Kysyttävää

Mä pelaan pokemon Emeä ja etin route 119 Feebasia onkimalla. Vaan tulee kaikkia muita Pokemonia. Oisko mitään muuta tapaa miten löytää se, kun Rubyssa löysin sen melkein heti?
Ja Pearlissa etsiskelen Eeveetä sen erään kartanon puutarhasta, miten tossa ois helpoin tapa löytää se?

6

460

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sparky

Ei, feebasin löytämiseen ei ole muuta keinoa. Kyse on pelkästä tuurista. Feebasia löytää vain kuudesta kohtaa - jotka taisivat olla jokaisessa pelitiedostossa ihan yksilölliset - route 119:ltä ja niistäkin hyvin harvoin.

• Glameow96

eeveen saa kun on vetänyt liigan ja saanut nationaldexin.sen jälkeen se vaaleetukkanen oranssimekkonen tyttö Hearthome cityssä antaa sulle eeveen (Poika yhyy!)

• Glameow96 kirjoitti:

eeveen saa kun on vetänyt liigan ja saanut nationaldexin.sen jälkeen se vaaleetukkanen oranssimekkonen tyttö Hearthome cityssä antaa sulle eeveen (Poika yhyy!)

Mulle on sanottu, että Eeveen voi löytää villinä sen yhen kartanon puutarhasta. Ja oon haravoinu sen melko monta kertaa vaan ei oo vieläkään sattunu kohelleen.

• Samuli93
        flareon85 kirjoitti:

Mulle on sanottu, että Eeveen voi löytää villinä sen yhen kartanon puutarhasta. Ja oon haravoinu sen melko monta kertaa vaan ei oo vieläkään sattunu kohelleen.

Kun hankit feebasia ongi tietyistä 6 kohdasta ja old rodilla, niistä kohdista saan aina kuin haluan sen ja nopeastikin

• Glameow96
        flareon85 kirjoitti:

Saa myös siltä yhen eeveen.

• pokemonhullu

luulen että pitää puhuu sille tyypille siellä kartanon sisällä oikeella puolella,sit löytää sen pokemonin minkä se sanoo (menee vähän aikaa ennekun löydät sen),(se sanoo yhen poken päivässä)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä sanoisit

juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      187
      1868
    2. Mitä hyvää

Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      112
      1026
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      99
      947
    4. Koillis motor

Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      717
    5. 52
      684
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      588
    7. Kauhavan häiriköijistä

Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      28
      544
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      536
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      199
      473
    Aihe