Mistä keksit nimesi?

Myyrä

Mistä keksit nimesi ja onko se sinulla yleinen nikki, jota käytät joka puolella nettiä vai vain tällä foorumilla?

18

1489

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Myyrä

Tämä tuli osittain mieleen Myyrä-piirroshahmosta. Sitten vain aloin kirjoittaa tällä nimellä, koska se tuli ensimmäisenä mieleen.

En käytä muualla samaa nimeä.

• Jennifer

..olen muualla, mutta täällä vain Jennifer.

Nimi tuli vain mieleeni, kun aloitin täällä. Nätti nimi, ei sen kummosempaa..

Tai ehkä sittenkin. Naisellinen nikki minun tyyppiselleni kirjoittajalle..;)

• QueenZ

ko.. ehkä niin, mutta tässä nikissä viihdyn ympäri Suomi24jän sivuja.

Miksi tälläinen.. Se istuu minuun. Kuvaa minun maailmaani ja olemustani.

se on nimeni

• Klaudia

Claudia on lempikirjani päähenkilön nimi. Halusin kuitenkin, että nimi kuulostaa enemmän suomalaiselta, joten muutin alkukirjainta. En käytä tätä nikkiä muualla.

• jjjjj

jjjjjj

• Angie

Tulee osittain muunneltuna päiväuniunelmieni naisen etunimestä...
      Angelina Joliesta..=)
      Siinäpä vasta nainen....huh huh..=)

• tiitu

En oikein edes muista, mistä tämä nimeni on tullut. Hellyttävän kuuloinen joka tapauksessa. Käytän myös muualla.

• juulia

väännös monimutkaisemmasta oikeasta nimestäni,tuo juulia siis, sillä kirjoittelen toisinaan, toisinaan muilla foorumeilla saatan käyttää mitä tahansa hömppänimeä,mikä ekana mieleen tulee,lähinnä jos tiedän,etten palaa kommentoimaan uudelleen enää sinne, sen sijaan chattailen eri rekatulla nimellä-mikä tosin sekin on tuohon juuliaan rinnastettava lyhenne omasta nimestäni ;)

• joop

En oikein tiedä mistä se tuli. Joo ja p perään. :) Joskus käytän muuallakin, mutta lähinnä vain täällä.

• LeSbO

on ollut aikaisemminkin aihe tällä palstalla. no, vielä kerran: kirjoitin cityn palstalle ja kokeilin tuhansia eri nikkejä, mutta kaikki olivat jo jonkun rekisteröityneen käytössä...tämä oli ensimmäinen joka ei ollut. siitä se sitten jäi.

• memory

En tarkalleen enää muista miten tämän nimen keksin..se vaan tuli jostain.

Kenties viittaa minun huonoon muistiini tai jotain.

Täällä olen nyt tätä nickiä käyttänyt enkä muualla. Vuosi sitten käytin vaikka missä, mutta en nykyisin.

• Eliö

Tunnen itseni eliöksi. Käytän nikkiäni täällä, tällä palstalla. En juuri muualla käykkään..

• Spica

Spica on yksi kirkkaimmista tähdistä. Sijaitsee Virgon tähdistössä... En käytä muualla.

• Hapsu

Tuskin muistan aikaa, jolloin tätä aloin käyttää... en tiedä mistä lienee aikoinaan mieleeni tuli?
      Ehkä rennosta luonteestani? Ehkä siitä, että "nyt tänne kaikki heti" tyylini pakotti ottamaan moisen nicin, joka kertoo jostain...
      En käytä muualla - päätin juuri ;)

• Jorma

on hyvä nikki tällä palstalla.

• Lesbis

pitää paikkansa.!

• Yvonne

Olen käyttänyt vaikka mitä niccejä,mutta aina olen löytänyt jonkun muunkin viestin samalla nicillä..sitten kävin ruotsinkielisiä nimiä selaamassa ja tämä oikein "pomppasi" silmiin..siitä asti olen käyttänyt ja kaikkialla.

• Pir

koko nimestä, täytyyhän sitä jotenkin identifioitua. Mutta lyhyesti. En käytä tätä nikkiä muualla, en tosin tämän lisäksi juurikaan kirjoittele muualla kuin yhdellä toisella mielipidepalstalla, se on tosi vilkas. En suoraan sanoen ehdi. Hehhee, jää muu maailma ilman mun kaikkitietävää kantaani. Täällä liikun lähes varpaillani, tunnelma on niin sympaattinen, lähes harmoninen. Siellä toisessa ryhmässä päästän itseni irti, olen vähintäänkin, äh, poleeminen. Kirjoitustyyli on kuin eri planeetalta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4168
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      28
      3137
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2340
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1348
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      919
    6. 133
      911
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      894
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      832
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      776
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      770
    Aihe