mä en tajua tätä...
mä tykähdyn tai rakastun aina vääriin jätkiin.. ne jätkät joihin rakastun yleensä on sellasia junnuja ja lisäks juntteja että huhhuh... niillä ei niinku oo yleensä mielessä muu ku pillu ja seksi ja aina ne jaksaa kysyy että minkä kokoset rinnat ja paljonko ajettu... mä oon jo 15 ja tiedän mistä puhun ku sanon että ois kiva törmätä sellaseen 16-18 wee jätkään joka osais olla ihan romanttinenki joskus!!!!
tämä ongelma toistuu aina
8
704
Vastaukset
- Poitsu
Sama täällä, mutta mun muijat on yleensä ollu semmosia massateinejä, jotka huutaa/meluaa 4 pullon jälkeen, kun muka ovat kännissä. Ite oon 17wee olis kans kiva saada tommonen rauhallisempi/romanttisempi tyttö jos ymmärrät....!
- tyttö88
mä ajattelin kertoo sulle, että sä oot varmaan tosi ihana poika/mies!!!
oispa enemmän tollasii jätkii, jotka osais olla myös romanttisia!!!
toivottavasti saat hyvän loppu elämän...
p.s.kaikki tytöt ei juo, kaikki ei polta, mutta on silti iha jee!!
- MaV
Ei tuon ikäisillä jätkillä muuta päässä pyöri.
Kyllä se siitä sitten tasoittuu kun ikää tulee lisää ;-) - missun
mä tunnen yhen pojan joka vaan koulussa esittää sellasta, oikeesti se on herkkä tyyppi se vaan ei kehtaa näyttää sitä. Olkaa pojat herkkiä, semmosiin järkevät tytöt ihastuu!!
- Poika
ei pidä paikkaansa.. mä oon herkkä eikä muhun tytöt ihastu jos mä en esitä mitää..
- minä vaan
Poika kirjoitti:
ei pidä paikkaansa.. mä oon herkkä eikä muhun tytöt ihastu jos mä en esitä mitää..
se on ihan kiva jos pojat ois herkkiä mut esittäminen jotain muuta on aika lapsellista..tosi on et pojat vaan haluu olla kovia kaveri porukassa..kahden kesken ollaan oikein mukavia ja ymmärtäväisiä..mut aina niitä jostain löytyy joka pystyy oleen oma ittensä ja myös muiden seurassa.kyllä se oikea jostain löytyy elämää on paljon edessä 15 kesäsenä:)
- Kalevi
Olet varmaankin sellainen tyhmä kana (blondi) josta ei ole yksinkertaisesti muuksi kuin yleiseksi pilluksi. Sopeudu kohtaloosi tai muuta elämääsi.
- poika88
Minä en koskaan ajattele tytöistä mitään seksiin ynnä muuhun sellaiseen liittyvää. Minua kiinnostaa se, millainen persoona hän on. Se on vain harmillista, että tunteeni heitä kohtaan ovat yhtäkkiä lakanneet. En pysty enää rakastumaan... Se on salainen haaveeni, että jos vain joku rakastuisi minuun. Ei se vain koskaan toteudu, sillä tytöillä on näemmä minuun "hällä väliä" -asenne! Taitaa olla sinullakin, kun ethän etsi 15-vuotiaita, vaan 16-18.........
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m724294Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1003740Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363429- 513010
- 402498
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182429Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222202- 231836
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami141625Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?331612