Antton vai Anttoni

nimeksi?

Kumpi olis parempi etunimi, Antton vai Anttoni? Toiseksi nimeksi EHKÄ Joonatan. Ja tarvittaessa kolmas nimi väliin? Anttoni Joonatan vai Antton Joonatan..? Muitakin nimi yhdistelmiä saa ehdottaa. Tuo Antton/Anttoni kuitenkin olis melko varma etunimi..:) Ehdottakaa!! Ja onko yleensäkin ihan karu nimi?? Ristiäiset olis vajaan kahden viikon päästä, apua!!

18

2825

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Täti

      Joonatanin kanssa kävisi paremmin Antto > Antto Joonatan.

      Joona Anton/Antton/Anttoni ei kai tule kysymykseen?

      Antton Joonatanissa häiritsee, että kumpikin päättyy n:ään.
      Anttoni (esim. Jere) Joonatan kuulostaa jo paremmalta,
      eli jokin "välinimi" täytyisi olla ;)

      • sukunimi*

        Minun poikani toinen nimi on Anttoni ja saan kuulla jatkuvasti valituksia nimestä. Hän olisi halunnut olla Antton. Tätä valitusta on jatkunut jo yli 5 vuotta. Poika on nyt 11.


      • Anton,
        sukunimi* kirjoitti:

        Minun poikani toinen nimi on Anttoni ja saan kuulla jatkuvasti valituksia nimestä. Hän olisi halunnut olla Antton. Tätä valitusta on jatkunut jo yli 5 vuotta. Poika on nyt 11.

        ei Antton! Lausutaan kyllä noin mutta kirjoitetaan yhdellä teellä.
        Ihan sama kuin aiemmin Maria - Mariia. Lausumisasuun kirjoittaminen näyttää junttimaiselta.

        Anttoni on taas sitten ihan oikein, minun mielestäni.


      • kyllä
        Anton, kirjoitti:

        ei Antton! Lausutaan kyllä noin mutta kirjoitetaan yhdellä teellä.
        Ihan sama kuin aiemmin Maria - Mariia. Lausumisasuun kirjoittaminen näyttää junttimaiselta.

        Anttoni on taas sitten ihan oikein, minun mielestäni.

        lausun Antonin yhdellä t:llä.

        Tosin lausun internetinkin internet enkä intternet. Kielivamma, näköjään.


      • Sara

        Anttoni on hyvä. Entä miehekäs Artturi?


    • on parempi

      mutta itse laittaisin sen toiseksi nimeksi..aikaisemmin ehdotettu Joona Antton olisi kiva.

    • kiitos!

      Kiitos ehdotuksista ja lisää saa tulla! :)

      Joona Anttoni kuulostaa hyvältä, mutta tää Joona nimi on kaverin lapsella.

      Markus nimi on myös yksi vaihtoehto toiseksi nimeksi..

      Lisää ehdotuksia, en vielä saanut päätöstä! :D

    • Anton..

      niin mitä ehdotatte toiseksi nimeksi? Saa olla kolmaskin.. :) Kiitos jo etukäteen kaikille!!

    • Sekin olisi hyvä

      Minusta Antto on kiva nimi. Antton ja Anttoni eivät kumpikaan oikein sovi Joonatanin eteen. Mutta jos noista nyt sitten valitaan, niin Antton olisi oma valintani. Jos Joonatanin haluaa mukaan, suosittelisin laittamaan siihen väliin jonkun lyhyen nimen, esim.

      Antton Juho Joonatan
      Antton Leo Joonatan
      Antton Vili Joonatan

      • ---

        Antton Juho Joonatan.. Se oli käynyt itselläkin mielessä ja nyt jotenki tuntuu että se voisi olla "se oikea"!! :) Kiitos!


      • mielipidettä sivusta

        Ehdottomasti paras! :)


      • minustakin!
        mielipidettä sivusta kirjoitti:

        Ehdottomasti paras! :)

        Elikkä siinä on meidän pojalle nimi!!!:)


    • miteson

      Toni-Antti Joonatan

      • olis

        liian tavallinen.. Anttoni on hyvä! ;D


    • Antton !

      Mutta monesti tulee sanottua että Anttoni. Antton kirjoitettuna jotenkin hienompi!
      Me ei haluttu Anton ruotsalaisitain, miten on kalenterissakin, kun kuitenkin lausutaan kahdella t:llä...

      • kuulla

        että voi olla Antton kahdella t:llä..:) sitä just oon miettiny, pitääkö sen olla Anton vai voiko olla Antton!:)


    • ----

      Se siitä tuli ja tyytyväisiä ollaan..:)

    • Anonyymi

      En osaa auttaa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      51
      3467
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      156
      2099
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      204
      1791
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      135
      1699
    5. 80
      1165
    6. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1104
    7. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      273
      1045
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      130
      999
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      929
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      72
      895
    Aihe