mun koneel ei toimi mitkää pelit ja oon koittanu asentaa ne uudestaa mut ei siltikää... mul on 99 kone ja 98 windows eli aika hyvät laitteet, mikä niis tai mun konees on vikaan????
miks mun koneel ei pelit toimi??
4
450
Vastaukset
- turde
Windows 98 on kaiken pahan alku
- lance
mitä tarkoittaa 99 kone? ei ainkaan minulle kerro yhtään mitään muuta kuin että se on vanha. ja vanhalla koneella ei uudet pelit välttämättä toimi koska kone liian heikkotehoinen.
- amd
direct x ja ohjain päivitys voipi auttaa....
- Abuela
amd kirjoitti:
direct x ja ohjain päivitys voipi auttaa....
Tiedox 98 ei ole kaiken pahan alku ja juuri päinvastoin :( sen sijaan xp on, sitä surkeampaa peliympäristöä saa etsiä (mulla on molemmat) ok nt ja windows 2000 voittaa sen surkeudessaan kyllä... mikä on tosiaan 99 kone ???? pentium I 99 mHz ;)? Hanki uusi kone ja siihen laita molemmat käyttikset voi kokeilla kumpi pelittää paremmin :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944293Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293233No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452350- 351358
- 10969
- 141948
- 6904
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12842Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11780