Ongelmamarsu(ko)!!??

"marsuongelma"

Moi kaikki jyrsiöiden ja etenkin marsujen omistajat! Minulla on PIENI ongelma naaras marsuni kanssa. Nimittäin sillä on tapana jyrsiä häkkinsä kaltereita..ja se ei ole mitään kaunista kuultavaa..(etenkään yöllä..), ja vaikka olen yrittänyt lukemattomia konsteja , joita olen saanut neuvoiksi lehdistä, eläinkaupoista, yms.. eivät ne ole tepsineet!! Marsuni on " terrorisoinut" kaltereita , jo pienestä poikasesta lähtien.. Eli taidan painiskella ratkaisemattoman ongelman kanssa!!?? vai?!! Rakkaat ihmiset, ottaisin mielelläni neuvojenne vastaan, sillä ongelmani on TODELLA kinkkinen! Pienetkin neuvot ovat tässä ongelmassa korvaamattomia!! siis kaikki joilla on kokemusta asiasta, tai uskovat pystyvänsä auttamaan VASTATKAA tähän avunhuutoon! KIITOKSET JO ETUKÄTEEN!!

6

307

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yen

      Minulla itselläni oli neljä marsua.(kaikki naaraita) Kaltereiden jyrsiminen on merkki tylsyydestä! Marsullasi on jano,nälkä tai muuten vain tylsää. Marsu hakee huomiota aiheuttaen ääntelyä. Tapauksessasi kolistelemalla.
      Kokeileppa antaa aina yöksi paljon herkkuja. Porkkanaa, kurkkua jne.. Myös heinä pitää mielen virkeäni. Marsuillehan mielekkäin puuha on syöminen.
      Toinen mikä mieleeni tuli on, että onko marsullasi hampaat kunnossa? Kurkkaappa suuhun ja tarkista hampaiden kunto. Myös kova purtava on parempi vaihtoehto kaltereille. Minun marsuni rakastivat käpyjä. (Mutta tarkista puhtaus.)
      Iloisia hetkiä Marsusi kanssa! Toivottavasti vinkeistäni oli apua! :)

      • Tixu ja Viivi

        Tuo äskeinen puhu ihan totta.Mutta kun se on kerran sen keksiny,ei se siitä hevillä luovu!!!


      • Minna

        Männynkö vai kuusen kävyt ovat parempia???Männyn ilmeisesti,voisin nimittäin kokeilla tytöilleni kans noita käpyjä,että mitä he tuumaisivat...Kun kerään suoraan omasta metsästä ne,pitääkö niille tehdä joitain???Vai voinko antaa suoraan vaan,mitenkäs ne siemenet männynkävyissä???Haittaakos...


      • Yen
        Minna kirjoitti:

        Männynkö vai kuusen kävyt ovat parempia???Männyn ilmeisesti,voisin nimittäin kokeilla tytöilleni kans noita käpyjä,että mitä he tuumaisivat...Kun kerään suoraan omasta metsästä ne,pitääkö niille tehdä joitain???Vai voinko antaa suoraan vaan,mitenkäs ne siemenet männynkävyissä???Haittaakos...

        Männynkävyt ovat sopivia. Kaikki marsuni eivät niistä pitäneet, mutta yksi oli hulluna kävyn heittelemiseen ja napostelemiseen. Suoraan metsästä minäkin ne keräsin mökiltämme. Kunhan vain katsoo ettei mene muurahaisia tms. ötököitä mukana. Gerbiilit rakastavat myös tätä ideaa. :)
        Iloisia käpytuokioita!


    • köpi

      sillä on tylsää joten piä sitä enemmän sylissä ja
      juoksuta tarpeeksi...kärsivällisyyttä?

    • köpi

      laita sille jotain marsuille myrkytöntä
      pahanmakuista ainetta niihin ritilöihin..jos se
      sillä loppus?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      64
      934
    2. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      714
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      81
      705
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      53
      673
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      42
      671
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      88
      587
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      111
      553
    8. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      39
      500
    9. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      498
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      473
    Aihe