millanen tehoputki sopii tohon malaguti phantom f12:een. Haluan olla varma asiasta, vaikka sivuilla lukisi että käy kyseiseen skootteriin, olisiko kellään vastauksia ? jollakin oma malaguti? tehari, ja onko mopossa prikan lisäksi muita kureja? vastatkaa kiidos..
malaguti phantom f12 tehoputki
7
1151
Vastaukset
- risoo
Täältä mc-scatterilta löytyy 2 laisia putkia. Ja ne on hyviä.
http://www.mc-scatter.com/catalog/product_info.php?cPath=23_50_138&products_id=1690 (jos ton ostat niin pitää/kannattaa olla muitakin virejä(
http://www.mc-scatter.com/catalog/product_info.php?cPath=23_50_138&products_id=1091 (tuo on erittäin hyvä, mulla on toi. Joudut vain poistaa holkit.)- Nimetön
niin onko sulla myös phantom f12? jos on niin kerros onko viriä mitä voisin laittaa omaan skootteriin. paljon huiput?
- risoo
Nimetön kirjoitti:
niin onko sulla myös phantom f12? jos on niin kerros onko viriä mitä voisin laittaa omaan skootteriin. paljon huiput?
ei ole mulla tota phantom f12. Mulla on slider. Tuo putki käy moneen eri mopoon. Laadukas ja hyvä.
Ja mulla tuli huippuja (mittariin) ~80km/h. - roxer
risoo kirjoitti:
ei ole mulla tota phantom f12. Mulla on slider. Tuo putki käy moneen eri mopoon. Laadukas ja hyvä.
Ja mulla tuli huippuja (mittariin) ~80km/h.ei mitään scatterin Tecnigas putkia.
tilaa saksanmaalta joku kunnon merkki.
esim yasuni, tai stage 6
omasta kokemuksesta voin sanoo et mala lähtee hyvin kun heittää kiinni stage 6 replica teharin. kiihtyy siihen 90km/h (mittariin) aikast nopeest. tosin mul oli kaik muut sport tason virit kiinni silloin, paitsi ensiö/toisio välejä.
- F12
Itselläni kanssa malaguti phantom f12 2011 mallia. Onkos kuristettu miten? Avasin putken eikä löytynyt prikkoja... Jos hankkisi siihen halvan teharin ja pitäisi variaattorin prikan paikallaan niin mitä kulkisi?
- 121212
Ei huiput kasva jos prikka on paikallaan, kiihtyvyys vain.
- F12
Alkaako vari pyöriä ylikierroksilla jos on tehari ja prikka kiinni?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei833789Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin
Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss1071812- 1091125
- 991095
- 60933
Priden osallistujamäärä suuri pettymys!
Ei lähellekään sataatuhatta, vaikka mukaan on värvätty kaikki aktivistit jopa homot katolta heittelevä islamistinen aate165875- 42846
IS Viikonloppu 28.-29.6.2025
3- merkitty Kovis Erkki Vuokilalta. Oikean reunan (kuvituksellinen) pääkuva on hauska, mutta siitä johdetun sanan merkit57801Joku kysyy
Missä on syy? Jossainhan se syy täytyy olla persujen kannatuksen alenemiseen. Kannatuksen alneminen ei näy pelkästään g61780Huono grilli kokemus
Menimme grillille ostamaan ruokaa. Myyjät nauroivat meille, ja saimme todella asiatonta palvelua. Odotimme ruokaa innoll22751