Posti saapunut?

kirjekyyhky

Hei miten saan " koneen näytölle " vaikka olen missä ohjelmassa ilmoituksen " viesti saapunut sähköpostiin " ?

Onko Outlookissa sitä mahista tai jotakin ilmaisohjelmaa ???

Etätyöntekijä toivoo kirjekyyhkyä

10

2800

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mika

Tools->Options->Preferences->E-Mail Options. Sieltä voit valita esim.display notification message....

• kirjekyyhky

Onko tää mahdollista Outlookilla ja miten tuo toimii suomeksi ?
        Kiittäen Kirjekyyhky

• Mika
        kirjekyyhky kirjoitti:

Onko tää mahdollista Outlookilla ja miten tuo toimii suomeksi ?
        Kiittäen Kirjekyyhky

mutta minulla on eng.versio ja aina ollut, joten mitenhän tuo suomeksi menis...
        No kaikista helpommalla pääset kun haet helpin kautta. Se neuvoo ihan kädestä pitäen mitä pitää tehdä.

• susa

Työkalut - asetukset - yleiset-välilehti ja sieltä viestin lähettäminen ja vastaanottaminen. Laita rasti siihen anna äänimerkki viestin saapuessa.

Minulle tulee "plops" ja alas oikealle kirjekuori.

• susa

Työkalut - asetukset - yleiset-välilehti ja sieltä viestin lähettäminen ja vastaanottaminen. Laita rasti siihen anna äänimerkki viestin saapuessa.

Minulle tulee "plops" ja alas oikealle kirjekuori.

• ramppa

Tuossa on sellainen mahdollisuus, että uudesta postista se antaa pop-upin jossa näkyy lähettäjä ja aihe. On ilmainen. Voit myös laittaa vaikka jokaiselle lähettäjälle oman yksilöllisen äänitiedoston, jonka se soittaa postin saapuessa.
      Incredimailissa on myös niitä ilmoittajia moneen lähtöön. Kylläkin sellaisia huumori/piirrosjuttuja mutta hauskoja.

• Kirjekyyhky

"uudesta postista se antaa pop-upin jossa näkyy lähettäjä ja aihe. On ilmainen."
        Niin tuo outlookin kirje jees mutta ku ei ole sitä äänikorttia :(( en siis kuule niitä " tulleita posteja " mutta mikä se kuvallinen " saapunut viesti" juttu on ? ( ilmainen )

Kirjekyyhky

• kojo
        Kirjekyyhky kirjoitti:

"uudesta postista se antaa pop-upin jossa näkyy lähettäjä ja aihe. On ilmainen."
        Niin tuo outlookin kirje jees mutta ku ei ole sitä äänikorttia :(( en siis kuule niitä " tulleita posteja " mutta mikä se kuvallinen " saapunut viesti" juttu on ? ( ilmainen )

Kirjekyyhky

http://www.poptray.org/index.php

Riippuu käyttiksestä toimiiko popupit.

• Microsoft

Et mainitse, tarkoitatko Outlook Expressiä vai Microsoft Outlookia. Itselläni on käytössä jälkimmäinen (Microsoft Outlook XP). Olen siinä laittanut työkalut/asetukset/sähköpostin asetukset rastin ruutuun "näytä ilmoitus, kun viesti saapuu". Viestin tullessa tulee ilmoitus (en ihan tarkkaa sanamuotoa muista) viesti saapunut haluatko avata sen nyt Kyllä/ei. Minulla se tulee äänellä, mutta tulee se näkyviin, vaikka ei ole ääntäkään. En tiedä toimiiko se Outlook Expressissä näin. Viesti tulee, olenpa missä ohjelmassa tahansa.

• Microsoft

Viestin tullessa täytyy tietysti M.Outlook olla auki siellä taustalla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Klaukkalan onnettomuus 4.4

Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes
      Nurmijärvi
      104
      4661
    2. Yleltä tyrmäävä uutinen

Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/74
      Luterilaisuus
      392
      1397
    3. Missä mustasusi on?

Suden aloituksia ei ole näkynyt moneen päivään.
      Ikävä
      186
      1072
    4. Pakko kertoa mies

Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti
      Ikävä
      109
      1062
    5. Sinä vain tulit elämääni

Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
      Ikävä
      86
      970
    6. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
      Ikävä
      47
      911
    7. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
      Maailman menoa
      11
      902
    8. Miten koskettaisit häntä?

Miten lähestyisit jos hän olisi lähelläsi nyt..
      Ikävä
      64
      901
    9. tilitoimistopiirainen huutaa

mikä tää piiraisen tilitoimistomies oikee on? olin kuullut vaikka mitä huhuja, että ihan valtavan äkkipikanen mies mutt
      Kuhmo
      10
      887
    10. Mitä ajattelet

Kaivattusi uskosta tai onko hän uskossa?
      Ikävä
      64
      866
    Aihe