Minne Afrikassa?

Mi***

Minne kannattaisi mennä Afrikassa? Haluaisimme olla poikaystäväni kanssa kuukauden verran ja haluaisimme mennä paikkaan/paikkoihin, jossa ei ole paljon turismia, mutta jossa on paljon nähtävää, rento meininki ja kaunista.. Ja josta olis suht lyhyet kulkuyhteydet muihin kivoihin mestoihin. Madventuresista saimme yhden idean mennä Malawiin, josta Sambiaan ja sieltä Zanzibariin? Olisko muita ehdotuksia?

5

1679

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • afrikkaaaan

      Itse kävin Päiväntasaajan guineassa, Keskiafrikan tasavallassa ja Leshotossa. Noissa kannattaa elämänsä aikana käydä. Pieniä ja erittäin mielenkiintoisia maita, siellä on myös hyviä matkaoppaita jos tarvitsee. Ruoka ja hotellit ovat tosi halpoja. PAKKAA TAVARAS JA HETI!

    • esko

      mä suosittelen Botswanaa ja Namibiaa ja viel mosambikkiin. hyvä meininki, eikä juuri turisteja. auto vuokralle halvalla ja afrikan parhaat maisemat pohjois Botswanasta, hiekka dyynejä ja rentoa meinikiä Namibiassa ja lopux mosambikin autioille rannoille. sansibarin voi unohtaa samantein.

      • pallo-on-mun-osteri

        Zanzibariin lähden aina takaisin. Pilaamatonta rantaa, ihanat rantabungalowit Pajessa, turkoosi meri, hyvää ruokaa ja sopivat hinnat!


    • concerta-m72

      Käyppä vaikka katsoon Victorian putouksia Sambian ja Zimbabven rajalla, Sambian puolella rajan tuntumassa on pieni kaupunki nimeltä Livingston, viihtyisä paikka ainakin aikoinaan, huomattavasti vähemmän turisteja mitä Zimbabven puolella Victoria Falls'ssa
      Tällä hetkellä en kyllä tiedä mikä tilanne Zimbabvessa on mellakoiden suhteen, olin kuulevinani että paljon valkoisia lähtenyt mellakoita karkuun Sambian puolelle..
      Minne sitten menetkin suosittelen lukemaan matkustiedotteet www.formin.fi

    • olisiko kiva matkakohde

      onko kukaan koskaan matkustellut Kamerunissa? Lukisin mielelläni kokemuksistanne maasta ja siellä olemisesta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5115
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3217
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1837
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1810
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1665
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1511
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1365
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1286
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1267
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1267
    Aihe