Posti saapunut?

kirjekyyhky

Hei miten saan " koneen näytölle " vaikka olen missä ohjelmassa ilmoituksen " viesti saapunut sähköpostiin " ?

Onko Outlookissa sitä mahista tai jotakin ilmaisohjelmaa ???

Etätyöntekijä toivoo kirjekyyhkyä

10

2810

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mika

Tools->Options->Preferences->E-Mail Options. Sieltä voit valita esim.display notification message....

• kirjekyyhky

Onko tää mahdollista Outlookilla ja miten tuo toimii suomeksi ?
        Kiittäen Kirjekyyhky

• Mika
        kirjekyyhky kirjoitti:

Onko tää mahdollista Outlookilla ja miten tuo toimii suomeksi ?
        Kiittäen Kirjekyyhky

mutta minulla on eng.versio ja aina ollut, joten mitenhän tuo suomeksi menis...
        No kaikista helpommalla pääset kun haet helpin kautta. Se neuvoo ihan kädestä pitäen mitä pitää tehdä.

• susa

Työkalut - asetukset - yleiset-välilehti ja sieltä viestin lähettäminen ja vastaanottaminen. Laita rasti siihen anna äänimerkki viestin saapuessa.

Minulle tulee "plops" ja alas oikealle kirjekuori.

• susa

Työkalut - asetukset - yleiset-välilehti ja sieltä viestin lähettäminen ja vastaanottaminen. Laita rasti siihen anna äänimerkki viestin saapuessa.

Minulle tulee "plops" ja alas oikealle kirjekuori.

• ramppa

Tuossa on sellainen mahdollisuus, että uudesta postista se antaa pop-upin jossa näkyy lähettäjä ja aihe. On ilmainen. Voit myös laittaa vaikka jokaiselle lähettäjälle oman yksilöllisen äänitiedoston, jonka se soittaa postin saapuessa.
      Incredimailissa on myös niitä ilmoittajia moneen lähtöön. Kylläkin sellaisia huumori/piirrosjuttuja mutta hauskoja.

• Kirjekyyhky

"uudesta postista se antaa pop-upin jossa näkyy lähettäjä ja aihe. On ilmainen."
        Niin tuo outlookin kirje jees mutta ku ei ole sitä äänikorttia :(( en siis kuule niitä " tulleita posteja " mutta mikä se kuvallinen " saapunut viesti" juttu on ? ( ilmainen )

Kirjekyyhky

• kojo
        Kirjekyyhky kirjoitti:

"uudesta postista se antaa pop-upin jossa näkyy lähettäjä ja aihe. On ilmainen."
        Niin tuo outlookin kirje jees mutta ku ei ole sitä äänikorttia :(( en siis kuule niitä " tulleita posteja " mutta mikä se kuvallinen " saapunut viesti" juttu on ? ( ilmainen )

Kirjekyyhky

http://www.poptray.org/index.php

Riippuu käyttiksestä toimiiko popupit.

• Microsoft

Et mainitse, tarkoitatko Outlook Expressiä vai Microsoft Outlookia. Itselläni on käytössä jälkimmäinen (Microsoft Outlook XP). Olen siinä laittanut työkalut/asetukset/sähköpostin asetukset rastin ruutuun "näytä ilmoitus, kun viesti saapuu". Viestin tullessa tulee ilmoitus (en ihan tarkkaa sanamuotoa muista) viesti saapunut haluatko avata sen nyt Kyllä/ei. Minulla se tulee äänellä, mutta tulee se näkyviin, vaikka ei ole ääntäkään. En tiedä toimiiko se Outlook Expressissä näin. Viesti tulee, olenpa missä ohjelmassa tahansa.

• Microsoft

Viestin tullessa täytyy tietysti M.Outlook olla auki siellä taustalla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      190
      8637
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4808
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4268
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      62
      3837
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3236
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      50
      3020
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2696
    8. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2501
    9. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      45
      2419
    10. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      38
      2233
    Aihe