lueskelin vauvalehteä(vai oliko kaksplus) ja siinä oli..hmm.mielenkiintoiset nimet lapsilla eli Bart ja Coco Eräkangas..Mitäs mieltä olette?
Ja kastetuissa oli Julio Heikki Hermanni Rytkönen..
Bart ja Coco..
6
5102
Vastaukset
- joo...
Joo, on taas nimellä lasta siunattu.. Tämä Bart kuulee kyllä Simpsoneista.. Ja Coco nimestä en ainakaan minä osaa arvailla kumpikohan sukupuoli mahtaa olla kyseessä,tai miten kirjoitetaan.Koolla vai ceellä -yms.
Mun mielestä vanhemmat saavat itse olla vaikka kuinka erikoisia ja boheemeja ja tavallisuutta halveksuvia, mut lapsen nimellä ei tartteis kikkailla. Ihan mielenkiinnosta luen aina vkl.Hesarista kastetut ja joka viikko löytyy entistä kummallisempia keksintöjä. ( Viime vk.oli jonkun isoveikan nimi Aarre, ja sukunimi Saari.. )
Että semmottiis!- JOs
ja Miina Kenttäkin on oikea henkilö, samoin
Vilja Aro. Matikanmaikkani oli Sisko ja veljensä Veli. Simmottos ja tommottos o maailma meno. - Lisa
JOs kirjoitti:
ja Miina Kenttäkin on oikea henkilö, samoin
Vilja Aro. Matikanmaikkani oli Sisko ja veljensä Veli. Simmottos ja tommottos o maailma meno.Coco on hirveä nimi! Sehän on tunnetun gorillan nimi, sen gorillan jolle opetettiin viittomia.
Bart-nimi taas.. on aika ala-arvoinen lapselle :( - Mie
Lisa kirjoitti:
Coco on hirveä nimi! Sehän on tunnetun gorillan nimi, sen gorillan jolle opetettiin viittomia.
Bart-nimi taas.. on aika ala-arvoinen lapselle :(Et vissii ole kuullut Coco Chanelista? ;)
Coco Eräkangas pikkukakkosessa vissiin? :)
- hei mutta...!
Tunnen nämä kaksi lasta! Bart on siis arvatenkin poika, Coco on mukava tyttö! Heillä on myös muistaakseni 5v pikkuveli jonka nimi on Eko. Onhan nuo hassuja nimiä mutta eihän se nyt niin kamalaa ole. Ja Lisa, monista nimistä tulee mieleen hahmoja ja inhottavia ihmisiä mieleen. Lisahan on simpsonien perheen tyttö, koulussa hikke ja syrjitty. Että ompas sullakin kiva nimi... Aika ala-arvoinen! ;) Mutta tästä perheestä... Äiti on Janina Eräkangas ja isä Takko Eräkangas. Janinan nimen monet varmasti tunnistavatkin Diilistä tai Suuresta seikkailusta.
- huhuupippi
mäkin tiedän ne :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1396639
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1495719- 1234881
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.434480Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?523882- 623051
Itkin oikeasti aamulla taas
Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.522956Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m242392- 352248
Naiselle hyvää viikkoa
olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢152187