Posti saapunut?

kirjekyyhky

Hei miten saan " koneen näytölle " vaikka olen missä ohjelmassa ilmoituksen " viesti saapunut sähköpostiin " ?

Onko Outlookissa sitä mahista tai jotakin ilmaisohjelmaa ???

Etätyöntekijä toivoo kirjekyyhkyä

10

2820

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mika

Tools->Options->Preferences->E-Mail Options. Sieltä voit valita esim.display notification message....

• kirjekyyhky

Onko tää mahdollista Outlookilla ja miten tuo toimii suomeksi ?
        Kiittäen Kirjekyyhky

• Mika
        kirjekyyhky kirjoitti:

Onko tää mahdollista Outlookilla ja miten tuo toimii suomeksi ?
        Kiittäen Kirjekyyhky

mutta minulla on eng.versio ja aina ollut, joten mitenhän tuo suomeksi menis...
        No kaikista helpommalla pääset kun haet helpin kautta. Se neuvoo ihan kädestä pitäen mitä pitää tehdä.

• susa

Työkalut - asetukset - yleiset-välilehti ja sieltä viestin lähettäminen ja vastaanottaminen. Laita rasti siihen anna äänimerkki viestin saapuessa.

Minulle tulee "plops" ja alas oikealle kirjekuori.

• susa

Työkalut - asetukset - yleiset-välilehti ja sieltä viestin lähettäminen ja vastaanottaminen. Laita rasti siihen anna äänimerkki viestin saapuessa.

Minulle tulee "plops" ja alas oikealle kirjekuori.

• ramppa

Tuossa on sellainen mahdollisuus, että uudesta postista se antaa pop-upin jossa näkyy lähettäjä ja aihe. On ilmainen. Voit myös laittaa vaikka jokaiselle lähettäjälle oman yksilöllisen äänitiedoston, jonka se soittaa postin saapuessa.
      Incredimailissa on myös niitä ilmoittajia moneen lähtöön. Kylläkin sellaisia huumori/piirrosjuttuja mutta hauskoja.

• Kirjekyyhky

"uudesta postista se antaa pop-upin jossa näkyy lähettäjä ja aihe. On ilmainen."
        Niin tuo outlookin kirje jees mutta ku ei ole sitä äänikorttia :(( en siis kuule niitä " tulleita posteja " mutta mikä se kuvallinen " saapunut viesti" juttu on ? ( ilmainen )

Kirjekyyhky

• kojo
        Kirjekyyhky kirjoitti:

"uudesta postista se antaa pop-upin jossa näkyy lähettäjä ja aihe. On ilmainen."
        Niin tuo outlookin kirje jees mutta ku ei ole sitä äänikorttia :(( en siis kuule niitä " tulleita posteja " mutta mikä se kuvallinen " saapunut viesti" juttu on ? ( ilmainen )

Kirjekyyhky

http://www.poptray.org/index.php

Riippuu käyttiksestä toimiiko popupit.

• Microsoft

Et mainitse, tarkoitatko Outlook Expressiä vai Microsoft Outlookia. Itselläni on käytössä jälkimmäinen (Microsoft Outlook XP). Olen siinä laittanut työkalut/asetukset/sähköpostin asetukset rastin ruutuun "näytä ilmoitus, kun viesti saapuu". Viestin tullessa tulee ilmoitus (en ihan tarkkaa sanamuotoa muista) viesti saapunut haluatko avata sen nyt Kyllä/ei. Minulla se tulee äänellä, mutta tulee se näkyviin, vaikka ei ole ääntäkään. En tiedä toimiiko se Outlook Expressissä näin. Viesti tulee, olenpa missä ohjelmassa tahansa.

• Microsoft

Viestin tullessa täytyy tietysti M.Outlook olla auki siellä taustalla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      84
      4562
    2. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      85
      4411
    3. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      43
      3759
    4. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      16
      3483
    5. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      40
      2977
    6. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      10
      2764
    7. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      21
      2701
    8. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      39
      2083
    9. Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi

Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta
      Ikävä
      158
      1748
    10. Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?

Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli
      Maailman menoa
      103
      1291
    Aihe