Minä en pidä marsuista

Kisumisu

Minä en pidä marsuista, mutta minusta marsuista pitävä ihminen ei ole sen huonompi kuin kukaan muukaan, ja marsuilla on aivan yhtäläinen oikeus elää ja tulla rakastetuksi kuin millä tahansa muullakin elävällä olennolla.

Kissa- ja koirapalstoilla liikkuu kissa- ja koiravihaajia, joilla on minusta asennevika. Jos ei pidä jostakin eläimestä, niin entä sitten! Kaikkien ei tarvitse pitää kaikista. Minulle ei tulisi mieleenikään ryhtyä haukkumaan kaverini marsuja! Ne ovat tärkeitä kaverilleni ja minun on sitä kunnioitettava. Niiden olemassaolo ei häiritse minun rauhaani.

Mukavia talvipäiviä kaikille marsuihmisille, ja tässä kissanomistajan vinkki marsunomistajille: kasvattakaa ruukussa vehnän- tai kauransiemeniä. Otuksenne saavat hyviä vitamiineja ja hyvän mielen!

4

458

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nau

minusta on inhottavaa kun joku tulee valittamaan miten kamalia koirat ja kissat on ja että ne pitästappaa se on kurjaa ja pilaa muuten hyvän keskustelun ymmärrän niitä jotka sanovat että on kurjaa kun kissat paskoo pihoihin mutta en niitä jot ka sanooettä tahtootappaa kissat ja koirat

• *Lumikukkanen*

Miäkin olen samaa mieltä,koska monikaan ei ymmärrä sitä että mulla on rotta(??!!)moni tulee sanoo mulle kun oon sen kaa ulkona että "Onpas sillä kamala häntä"etc..inhottavaa:( Jos joku ei tykkää rotista ei siitä mulle tarttee valittaa.....
        Mäkään en pidä marsuista,mutta ex-ystilläni oli semmoinen ja sitten se olikin ihan O.K lemmikki :)....
        Mutta meidän taloon ei kyllä ikinä tulisi marsua...koska mude vihaa niitä...
        Mutta jokaisella eläimellä on oikeus elää oli se sitten mikä tahansa ;)

Ja ehkä miä vielä joskus otan marsun... :)

• Marsunomistaja

Miksi et pidä marsuista?

• ikivanhaviesti

"Minä en pidä marsuista
      Kisumisu
      17.2.2001 13:54"

Joskus voisi katsoa miltä vuodelta aloitus on :'D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      56
      4274
    2. SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo
      Maailman menoa
      291
      4154
    3. Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?

Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv
      Maailman menoa
      166
      3666
    4. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      93
      3563
    5. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      95
      3149
    6. Korpelanvaara

Korpelanvaaran alle tulee uusi hevosurheilu keskus monen miljoonan investoinnit
      Suomussalmi
      31
      2487
    7. Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?

Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv
      Maailman menoa
      36
      1885
    8. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      68
      1783
    9. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      16
      1763
    10. Osaatko arvata

Mitä ajattelin?
      Ikävä
      37
      1690
    Aihe