Herraparatkoon kun on (liki)tosikko ja yksinkertaisen lapsellinen henkilö huoneessa 50 !! Ja aina siellä kaiken lisäksi! Nimittäin nikki "kalat44". Ja vielä yrittää olla muka niin fiksuakin välillä.
*fisu*
24
3930
Vastaukset
- Fiskas
Ei sinunkaan tapasi ole kaunis/kohtelias parjaat täällä ,pidä mölyt mahassasi.
- N40+:sta
Hävettää tunnustaa, että sinusta näkee heti, että olet nainen = typerä nainen. Tuot tänne jonkin näkemäsi nimimerkin ja sanot tyhmäksi. Tunnen kaltaisiasi, valitettavasti.
- ma.......*
Kalat44 on aina mukava ystävällinen tervehtii ja on iloinen kai joskus voi olla tavallinen tosikkokin siellä ei näköjään ole hyvä olla iloinenkaan .
En voi ainakaan moittia häntä koskaan ei ole ollut ongelmia hänen kanssaan .
Kaipa se on niin että omasta mielialasta paljon riippuu miltä tuntuu ,mutta mitä jos sitä omaa oloan ei yrittäiskään siirtää toisille vaan miettis miksi itse ärsyyntyy ja miksi haluaa kiukutella siellä ihan vieraille ihmisille .
Jos sulla on vaikea olla, älä syyttele siitä satissa juttlijoita vaan ajattele, miten voisit vaikka tulla hyvälle mielelle ja juttele asiallisesti ,niin tuntuu paremmalta huomattavasti
Niin siellä metsä vastaa kuin sinne huutaa . - asiallinen keskustelija
ma.......* kirjoitti:
Kalat44 on aina mukava ystävällinen tervehtii ja on iloinen kai joskus voi olla tavallinen tosikkokin siellä ei näköjään ole hyvä olla iloinenkaan .
En voi ainakaan moittia häntä koskaan ei ole ollut ongelmia hänen kanssaan .
Kaipa se on niin että omasta mielialasta paljon riippuu miltä tuntuu ,mutta mitä jos sitä omaa oloan ei yrittäiskään siirtää toisille vaan miettis miksi itse ärsyyntyy ja miksi haluaa kiukutella siellä ihan vieraille ihmisille .
Jos sulla on vaikea olla, älä syyttele siitä satissa juttlijoita vaan ajattele, miten voisit vaikka tulla hyvälle mielelle ja juttele asiallisesti ,niin tuntuu paremmalta huomattavasti
Niin siellä metsä vastaa kuin sinne huutaa .Hänen kohdalla tuo ei pidä paikkaansa, että niin metsä vatsaa kun sinne huutaa, en nimittäin ole hänelle koskaan mitään huudellut tai sanonut, mutta aina hän tunkee itsensä toisten juttuhin ja puuttuu muitten sanomisiin ja käyttäytyy aivan kun hänellä olisi siihen joku oikeus. Esim. sanonut joillekin, että vaihda nikkisi parempaan jne. Omahyväinen.
- mieltä
kyllä naurattaa
- nainen
huh..huh.. kävipä tämä ko.henkilö minunkin kimppuuni eräänä iltana.. huh että on kumma tyyppi..Tosi epäkohtelias, huumorintajuton jne..
- fisun morsian
fisulla on nyt vain vähän vaikeata, välitmatka on pitkä, ja rakkaus roihuaa, Yrittäkää ymmärtää.
web-kamerakin minulla huollossa. - neiti vaan
Just! Aina kommentoimassa muitten juttuja, tunkee nenänsä joka paikkaan.
- Rouva
fisun morsian kirjoitti:
fisulla on nyt vain vähän vaikeata, välitmatka on pitkä, ja rakkaus roihuaa, Yrittäkää ymmärtää.
web-kamerakin minulla huollossa.Sanonta "Kaikki rakastavat rakastuneita",
pitää useimmiten paikkansa, mutta tässä tapauksessa...parasta etten sano enempää. - anna
neiti vaan kirjoitti:
Just! Aina kommentoimassa muitten juttuja, tunkee nenänsä joka paikkaan.
Koettakaapas suvaita että siellä tuvassa on erilaisia ihmisiä eivätkä kaikki ole kaikkien makuun. Pikkulapset nyt ehkä höläyttävät tuollaisia "en tykkää puurosta" -tyylisiä juttuja, mutta aikuiset voisivat kehittää sietokykyään. Eihän juuri kukaan tunne tarkkaan toisen elämäntilanteita, jotka saattavat vaikuttaa mielialoihin!
Sitäpaitsi toisten kanssa puhuminen ylellä on ihan sallittua ja jopa toivottavaakin. Kaappiinhan kukaan ei pääse puuttumaan yksityisiin keskusteluihin.
"oi ihmiset, toistanne suvaitkaa..."
Kivaa päivää teillekin! - miekkonen
anna kirjoitti:
Koettakaapas suvaita että siellä tuvassa on erilaisia ihmisiä eivätkä kaikki ole kaikkien makuun. Pikkulapset nyt ehkä höläyttävät tuollaisia "en tykkää puurosta" -tyylisiä juttuja, mutta aikuiset voisivat kehittää sietokykyään. Eihän juuri kukaan tunne tarkkaan toisen elämäntilanteita, jotka saattavat vaikuttaa mielialoihin!
Sitäpaitsi toisten kanssa puhuminen ylellä on ihan sallittua ja jopa toivottavaakin. Kaappiinhan kukaan ei pääse puuttumaan yksityisiin keskusteluihin.
"oi ihmiset, toistanne suvaitkaa..."
Kivaa päivää teillekin!Ko. nimimerkkihän se ei suvaitse muitten juttuja, ruksaisi vaan yli kaikki ne jotka häntä ärsyttävät eikä aina alkaisi sättiä.
Ja jos elämäntilanne on vaikea, niin ei aikuisen ihmisen tarvitse jatkuvasti tulla tuntojaan meille muille purkamaan...tässähän ei ole kysymys mistään kertatapuksesta, vaan jo pitkään jatkuneesta. - ihme juttu!
fisun morsian kirjoitti:
web-kamerakin minulla huollossa... mitä enää tekee sätissä?? Etsii uutta? Muutoinkin alaikäinen tuohon huoneeseen, pysyköön oman ikäisissään!
- Kªlªt44M©
ihme juttu! kirjoitti:
.. mitä enää tekee sätissä?? Etsii uutta? Muutoinkin alaikäinen tuohon huoneeseen, pysyköön oman ikäisissään!
ihme juttu!!!
Voi helevetti, että ei kukaan uskalla kirjoittaa tänne omalla nickillään!!
On se vaan kumma, että puskista huudellaan!!!!
Sullakin taitaa olla pelko perseessä, että vien loputkin "Sun" mahdollisuudet saada "naista" täältä sätistä!!!!!!!
Voi voi sua "naivia" ihmistä!!!!!
Sä et näytä tajuavan sitä, että täällä voi olla muutenkin kuin "etsiä" UUTTA. HAHAAHAHAHAHAH
Ja missään EI kielletä "alaikäisten" siellä olemista!
Siellä on myös "alaikäisiä" NAISIA, mutta Heitä vastaan sulla ei ole mitään! Et ole heitä ajamassa pois siitä huoneesta!
Sulla taitaa tehdä vaan mieli "nuorempaa" lihaa???? Vai mikähän on siihen syynä??
Mun mielestä aika ihmeellistä toimintaa. En voi muuta kuin ihmetellä sun tekemistä siellä ja mun mollaamistani!
Huom!! Mä uskallan sanoa sanottavani omalla nickilläni, toisin kuin sinä.
PELKURI OLET!!!!! Ja todellakin naurettava.
*nauraa kippurassa* hahahahahahahah - hoitsu
Kªlªt44M© kirjoitti:
ihme juttu!!!
Sullakin taitaa olla pelko perseessä, että vien loputkin "Sun" mahdollisuudet saada "naista" täältä sätistä!!!!!!!
Sä et näytä tajuavan sitä, että täällä voi olla muutenkin kuin "etsiä" UUTTA. HAHAAHAHAHAHAH
Siellä on myös "alaikäisiä" NAISIA, mutta Heitä vastaan sulla ei ole mitään! Et ole heitä ajamassa pois siitä huoneesta!
Sulla taitaa tehdä vaan mieli "nuorempaa" lihaa???? Vai mikähän on siihen syynä??
Mun mielestä aika ihmeellistä toimintaa. En voi muuta kuin ihmetellä sun tekemistä siellä ja mun mollaamistani!
*nauraa kippurassa* hahahahahahahahVoi sinua poikaparka.
Naisenkaatoko sinulla on mielessäsi kun sättäilet 50 :ssa?
Etkö ymmärrä, että siellä ollaan vaihtamassa ajatuksia, keskustelemassa, ei hakemassa välttämättä seksiseuraa. Makeilet ja halitat naisia siellä ja takanapäin haukut heidät korpuiksi. Menehän nyt sinne peilisi ääreen samalla kun menet partsille tupakalle. Mikä siellä katsoo sinua: ruipelo korppu, ponihäntä päässä oleva skitrofeenisen luonteen omaava tyhjäntoimittaja.
Välillä mouruat että kukaan ei sinua huoli ja toisinaan luulet olevasi sätin kuningas, jota kaikki naiset haluaa.
Onneksi sinut jo tunnetaan siellä. Jotkut yrittävät sinua auttaa pääsemään alemuuskompeksistasi,mutta sinä siihen vastaat haukkumalla.
Ilmoitit heti kun löysit jonkun kaadettavan korpun kaikille sätissä. Tuo jo paljastaa tyhmyytesi.
Toivottavasti tämä nykyinen "korppu" saa sinut päiväjärjestykseen. Sääli vaan häntä.
Mutta, onnea teille. Hmmm..ei taida kuitenkaan hyvin mennä kun täytyy yhdessä sättäillä näin alkuvaiheessa.Luulisi, että teillä olisi muutakin tekemistä kun istua koneen ääressä. Korput ne korput..kuivat ja kavakkaat.
ruks ruks...jne.... - opettajatar
Kªlªt44M© kirjoitti:
ihme juttu!!!
*nauraa kippurassa* hahahahahahahahEtkö tämän parempaan vastineeseen pystynyt?
No, en sitä odottanutkaan:) - olla
ihme juttu! kirjoitti:
.. mitä enää tekee sätissä?? Etsii uutta? Muutoinkin alaikäinen tuohon huoneeseen, pysyköön oman ikäisissään!
morsian miehella, joka on lähes vuorokaudet ympäri
chatissa. Ylensä morsiamen hankkimiseen menee
hyvälläkin tuurilla jonkin verran aikaa.
- jee
jee
- ilmeisesti
sefuksi,, heheee
- ihmettelijä
mitää tekee yleensä 50 plus.....alaikäinen ja lapsellinen...onko edes sen ikäinen
- AnnMuru;-)
Mitä se on kun kaksi nälkäistä härnää tosiaan?
Onkimista...
Miksi 'fisu' on niin hyvä kalastuskaveri?
Hänellä on hyvä matikkapää...
Mikä koira on kalamiehen apuna?
Saksantaimenkoira...
Netti-Jussi kertoili tuoreimmasta kalajutustaan:
Joo ykskaks se iski kiinni ja se olikin vetoa se...tuskin uskoin itsekkään, miten sain vetää ja löysätä siimaa ja taas kelata...Tuntikausia siinä meni, mutta tulihan se lopulta pintaan. Se oli jätti...jaa, mitä ne nyt ovatkaan...
- valas, ehdotti joku.
- Ei, ei valas! Valas minulla oli syöttinä...
Mukavia Chathetkiä Fisulle ja kaikille muillekkin, moikkaillaan kun tavataan...ja *hymy*- varattufisu
Mihinkä lie päänsä satuttanut nicci vaihtuu päivittäin..mä olen löytänyt ihastuksen...mallilla...niinhän sitä sanotaan että ihminen vanhetessaan muuttuu uudelleen lapseksi...
Millaisia läskikasoja nuo naiset jotka fisu halaa...ihmettelen vaan - AnnMuru;-)
varattufisu kirjoitti:
Mihinkä lie päänsä satuttanut nicci vaihtuu päivittäin..mä olen löytänyt ihastuksen...mallilla...niinhän sitä sanotaan että ihminen vanhetessaan muuttuu uudelleen lapseksi...
Millaisia läskikasoja nuo naiset jotka fisu halaa...ihmettelen vaanmutta kalavitseissä löytyy ja vielä iso varaato vastaisuuden varalle:
Nuoripari oli kalastamassa. Saaliiksi he saivat yhden ahvenen. Mies totesi harmistuneena:
- Kun lasketaan kaikki kustannukset, tämä ahven maksoi meille 30 euroa
- Olipa onni, ettemme saaneet useampia, vaimo huoahti.
ja mukavaa lauantai-iltaa itsekullekkin...*virn* - hih hiii
varattufisu kirjoitti:
Millaisia läskikasoja nuo naiset jotka fisu halaa...ihmettelen vaanHällä monta rekattuu nikkiä. Itse on sen kertonut. Eihän työttömällä tyhjäntoimittajalla muuta tekemistä olekaan kun halia naisia sätissä. Taitaa olla sairaseläkkeellä koko fisu. Päätellen hänen jutuistaan. M3 taskussaan. Voi voi, säälittävä heppu.
- AnnMuru ;-)
hih hiii kirjoitti:
Hällä monta rekattuu nikkiä. Itse on sen kertonut. Eihän työttömällä tyhjäntoimittajalla muuta tekemistä olekaan kun halia naisia sätissä. Taitaa olla sairaseläkkeellä koko fisu. Päätellen hänen jutuistaan. M3 taskussaan. Voi voi, säälittävä heppu.
*kaiveli arkiston aarteita ja löysi Leijonallekkin jotain*:
Kaksi leijonaa kohtasivat:
1. leijona: - Mites menee?
2. leijona: - Hyvin pyyhkii, söin tuossa just siivoojan...
1. leijona: - Siivoojan, hullu! Älä siivoojia syö, se huomataan
heti, olisit syönyt insinöörin, sitä ei huomaa kukaan...
*hymyä* sunnuntaipäivään
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️851778Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1201194YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä621070- 62946
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan74866Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli79808Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606029806- 57800
Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.46800Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.116763