millanen tehoputki sopii tohon malaguti phantom f12:een. Haluan olla varma asiasta, vaikka sivuilla lukisi että käy kyseiseen skootteriin, olisiko kellään vastauksia ? jollakin oma malaguti? tehari, ja onko mopossa prikan lisäksi muita kureja? vastatkaa kiidos..
malaguti phantom f12 tehoputki
7
1105
Vastaukset
- risoo
Täältä mc-scatterilta löytyy 2 laisia putkia. Ja ne on hyviä.
http://www.mc-scatter.com/catalog/product_info.php?cPath=23_50_138&products_id=1690 (jos ton ostat niin pitää/kannattaa olla muitakin virejä(
http://www.mc-scatter.com/catalog/product_info.php?cPath=23_50_138&products_id=1091 (tuo on erittäin hyvä, mulla on toi. Joudut vain poistaa holkit.)- Nimetön
niin onko sulla myös phantom f12? jos on niin kerros onko viriä mitä voisin laittaa omaan skootteriin. paljon huiput?
- risoo
Nimetön kirjoitti:
niin onko sulla myös phantom f12? jos on niin kerros onko viriä mitä voisin laittaa omaan skootteriin. paljon huiput?
ei ole mulla tota phantom f12. Mulla on slider. Tuo putki käy moneen eri mopoon. Laadukas ja hyvä.
Ja mulla tuli huippuja (mittariin) ~80km/h. - roxer
risoo kirjoitti:
ei ole mulla tota phantom f12. Mulla on slider. Tuo putki käy moneen eri mopoon. Laadukas ja hyvä.
Ja mulla tuli huippuja (mittariin) ~80km/h.ei mitään scatterin Tecnigas putkia.
tilaa saksanmaalta joku kunnon merkki.
esim yasuni, tai stage 6
omasta kokemuksesta voin sanoo et mala lähtee hyvin kun heittää kiinni stage 6 replica teharin. kiihtyy siihen 90km/h (mittariin) aikast nopeest. tosin mul oli kaik muut sport tason virit kiinni silloin, paitsi ensiö/toisio välejä.
- F12
Itselläni kanssa malaguti phantom f12 2011 mallia. Onkos kuristettu miten? Avasin putken eikä löytynyt prikkoja... Jos hankkisi siihen halvan teharin ja pitäisi variaattorin prikan paikallaan niin mitä kulkisi?
- 121212
Ei huiput kasva jos prikka on paikallaan, kiihtyvyys vain.
- F12
Alkaako vari pyöriä ylikierroksilla jos on tehari ja prikka kiinni?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️662238Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381853Vanhuksen varpaankynsien leikkaus 89 euroa...
Huh huh.......Parturikäynti olisi varmasti ollut 250 euroa? Kallis on suomi nykyään.1711480Viulu vaiennut
Eikö pisnikset suju ? Vai miksi pahin yrittäjä vouhka on "kadonnu" maan alle. 🤣221474Anne Kukkohovi. Myy likaisia alushousujaan.
Kuka ihme ostaa jonkun naisen likaisia alushousuja, menee lujaa kyllä tälläkin housujen myyjällä.781177Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost1771144Kyllä tekee kipeää
Luopua kaikesta mitä on elämässä saavuttanut😞 ei vaan ole enää yhtäkään hiljaista vuorokautta🤬211096Kauanko skuutteja on siedettävä? Ei tietoa liikennesäännöistä, ajellaan miten sattuu ja missä vain.
Kauanko on kestettävä sähköpotkulautojen terrorismismia? Niillä ajelevat eivät tiedä, tai jos tietävätkin, niin eivät vä1051064- 77929
En mä tiedä mitä tapahtuu
siis tykkäisitköhän musta oikeasti. Ehkä oot pelannu liikaa rahapelejä, ehkä rakastat tyhjiä arpoja.9922