Mä pelaan pokemon Emeä ja etin route 119 Feebasia onkimalla. Vaan tulee kaikkia muita Pokemonia. Oisko mitään muuta tapaa miten löytää se, kun Rubyssa löysin sen melkein heti?
Ja Pearlissa etsiskelen Eeveetä sen erään kartanon puutarhasta, miten tossa ois helpoin tapa löytää se?
Kysyttävää
6
433
Vastaukset
- Sparky
Ei, feebasin löytämiseen ei ole muuta keinoa. Kyse on pelkästä tuurista. Feebasia löytää vain kuudesta kohtaa - jotka taisivat olla jokaisessa pelitiedostossa ihan yksilölliset - route 119:ltä ja niistäkin hyvin harvoin.
- Glameow96
eeveen saa kun on vetänyt liigan ja saanut nationaldexin.sen jälkeen se vaaleetukkanen oranssimekkonen tyttö Hearthome cityssä antaa sulle eeveen (Poika yhyy!)
Glameow96 kirjoitti:
eeveen saa kun on vetänyt liigan ja saanut nationaldexin.sen jälkeen se vaaleetukkanen oranssimekkonen tyttö Hearthome cityssä antaa sulle eeveen (Poika yhyy!)
Mulle on sanottu, että Eeveen voi löytää villinä sen yhen kartanon puutarhasta. Ja oon haravoinu sen melko monta kertaa vaan ei oo vieläkään sattunu kohelleen.
- Samuli93
flareon85 kirjoitti:
Mulle on sanottu, että Eeveen voi löytää villinä sen yhen kartanon puutarhasta. Ja oon haravoinu sen melko monta kertaa vaan ei oo vieläkään sattunu kohelleen.
Kun hankit feebasia ongi tietyistä 6 kohdasta ja old rodilla, niistä kohdista saan aina kuin haluan sen ja nopeastikin
- Glameow96
flareon85 kirjoitti:
Saa myös siltä yhen eeveen.
- pokemonhullu
luulen että pitää puhuu sille tyypille siellä kartanon sisällä oikeella puolella,sit löytää sen pokemonin minkä se sanoo (menee vähän aikaa ennekun löydät sen),(se sanoo yhen poken päivässä)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.35315029- 2575953
Tänään olisn uskaltanut
Ainakin luulen, kun tänään oli jotenkin varma olo. Olisin vähintään sanonut moi ja jos olisit ollut yksin olisin pyytäny113448- 1912556
- 1372189
Tiedäthän että
Pohdin paljon siirtymistä. Tulen surulliseksi tietyistä tai monistakin asioista. Siksi parempi kun saat elää vapaasti il142072Tiistaina nähdään.
Pitkästä aikaa. Minua on alkanut jännittää kovasti se näkeminen ja miten taas osaan olla. En tiedä yhtään oletko kiinnos1101590Sinusta jäi lopulta kuitenkin hyvä kuva
Vaikka voit ajatella itsestäsi kaikkea, mitä siinä mylläkässä saattoi tapahtua, mutta näin se on. Seurasin kyllä, ja mon481369Rattoisaa lauantai iltaa
Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa2411196- 891170