Mä pelaan pokemon Emeä ja etin route 119 Feebasia onkimalla. Vaan tulee kaikkia muita Pokemonia. Oisko mitään muuta tapaa miten löytää se, kun Rubyssa löysin sen melkein heti?
Ja Pearlissa etsiskelen Eeveetä sen erään kartanon puutarhasta, miten tossa ois helpoin tapa löytää se?
Kysyttävää
6
434
Vastaukset
- Sparky
Ei, feebasin löytämiseen ei ole muuta keinoa. Kyse on pelkästä tuurista. Feebasia löytää vain kuudesta kohtaa - jotka taisivat olla jokaisessa pelitiedostossa ihan yksilölliset - route 119:ltä ja niistäkin hyvin harvoin.
- Glameow96
eeveen saa kun on vetänyt liigan ja saanut nationaldexin.sen jälkeen se vaaleetukkanen oranssimekkonen tyttö Hearthome cityssä antaa sulle eeveen (Poika yhyy!)
Glameow96 kirjoitti:
eeveen saa kun on vetänyt liigan ja saanut nationaldexin.sen jälkeen se vaaleetukkanen oranssimekkonen tyttö Hearthome cityssä antaa sulle eeveen (Poika yhyy!)
Mulle on sanottu, että Eeveen voi löytää villinä sen yhen kartanon puutarhasta. Ja oon haravoinu sen melko monta kertaa vaan ei oo vieläkään sattunu kohelleen.
- Samuli93
flareon85 kirjoitti:
Mulle on sanottu, että Eeveen voi löytää villinä sen yhen kartanon puutarhasta. Ja oon haravoinu sen melko monta kertaa vaan ei oo vieläkään sattunu kohelleen.
Kun hankit feebasia ongi tietyistä 6 kohdasta ja old rodilla, niistä kohdista saan aina kuin haluan sen ja nopeastikin
- Glameow96
flareon85 kirjoitti:
Saa myös siltä yhen eeveen.
- pokemonhullu
luulen että pitää puhuu sille tyypille siellä kartanon sisällä oikeella puolella,sit löytää sen pokemonin minkä se sanoo (menee vähän aikaa ennekun löydät sen),(se sanoo yhen poken päivässä)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi664127Uskotko yliluonnolliseen?
Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D823731- 423225
Mitä kuuluu?
Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul192568Keilahalli
Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!222437Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa522236- 482065
- 471798
- 361740
- 301576