Minä en pidä marsuista

Kisumisu

Minä en pidä marsuista, mutta minusta marsuista pitävä ihminen ei ole sen huonompi kuin kukaan muukaan, ja marsuilla on aivan yhtäläinen oikeus elää ja tulla rakastetuksi kuin millä tahansa muullakin elävällä olennolla.

Kissa- ja koirapalstoilla liikkuu kissa- ja koiravihaajia, joilla on minusta asennevika. Jos ei pidä jostakin eläimestä, niin entä sitten! Kaikkien ei tarvitse pitää kaikista. Minulle ei tulisi mieleenikään ryhtyä haukkumaan kaverini marsuja! Ne ovat tärkeitä kaverilleni ja minun on sitä kunnioitettava. Niiden olemassaolo ei häiritse minun rauhaani.

Mukavia talvipäiviä kaikille marsuihmisille, ja tässä kissanomistajan vinkki marsunomistajille: kasvattakaa ruukussa vehnän- tai kauransiemeniä. Otuksenne saavat hyviä vitamiineja ja hyvän mielen!

4

323

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nau

minusta on inhottavaa kun joku tulee valittamaan miten kamalia koirat ja kissat on ja että ne pitästappaa se on kurjaa ja pilaa muuten hyvän keskustelun ymmärrän niitä jotka sanovat että on kurjaa kun kissat paskoo pihoihin mutta en niitä jot ka sanooettä tahtootappaa kissat ja koirat

• *Lumikukkanen*

Miäkin olen samaa mieltä,koska monikaan ei ymmärrä sitä että mulla on rotta(??!!)moni tulee sanoo mulle kun oon sen kaa ulkona että "Onpas sillä kamala häntä"etc..inhottavaa:( Jos joku ei tykkää rotista ei siitä mulle tarttee valittaa.....
        Mäkään en pidä marsuista,mutta ex-ystilläni oli semmoinen ja sitten se olikin ihan O.K lemmikki :)....
        Mutta meidän taloon ei kyllä ikinä tulisi marsua...koska mude vihaa niitä...
        Mutta jokaisella eläimellä on oikeus elää oli se sitten mikä tahansa ;)

Ja ehkä miä vielä joskus otan marsun... :)

• Marsunomistaja

Miksi et pidä marsuista?

• ikivanhaviesti

"Minä en pidä marsuista
      Kisumisu
      17.2.2001 13:54"

Joskus voisi katsoa miltä vuodelta aloitus on :'D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen näytät mummolta. :D

Siks sua ei huoli kukaan.
      Ikävä
      183
      2281
    2. Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!

En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,
      88
      1649
    3. Varattais lähihotellista

🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää
      Ikävä
      182
      1474
    4. Nyt jäi velat perimättä

Mikä idea se talo oli polttaa ja velalliset sisällä nyt jäi rahat saamatta
      Jämsänkoski
      14
      1334
    5. Martinan aussikulta, missä?

Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      227
      1162
    6. Ellen Jokikunnas muistelee Reino-koiraa - Ralph-poika koskettavalla tavalla esiin: "Kiitos, että..."

RIP Reino. Lämmin osanotto suureen suruunne Ellen, Jari ja Ralph. Reino tuli tutuksi monelle suomalaiselle Unelmia Ita
      Tv-sarjat
      44
      1134
    7. Haluaisin sun kanssa yhteisen

Elämän. Haluun sut.
      Ikävä
      45
      1017
    8. Mitä tekisit jos kaivattusi olisi

humalassa, kun tapaat hänet jossain seuraavalla kerralla?
      Ikävä
      98
      919
    9. Rakkauden kesä 2025

Oletko valmis? 🥰
      Ikävä
      85
      855
    10. Meneekö eläinpuiston johto vaihtoon vaalien jälkeen?

Ähtärissä kuhistaan ja kuiskitaan, että perussuomalaiset esittävät vaalien jälkeen, että eläinpuiston hallitus uusitaan
      Ähtäri
      50
      832
    Aihe