Minne kannattaisi mennä Afrikassa? Haluaisimme olla poikaystäväni kanssa kuukauden verran ja haluaisimme mennä paikkaan/paikkoihin, jossa ei ole paljon turismia, mutta jossa on paljon nähtävää, rento meininki ja kaunista.. Ja josta olis suht lyhyet kulkuyhteydet muihin kivoihin mestoihin. Madventuresista saimme yhden idean mennä Malawiin, josta Sambiaan ja sieltä Zanzibariin? Olisko muita ehdotuksia?
Minne Afrikassa?
5
1726
Vastaukset
- afrikkaaaan
Itse kävin Päiväntasaajan guineassa, Keskiafrikan tasavallassa ja Leshotossa. Noissa kannattaa elämänsä aikana käydä. Pieniä ja erittäin mielenkiintoisia maita, siellä on myös hyviä matkaoppaita jos tarvitsee. Ruoka ja hotellit ovat tosi halpoja. PAKKAA TAVARAS JA HETI!
- esko
mä suosittelen Botswanaa ja Namibiaa ja viel mosambikkiin. hyvä meininki, eikä juuri turisteja. auto vuokralle halvalla ja afrikan parhaat maisemat pohjois Botswanasta, hiekka dyynejä ja rentoa meinikiä Namibiassa ja lopux mosambikin autioille rannoille. sansibarin voi unohtaa samantein.
- pallo-on-mun-osteri
Zanzibariin lähden aina takaisin. Pilaamatonta rantaa, ihanat rantabungalowit Pajessa, turkoosi meri, hyvää ruokaa ja sopivat hinnat!
- concerta-m72
Käyppä vaikka katsoon Victorian putouksia Sambian ja Zimbabven rajalla, Sambian puolella rajan tuntumassa on pieni kaupunki nimeltä Livingston, viihtyisä paikka ainakin aikoinaan, huomattavasti vähemmän turisteja mitä Zimbabven puolella Victoria Falls'ssa
Tällä hetkellä en kyllä tiedä mikä tilanne Zimbabvessa on mellakoiden suhteen, olin kuulevinani että paljon valkoisia lähtenyt mellakoita karkuun Sambian puolelle..
Minne sitten menetkin suosittelen lukemaan matkustiedotteet www.formin.fi - olisiko kiva matkakohde
onko kukaan koskaan matkustellut Kamerunissa? Lukisin mielelläni kokemuksistanne maasta ja siellä olemisesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1064928Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631413259Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503165Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4192306Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2371422Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito121251- 761217
- 731180
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde311148Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1221059