Missä päin Vantaata on eläinkaupoja, pientä suuntavikkiäkin, kiitos:)
Eläinkauppoja Vantaalla?
9
1056
Vastaukset
- just me
tikkurilassa on ainakin aika monta, mut mulla ei oo hajuakaan, et onx se enää vantaata..............
- satunnainen surffaaja
... Tikkurilassa on Sinipyrstö niminen liike, itse en missään nimessä kannattaisi ko. liikettä. Siellä mm. teetetään poikasia pahasti epämuodostuneilla eläimillä. Myyrmannissa on ihan ok liike, Faunatar. Itse suosittaisin ostamaan eläimet kasvattajilta ja käyttämään muihin ostoksiin eläintarvikeliikkeitä, koska oikein missään eläinkaupoissa ei ole kunnon oloja eläimillä ja näin niiden tukeminen jäisi pois.
T: Satunnainen surffaaja - hanna
satunnainen surffaaja kirjoitti:
... Tikkurilassa on Sinipyrstö niminen liike, itse en missään nimessä kannattaisi ko. liikettä. Siellä mm. teetetään poikasia pahasti epämuodostuneilla eläimillä. Myyrmannissa on ihan ok liike, Faunatar. Itse suosittaisin ostamaan eläimet kasvattajilta ja käyttämään muihin ostoksiin eläintarvikeliikkeitä, koska oikein missään eläinkaupoissa ei ole kunnon oloja eläimillä ja näin niiden tukeminen jäisi pois.
T: Satunnainen surffaajajoo itse olen aivan samaa mieltä että lemmikkiä ostaessa on se turvallisinta ostaa kasvattajalta, itse olisikin eläinkaupassa ostettava uusia näyttelyhäkkejä, ja vantaalle olen muutenkin menossa niimpä tämä kysely : )
- sanna
satunnainen surffaaja kirjoitti:
T: Satunnainen surffaajaOlen samaa mieltä satunnaisen surffaajan kanssa! Olen kerran käynyt Sinipyrstössä, mutta toista kertaa en sinne mene! Siellä on eläimillä todella huonot oltavat. Siellä pidetään jyrsijöitä ja kaneja samassa tilassa lintujen kanssa, jotka rääkyvät koko ajan. Siellä oli pienessä häkissä kääpiöhamsteri, joka roikkui katossa ja jyrsi hädissään häkin kaltereita. Säälin sitä pientä hamsteri raukkaa ja kaikkia muitakin eläimiä. Sinipyrstö on ehdottomasti surkein eläinkauppa missä olen käynyt! Kauppiaat eivät kaiken lisäksi tiedä mitään eläimistä eikä myytävistä tuotteista (ainakaan ruoasta)! En voi suositella kenellekään Sinipyrstöä! Tikkurilassa on Sinipyrstön lähellä Karvaisten Kaverit niminen eläinkauppa. Siellä ei myydä ollenkaan eläimiä ja siellä on todella hyvät valikoimat kaikkea mahdollista. Suosittelen sitä lämpimästi kaikille! Vantaalla on toinenkin Karvaisten Kaverit eläinkauppa. Käyn siellä usein, koska se on lähellä kotiani. Se on vähän pienempi liike, mutta sielläkin on kaikkea kivaa lemmikeille. Se on Hiekkaharjussa, Simonkalliossa tai Simonkylässä... en ole varma mikä noista on oikea paikka...
- Sinipyrstön kannattaja
sanna kirjoitti:
Olen samaa mieltä satunnaisen surffaajan kanssa! Olen kerran käynyt Sinipyrstössä, mutta toista kertaa en sinne mene! Siellä on eläimillä todella huonot oltavat. Siellä pidetään jyrsijöitä ja kaneja samassa tilassa lintujen kanssa, jotka rääkyvät koko ajan. Siellä oli pienessä häkissä kääpiöhamsteri, joka roikkui katossa ja jyrsi hädissään häkin kaltereita. Säälin sitä pientä hamsteri raukkaa ja kaikkia muitakin eläimiä. Sinipyrstö on ehdottomasti surkein eläinkauppa missä olen käynyt! Kauppiaat eivät kaiken lisäksi tiedä mitään eläimistä eikä myytävistä tuotteista (ainakaan ruoasta)! En voi suositella kenellekään Sinipyrstöä! Tikkurilassa on Sinipyrstön lähellä Karvaisten Kaverit niminen eläinkauppa. Siellä ei myydä ollenkaan eläimiä ja siellä on todella hyvät valikoimat kaikkea mahdollista. Suosittelen sitä lämpimästi kaikille! Vantaalla on toinenkin Karvaisten Kaverit eläinkauppa. Käyn siellä usein, koska se on lähellä kotiani. Se on vähän pienempi liike, mutta sielläkin on kaikkea kivaa lemmikeille. Se on Hiekkaharjussa, Simonkalliossa tai Simonkylässä... en ole varma mikä noista on oikea paikka...
Oon aika eri mieltä teidän kanssa...oon aina käyny Sinipyrstössä, ostanut gerbuni sieltä(eikä mitään vikaa), ostanut kaikki tarvikkeet sieltä ja henkilökunta on aina auttanut ruoan ja sairauksien kanssa. Pakko myöntää että tilat eivät ole mitä parhaimmat mutta muu on kunnossa. ja siitä toisesta eläinkaupasta(Karvaisten Kaverit), olin siellä kerran, ja siellä oli yhdellä hyllyllä jyrsijöiden tavaroita, ja muilla hyllyillä koirille ja kissoille. eli jyrsijätavaroiden ostajille: turha edes vaivautua sinne.
- tikkurila ei vantaata...?
Vantaalla on ainakin kaksi eläinkauppaa, kummatkin tikkurilassa. tikkurilahan on vantaan "pääseutu".
- satunnainen surffaaja
Sinipyrstön kannattaja kirjoitti:
Oon aika eri mieltä teidän kanssa...oon aina käyny Sinipyrstössä, ostanut gerbuni sieltä(eikä mitään vikaa), ostanut kaikki tarvikkeet sieltä ja henkilökunta on aina auttanut ruoan ja sairauksien kanssa. Pakko myöntää että tilat eivät ole mitä parhaimmat mutta muu on kunnossa. ja siitä toisesta eläinkaupasta(Karvaisten Kaverit), olin siellä kerran, ja siellä oli yhdellä hyllyllä jyrsijöiden tavaroita, ja muilla hyllyillä koirille ja kissoille. eli jyrsijätavaroiden ostajille: turha edes vaivautua sinne.
Hassua, itselläni on nimittäin seuraavanlaisia kokemuksia ko. eläinkaupasta.
1. Tutulle pikkulapselle myytiin sieltä silmäpuoli hamsteri. Minkäänlaista vanhempien lupaa ei kysytty ja lapsi ei osannut katsoa hamua kunnolla ja kotona huomattiin, että tältä puuttui silmä.
2. Toiselle tutulleni myytiin sieltä "hermeliinikani", kuinka ollakaan ko. hermukka on nyt 3,5 kiloa. Hassu kääpiökani =).
3. Itse olen nähnyt siellä yhdessä häkissä selvästi epämuodostuneen gerbiilinaaraan, jolla oli pienet poikaset ja seassa asusteli vielä uroskin.
T: satunnainen surffaaja
- n.s
Myyrmannissa(Myyrmäessä) on faunatar
- Lydia
Vantaalla on monia eläinkauppoja....
Tikkurilassa : Karvaisten Kaverit, Sinipyrstö ja Vantaan Eläintarvike
Simonkylässä: Karvaisten Kaverit
Myymäessä: Faunatar ja toinenkin löytyy en muista nimeä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet toisen kanssa
...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain2241576- 291413
Kuka teistä on paras nainen
A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊611279Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!711259- 781204
Osaako joku selittää tätä
Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?761189Jos me joskus nähtäisiin
niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi1031173- 54998
Lesken uusi
Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans18972Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"
Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per177865