Olen hommaamassa DVD-soitinta, mutta hieman epävarma ostaako Xbox vai pelkkä DVD-soitin. Onko boxin soitin riittävän hyvä? Onko joku havainnut joitain puutteita xboxin soittimessa tai jotain mitä siitä puuttuu?
Boxin soitin ei taida suoraan olla aluekoodivapaa, mikä on tärkeä ominaisuus, mutta senhän saa modaamalla koodivapaaksi?
Mitä minun kannattaisi tehdä? Mielipiteitä otetaan kiitollisena vastaan.
Xbox vai DVD
6
505
Vastaukset
- late
DVD-käytössä Xbox pieksee muut saman hintaluokan laitteet kätevyydellään ja kuvan- ja äänenlaadusakin, mutta CD-käytössä on ongelmia: musiikkikappaleen vaihtuessa ns. "lennossa" kuuluu pieni pätkähdys ja musiikkikäytössä ei ole pikakelausta.
- plöö
Xbox pitää kuulemma hiukan enemmän ääntä kuin tavallinen soitin. Ja onhan 200 euron soitin varmasti laadullisempi kuin xbox, mutta kyllä tuo varmaan ihan saman asian ajaa kuin perus dvd-soitin.
Eli kysymys on ihan siitä haluatko sijoittaa 100 euroa pelaamiseen vai haluatko pelkästään katsoa elokuvia ja säästää 100 euroa.
- HH69
minulla on sony dvp 405 dvd sotin (TM-testivoittaja) jossa on hyvä naarmuisten levyjen toistokyky(virheensieto),mutta xboxissani on vieläkin parempi.
- chorinaxious
Näyttää mielipiteet taipuneen xboxin suuntaan. Itsekin olen koko ajan samaa mieltä ollut, ettei pelkän DVD soittimen osto kannata kun pienellä lisäkustannuksella saa pelikoneenkin.
Ihmettelen vain miksei xbox ole saanut yhtään haukkuja? Missä kriitikot? Eikö xboxissa ole tosiaan mitää vikaa (pientä hurinaa lukuunottamatta)?
kova laite..- abcd
Osaako Xbox käsitellä esim vcd tai svcd:itä?
- Antza
abcd kirjoitti:
Osaako Xbox käsitellä esim vcd tai svcd:itä?
Xboxissa on se huono puoli että se ei lue cd-r/rw levyjä, eli ei voi kuunnella jotain mp3 levyä!! Mutta jos pelkästään leffojen katseluun olet soitinta hommaamassa niin suosittelen xboxia!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 996084
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804792Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv983055Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p282863Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262125Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191516Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351067Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?861039Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚126981- 48774