Kysyttävää

Mä pelaan pokemon Emeä ja etin route 119 Feebasia onkimalla. Vaan tulee kaikkia muita Pokemonia. Oisko mitään muuta tapaa miten löytää se, kun Rubyssa löysin sen melkein heti?
Ja Pearlissa etsiskelen Eeveetä sen erään kartanon puutarhasta, miten tossa ois helpoin tapa löytää se?

6

434

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sparky

Ei, feebasin löytämiseen ei ole muuta keinoa. Kyse on pelkästä tuurista. Feebasia löytää vain kuudesta kohtaa - jotka taisivat olla jokaisessa pelitiedostossa ihan yksilölliset - route 119:ltä ja niistäkin hyvin harvoin.

• Glameow96

eeveen saa kun on vetänyt liigan ja saanut nationaldexin.sen jälkeen se vaaleetukkanen oranssimekkonen tyttö Hearthome cityssä antaa sulle eeveen (Poika yhyy!)

• Glameow96 kirjoitti:

eeveen saa kun on vetänyt liigan ja saanut nationaldexin.sen jälkeen se vaaleetukkanen oranssimekkonen tyttö Hearthome cityssä antaa sulle eeveen (Poika yhyy!)

Mulle on sanottu, että Eeveen voi löytää villinä sen yhen kartanon puutarhasta. Ja oon haravoinu sen melko monta kertaa vaan ei oo vieläkään sattunu kohelleen.

• Samuli93
        flareon85 kirjoitti:

Mulle on sanottu, että Eeveen voi löytää villinä sen yhen kartanon puutarhasta. Ja oon haravoinu sen melko monta kertaa vaan ei oo vieläkään sattunu kohelleen.

Kun hankit feebasia ongi tietyistä 6 kohdasta ja old rodilla, niistä kohdista saan aina kuin haluan sen ja nopeastikin

• Glameow96
        flareon85 kirjoitti:

Saa myös siltä yhen eeveen.

• pokemonhullu

luulen että pitää puhuu sille tyypille siellä kartanon sisällä oikeella puolella,sit löytää sen pokemonin minkä se sanoo (menee vähän aikaa ennekun löydät sen),(se sanoo yhen poken päivässä)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Paskakaivo Kuhmo

Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi
      Kuhmo
      66
      4127
    2. Uskotko yliluonnolliseen?

Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D
      Ikävä
      82
      3731
    3. Miten sinut

Voisi hurmata uudelleen?
      Ikävä
      42
      3225
    4. Mitä kuuluu?

Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul
      Ikävä
      19
      2568
    5. Keilahalli

Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!
      Ähtäri
      22
      2437
    6. Uskallatko katsoa pitkään silmiin

kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa
      Ikävä
      52
      2236
    7. Heippa mies......

Milloin rakastellaan vai odotetaanko vielä 10 vuotta?
      Ikävä
      48
      2065
    8. Huomenta rakas

Olet varmasti jo työn touhussa. Ahkera alfamies kun olet. 😅❤️
      Ikävä
      47
      1798
    9. Elämäni rakkaus

Olet aina ollut ja luultavasti niin pysyykin 😘
      Ikävä
      36