Ostaisin isokokoisen kanin. Rodulla/värillä ei juurikaan väliä mutta miel tyttö. Pääsisi varmasti hyvään kotiin. Esim. angorakanit, ranskanluppikset yms kiinnostavat. Ota yhteyttä ja kysy lisää.
[email protected]
O:Kani
2
214
Vastaukset
- Eve
hei!
minulla olisi kolme ranskanlupan ja belgianjätin risteytystä vielä myymättä! poikaset ovat vähän alle kolmekuukautisia. kaikki ovat kylläkin uroksia. olisitko hankkimassa kanin toiselle tytölle kaveriksi vai ihan yksineläjän? jos yksineläjän otat niin minä ottaisin uroksen;D! kaksi luonnonharmaata ja yksi valkoinen punasilmäinen. kaikki ovat aivan ihanaia mussukoita ja antavat käsitellä hyvin! PET-luokkiinkin voisi niiden kanssa ihan hyvin mennä. sekä kanihyppyäkin niitten kanssa voisi harrastaa. yhdellä veljellä on selvästi hyppylahjoja joten ihan hyvin voisi noillakin olla:)! asustelen Kiikalassa, turun ja helsingin välissä. ainakin saloon ja helsinkiin kuljetus onnistuisi.
lähetän sulle vielä mailillakin tän;)! - Tanja
Eli mulla ois myytävänä ranskis,se on luonnonharmaa viittakuvioitu.Tosin se on uros...
Kuvan voin lähetellä,jos haluut...
Jos kiinnostuit,ota yhteyttä...
[email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h52752Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062591Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv182307Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.481889Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141453- 321453
- 1771173
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011144Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201073En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.65960