Mä pelaan pokemon Emeä ja etin route 119 Feebasia onkimalla. Vaan tulee kaikkia muita Pokemonia. Oisko mitään muuta tapaa miten löytää se, kun Rubyssa löysin sen melkein heti?
Ja Pearlissa etsiskelen Eeveetä sen erään kartanon puutarhasta, miten tossa ois helpoin tapa löytää se?
Kysyttävää
6
458
Vastaukset
- Sparky
Ei, feebasin löytämiseen ei ole muuta keinoa. Kyse on pelkästä tuurista. Feebasia löytää vain kuudesta kohtaa - jotka taisivat olla jokaisessa pelitiedostossa ihan yksilölliset - route 119:ltä ja niistäkin hyvin harvoin.
- Glameow96
eeveen saa kun on vetänyt liigan ja saanut nationaldexin.sen jälkeen se vaaleetukkanen oranssimekkonen tyttö Hearthome cityssä antaa sulle eeveen (Poika yhyy!)
Glameow96 kirjoitti:
eeveen saa kun on vetänyt liigan ja saanut nationaldexin.sen jälkeen se vaaleetukkanen oranssimekkonen tyttö Hearthome cityssä antaa sulle eeveen (Poika yhyy!)
Mulle on sanottu, että Eeveen voi löytää villinä sen yhen kartanon puutarhasta. Ja oon haravoinu sen melko monta kertaa vaan ei oo vieläkään sattunu kohelleen.
- Samuli93
flareon85 kirjoitti:
Mulle on sanottu, että Eeveen voi löytää villinä sen yhen kartanon puutarhasta. Ja oon haravoinu sen melko monta kertaa vaan ei oo vieläkään sattunu kohelleen.
Kun hankit feebasia ongi tietyistä 6 kohdasta ja old rodilla, niistä kohdista saan aina kuin haluan sen ja nopeastikin
- Glameow96
flareon85 kirjoitti:
Saa myös siltä yhen eeveen.
- pokemonhullu
luulen että pitää puhuu sille tyypille siellä kartanon sisällä oikeella puolella,sit löytää sen pokemonin minkä se sanoo (menee vähän aikaa ennekun löydät sen),(se sanoo yhen poken päivässä)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomessa on meneillään boomereiden kosto
1990-luvun lamassa osumaa saaneet sukupolvet toivovat sen jälkeen syntyneille sukupolville kärsimystä porvareita äänestä202218Petteri Orpon kommentti persujen väkivaltaan?
Hiirenhiljaa taas on, kun Tampereella persulahkon ääriosasto pahoinpiteli kantasuomalaisen tytön. Missä on pääministeri281606- 891392
Onko sinulla jalostettu koira? Nämä tekijät altistavat koiran sairastumiselle
Moni Suomessa suosittu koirarotu on sairas ulkonäkökeskeisen jalostuksen ja ääripiirteiden vuoksi. Erityisesti tietyt t231375Anabaptismin kirous
Uudestikastetut lahkolaiset joutuvat valheen kierteeseen. He joutuvat herjaamaan lapsena saamaanssa kastetta nimeen Isä4171072- 117984
Pelolla pakottaminen
Kristinusko on tuovinaan valoa ja toivoa, mutta ensin pitää olla pimeyttä ja toivottomutta jotta joku valoa ja toivoa ha624906Robotiikka korvaa tulevaisuudessa seurustelusuhteet
Haluan herättää keskustelua aiheesta. Asiantuntijoiden mukaan robottien kehitys on 10-15 vuoden päässä siitä että voidaa234856kamera hakokylässä
kamera kuvaamassa yleistä tietä laittomasti ristauksessa hakokylä-raatevaara!12680- 10680