On ilkeyttä käyttää toisten rekattua nikkiä. Se aiheuttaa usein väärinkäsityksiä joita on vaikeaa sen jälkeen oikaista. Aika usen on täällä sanasotaa siitä kuka on kukakin. Minusta se on mielikuvituksen köyhyyttä jos ei löydä itselleen sopivaa.
Sivusta seurannut
On ilkeyttä
16
2204
Vastaukset
- suoras
pikkumainen.
hehh vastaus näemmä sopii yleisesti. - Huomannut
Todellakin näin on.Joillakin on huvinsa.
- feikattu
vaan suorastaan kiusantekoa ja osoittaa
siltä kuka niin tekee lapsellisuutta ja kateellisuutta, halpamaisuutta, typeryyttä- punahiuksineN-59
onhan se kiva et itse itselleen keksimä nikki kelpaa jollekin toisellekin.....kaippa se kertoo et nikki on iskevä.....vai oonko väärässä!!!!
- lounaistuuletar
punahiuksineN-59 kirjoitti:
onhan se kiva et itse itselleen keksimä nikki kelpaa jollekin toisellekin.....kaippa se kertoo et nikki on iskevä.....vai oonko väärässä!!!!
ikävää asiassa on ainakin se,
että suuhun laitetaan sinne sopimattomia sanoja.
Minua ei olla feikattu,
lieneekö huono nicki :)))) - lounaistuuletar
tosin ei täällä suomi-sivustolla.
Asia on todella ikävä!
Selitä siinä sitten, että tätä vastausta
en kirjoittanut, ja vastaavasti,
tämän kirjoitin.
Sitten feikki keksii sen saman ja soppa on
valmis.
Olisi siinä soppamiehellä selvittämistä ;)
- hmmmm.
Jos on etunimi nickinä, ei voi päätellä, että olisi ilkeyttä. Olen kerran jäänyt moisesta "synnistä" kiinni. Joku tuli minulle vihoissaan sanomaan, että "hänen nicki"....mistä minä sen olisin voinut tietää.
- Sivusta seurannut
Olisi korrektia ettei käyttäisi *rekattua etunimeäkään*..muunneltuna ja onhan mahdollisuus käyttää omaa nimeä ja rekata se. tuskin sitä kukaan silloin ottaa jos ei ole jonkun suuri idoli.
- hmmmm.
Sivusta seurannut kirjoitti:
Olisi korrektia ettei käyttäisi *rekattua etunimeäkään*..muunneltuna ja onhan mahdollisuus käyttää omaa nimeä ja rekata se. tuskin sitä kukaan silloin ottaa jos ei ole jonkun suuri idoli.
Mistä pirusta sitä tietää, että joku nimi on jonkun nicki
- Tietolähde
hmmmm. kirjoitti:
Mistä pirusta sitä tietää, että joku nimi on jonkun nicki
= belsebuubista.
- Ilkimys
Uutena sättijänä otin vahingossa rekatun nikin lisukkeella ja suussa sulava soppa oli valmis!!
Luulin vähintäänkin ranteeni katkottavan..
Monet "ystävätkin" hyökkäsivät aloittelijaa vastaan ja minä-tyttö se olin hädissäni miettien sätin ihmeellistä maailmaa :D- feikattu
jos sen tekee "vahingossa"
juuri etunimissä sillai ehkä käykin. Ja sellaiset selviää varmaan nopeasti.
Mutta jos rekattu nikki on sellainen "keksitty" ja usein näkyy listoilla.
Ja joku katkera/kateellinen ottaa sen ja aiheuttaa sillä tahallaan harmia "aidolle" nikille...
se osoittaa siitä feikkaajasta ja hänen halpamaisesta luonteestaan Paljon!
- rec. nikki
jos nimimerkin rekisteröi, niin ei sillä nimellä muut pääse sisälle.
- luulo
Pääseepäs. Olen itse kokeillut. :)
- joku
luulo kirjoitti:
Pääseepäs. Olen itse kokeillut. :)
Valitsemasi chat-nimi on rekisteröity toiselle käyttäjälle.
Ei kannattas aina esittää omia luulojaan, tosin tilanne voi olla muuttunut mutta nyt näin.
- Anti-Fake
Älkää laittako rekisteröityyn nikkiin välilyöntejä tai mitään kummallisia koristeita. Koristeet voi aina vaihtaa toisenlaisiksi ja kukaan ei huomaa mitään eroa. Välilyönnin taas voi korvata ns. pysyvällä välilyönnillä, joka näyttää ulospäin samalta kuin tavallinen välilyönti. Myöskin pieni i-kirjain nikissä houkuttelee feikkaajia, sillä Suomi24:n chatissa on käytössä Verdana-tyyppinen fontti, jossa espanjalainen ylösalaisin oleva huutomerkki (¡) muistuttaa hyvin paljon i-kirjainta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h42726Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062551Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv42239Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.441855- 321443
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141433- 1761155
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011144Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201053Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81938