Kiusaustako?

Yhä odotan...

Mieheni on vihjaillut jo pidemmän aikaa kihlauksesta ja naimisiinmenosta yms. mutta mitään ei tapahdu. Kysyin häneltä tästä ja hän antoi ymmärtää että kaikki puhe oli ollut vain leikkiä. En ole koskaan ollut hääihminen tai halunnut naimisiin tms. mutta ensimmäistä kertaa elämässäni ajattelen että niin voisi jopa käydä ja haluan sitä. Siksi petyn todella pahasti kun hän ei tarkoita mitä sanoo. Miten saisin sanottua miehelleni että lakkaisi kiusaamasta minua? Tätä on siis jatkunut jo todella kauan.

5

1391

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Epailyttavaa....

Minusta tuntuu etta se on vahan kaksi piippuinen asia...Han joko arpoo sita mita tekee tai uskaltaako tehda ja milloin ja miten... tai sitten han pitaa sinua narussa tuolla tavalla niin kuin ex mieheni teki etta sai huomioni ja rakkauteni kun han meni kavereiden kanssa ma odotin 2v tilanne ei muuttunut, mutta nyt olen kihloissa toisr miehen kanssa ja tosi onnellinen.exani saa jatkaa leikkiaan...

• Odotan

No sen voin heti hylätä että hän vain "pitäisi minua narussa". Tiedän että tunteet ovat aitoja. Ehkä se vain sitten on sitä ettei tiedä että missä, miten ja milloin. Toivotaan ainakin näin. Kiitos sinulle.

• boy

sanot että et oo ikinä ollut mikään hääihminen/halunnut naimisiin. oootko kertonut että mieli on muuttunut ja haluatkin naimisiin? ehkäpä hän näin vihjailemalla haluaa tunnustella maaperää??!!

• Odotan...

Kyllä on tullut selväksi aivan varmasti. Olen suoraan sanonut hänelle että haluan elää hänen kanssaan lopun elämääni jne. Ei ole epäilystäkään. Mutta epäilen tosiaan että on vain epävarma vielä itse. Kysymys onkin siitä miten saan sanottua sen että lopettaisi ne vihjailut. Mieluummin sitten vaikka niin ettei sanoisi mitään ja yhtäkkiä tulisi yllätyksenä tms. Nyt kärsin vain kun hän koko ajan puhuu sormuksista ja muusta ja sanookin vain että antaa asioiden mennä omalla painollaan, ei se nyt ole niin tärkeää tms. Jokatapauksessa antaa kuvan ettei kiinostakaan.

• Aika kuluu aatellen
        Odotan... kirjoitti:

Kyllä on tullut selväksi aivan varmasti. Olen suoraan sanonut hänelle että haluan elää hänen kanssaan lopun elämääni jne. Ei ole epäilystäkään. Mutta epäilen tosiaan että on vain epävarma vielä itse. Kysymys onkin siitä miten saan sanottua sen että lopettaisi ne vihjailut. Mieluummin sitten vaikka niin ettei sanoisi mitään ja yhtäkkiä tulisi yllätyksenä tms. Nyt kärsin vain kun hän koko ajan puhuu sormuksista ja muusta ja sanookin vain että antaa asioiden mennä omalla painollaan, ei se nyt ole niin tärkeää tms. Jokatapauksessa antaa kuvan ettei kiinostakaan.

...mutta jotenkin kohdallani kovin ajankohtainen. Lähes samanlaista jaarittelua pitää miesystäväni. Hän ei mene sormusasiaan, mutta kertoo, miten meidät yhdessä määrätyssä kirkossa vihitään ja miten meidän molempien äidit siellä ovat ja muu lähisuku. Kun minun mielestäni sitten pitäisi saada jotain aikaiseksikin, eikä vaan höpöttää. Ei olla edes kihloissa. Kosinta tulee kuulemma, kun on sopiva hetki. Mahdan olla silloin jo eläkkeellä ja niin dementoitunut, etten tunne koko miestä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!

Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit
      Pitkäveto
      1
      2671
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      151
      1248
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      49
      1135
    4. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      127
      1008
    5. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      223
      974
    6. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      206
      949
    7. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      14
      892
    8. Olet sä silti

Ihana ❤️ tykkään
      Ikävä
      72
      855
    9. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      297
      855
    10. Haluaisin vain varmistua

Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      39
      832
    Aihe