vinkeistä!

"Äiti":
        Porukka ja postilista mistä puhuin tulisi yleiseen paranormaalien ilmiöiden pohdintaan, mutta toki indigot kuuluvat tähänkin kategoriaan. Vaikka olen pyörittänyt postilistoja jo kuutisen vuotta, en sitä kuitenkaan ihan heti pystytä. Katselen ensin onko sille ylipäänsä tarvetta. Kohderyhmä on avomielisissä skeptikoissa ja paranormaaleita ilmiöitä kokeneissa mutta niihin järjellä suhtautuvissa, ei fanaattisissa hurahtaneissa jotka "tietävät" jo totuuden. Mutta tekstistä päätellen kuulutte toki ensinmainittuun ryhmään.

Tiedotan kyllä tällä palstalla jos jotain asian tiimoilta tapahtuu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      50
      3395
    2. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      34
      3045
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2761
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      42
      2503
    5. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      51
      1955
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1599
    7. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1483
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      106
      1297
    9. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      180
      1231
    10. En vain unohda

Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.
      Ikävä
      73
      1080
    Aihe