... ootte jos tuntematon muija lyö teit perseel?
jätkät,mitä mieltä.....
15
2021
Vastaukset
- jooh
ei nyt loukkauksena kenellekkään muijalle, mut riippuu siit minkä näköne muija on...ei siit kukaa saa pahaa mielt jos ei oo paha muija...
- serdss
Lyömisestä en tykkäis, mut jos joku muija tulis puristaa tai läpsäsee ja jos se olis viel suht hyvän näköne ni kyl tykkäisin=)
- Ezal
olet itse jos tuntematon jätkä lyö perseelle?
- Laze
...tietenki onnellinen!
- Kundi86
taitaa tää Laze olla kunnon perseenpuristelija? ;) mun mielestä se on tosi jees, sais muijat tehdä tota useamminkin, piristäis päivää mukavasti :) paitsi kerran yks muija joskus kasilla puristi perseestä, nii olin vähän hämmentyny ja se nauro ihan hulluna :P heh en sillon oikeen tiennyt miten siihen ois pitänyt suhtautuu.. nyt kyl tiiän ;)
- Laze
...kyllähän sitä ain tulee läpsästyy jätkii perseel... tänään mä löin vaa 5 kertaa,he... :)
- jätkä18
hauskalta :D kuullostaa kans hauskalta kun joku huuta kaupassa " Hei Hyvä Perse" *naureskelee vielkin sille*
- mies
Mukavahan yllätys se sellainen on aina... :) Anna palaa vaan!!! :D
- jore
ja laukeen välittömästi, oikein multiorgasmilla
- b0i
Ei voi muuta sanoa kuin että Hit it! ;)
- jousipyssy
Läpsis muakin joku perseelle niin oisin onnellinen :)
- Kostaja
Mitäs siinä ruikutat, mottaa takasi niin että veri tirskuu.
ku kävelin torin poikki,semmonen 5-7-hengen jätkälauma käveli ohi...
yks niistä tuli mun perään,ja puristi mun persettä...sit se juoksi kavereittesa luokse...
noh..ajattelin että kyllä nyt on hauskaa..
enkä sen kummemmin sitä kelaillu...
Menin Anttilaan,ja tämä samainen jätkälauma tuli vastaan,yks niistä huus:"Hyvä perse sulla!!"
Olipa siinä äipälle selittämistä että tunnenko noi vai en...xP - Ääliömäistä
Tyttönä mua ainakin ällöttää tommonen käytös pojilta. Jos ei osaa ilmaista kiinnostustaan yhtään asiallisemmin, niin antas sitten olla. Tyhmyys tulee esille. Teini touhua...
- iso ja paha
On pari kertaa tapahtunut, lievä järkyttynyt olo tila siitä seuraa.
Sitä rupeaa heti miettimään kuinka huono maku tällä tyttelillä on.
Mutta ei se minua haittaa tai en ainakaan saa siitä sellasia pultteja ku muijat saa.
Niin että ei muuta ku läiskimään vaikka sitten tasa-arvon nimissä.
Tosin jo meinaatte etupuolelle läiskäistä/puristaa niin älkää ne on ERITTÄIN herkät ja isompikin mies menee kivusta polvilleen jos sinne mennään pikkasenkin lujemmin koskemaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1137792
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1275339Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p303576Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1223563Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352594Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191896Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3571544Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?971540Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?701406Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311376