Minne Afrikassa?

Mi***

Minne kannattaisi mennä Afrikassa? Haluaisimme olla poikaystäväni kanssa kuukauden verran ja haluaisimme mennä paikkaan/paikkoihin, jossa ei ole paljon turismia, mutta jossa on paljon nähtävää, rento meininki ja kaunista.. Ja josta olis suht lyhyet kulkuyhteydet muihin kivoihin mestoihin. Madventuresista saimme yhden idean mennä Malawiin, josta Sambiaan ja sieltä Zanzibariin? Olisko muita ehdotuksia?

5

1765

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • afrikkaaaan

Itse kävin Päiväntasaajan guineassa, Keskiafrikan tasavallassa ja Leshotossa. Noissa kannattaa elämänsä aikana käydä. Pieniä ja erittäin mielenkiintoisia maita, siellä on myös hyviä matkaoppaita jos tarvitsee. Ruoka ja hotellit ovat tosi halpoja. PAKKAA TAVARAS JA HETI!

• esko

mä suosittelen Botswanaa ja Namibiaa ja viel mosambikkiin. hyvä meininki, eikä juuri turisteja. auto vuokralle halvalla ja afrikan parhaat maisemat pohjois Botswanasta, hiekka dyynejä ja rentoa meinikiä Namibiassa ja lopux mosambikin autioille rannoille. sansibarin voi unohtaa samantein.

• pallo-on-mun-osteri

Zanzibariin lähden aina takaisin. Pilaamatonta rantaa, ihanat rantabungalowit Pajessa, turkoosi meri, hyvää ruokaa ja sopivat hinnat!

• concerta-m72

Käyppä vaikka katsoon Victorian putouksia Sambian ja Zimbabven rajalla, Sambian puolella rajan tuntumassa on pieni kaupunki nimeltä Livingston, viihtyisä paikka ainakin aikoinaan, huomattavasti vähemmän turisteja mitä Zimbabven puolella Victoria Falls'ssa
      Tällä hetkellä en kyllä tiedä mikä tilanne Zimbabvessa on mellakoiden suhteen, olin kuulevinani että paljon valkoisia lähtenyt mellakoita karkuun Sambian puolelle..
      Minne sitten menetkin suosittelen lukemaan matkustiedotteet www.formin.fi

• olisiko kiva matkakohde

onko kukaan koskaan matkustellut Kamerunissa? Lukisin mielelläni kokemuksistanne maasta ja siellä olemisesta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      50
      3874
    2. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      105
      3425
    3. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      34
      2811
    4. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      2478
    5. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      20
      1879
    6. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      5
      1829
    7. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      185
      1766
    8. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      29
      1578
    9. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      387
      1468
    10. Huomenta kulta

En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo
      Ikävä
      9
      1248
    Aihe