mulla on noin 11kk ikänen suuren rodun uros koira. ennen koira söi ku hevonen ja oli aina nälissään mut nykysin ei enää ruoka kelpaa. käytiin lääkärilläki ja oli pientä lämpöä mut se on jo hoidettu pois mutta ruoka ei vaan maistu. tai maistuu, mutta oma ruoka ei. jos koiran ruokaan sekotan "jätteitä" niin hotkii muutamassa minuutissa kupin tyhjäksi ja nuolee vielä ihan puhtaaksi mutta kun kupissa on pelkkää omaa ruokaa niin ei kelpaa.sekotin muutaman päivän ajan ruokaan vanhaa makaroonilaatikkoa ja aina söi kaiken, kun makaroonilaatikko loppu ni loppu syöminenki. saattaa elää monta päivää muutamalla raksulla kun ei syö. muuten koira on pirtee ja muutenki täysin terveen olonen. ärsyttää kun ruoka lojuu kupissa lattialla koko päivän ja koira ei välitä siitä mut sitten ku alan ite syömään ni istuu vieressä kuola valuen, muutenki kerjääminen lisääntyny tän asian takia huimasti.. mitä pitäis tehä? ootanko vaan et koira on niin nälissään et on pakko syödä? en haluis opettaa siihenkää et syömättömyydellä saa herkkuja kuppiin..
syömälakko
3
235
Vastaukset
- crazysummer
Kuulostaa lähinnä siltä, että koirasi todellakin kerjää syömättömyydellä jotakin herkullisempaa kuppinsa täytteeksi..
Mikäli ruoka-aikaan koira ei syö OMAA sapuskaansa, ruoka otetaan pois, ja tarjotaan uudestaan seuraavalla ruokintakerralla.
Koira ei kuole siihen, jos se muutaman ykköspäivän paastoaa nirsoilunsa tähden, kunhan on raikasta vettä saatavana koko ajan.
Kun koiralle ei lisää mitään herkkuja siihen "tavan" ruuan sekaan, se oppii pian, että jos ei syö sillon kun on ruokaa tarjolla, jää äkkiä ilman sapuskaa tyystin..
Koirat aina vähän testailee, ainakin meillä päin =)
Johan loppuu nirsoilu, kun huomaavat, että kappas, tää ei menekkään halpaan...
Tsemppiä!- 123 kokeilua
Aivan näin...
- haluttomuus
Meillä on vähän sama ongelma. Eläinlääkäri vain sanoi että kun on kyseessä näin pieni pentu (6kk) niin se on saatava syömään, keinolla millä hyvänsä. Olen sitten joutunut syöttämään sitä kädestä pitäen ja houkuttelemaan kaikin keinoin. Toivottavasti pian alkaa syömään itse. Aikuisella koiralla on tietysti eri juttu, jos ei maistu, niin kuppi pois.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1442470Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?1961157Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131071Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389930Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi296888- 66858
- 53841
- 89837
- 46829
- 51743