Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Shoemark

Lähtijä

Hei!

Tietääkö kukaan missä ko. kauppa Maltalla sijaitsee? Ja jos joku on käynyt, kannattaako mennä.

Markkinoista muutama kysymys. Ilmeisesti sunnuntaisin on Vallettassa markkinat, onko kokemisen arvoinen. Ja yllättävän vähän muutenkin löytyy markkinoista tietoa. Eli jos joku on vieraillut niin tiedoista olisin kiitollinen.

5

819

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tupsu2

      sunnuntaisin Valletassa markkinat. Jos tykkää markkinnoista, niin kannattaa mennä. Mitään ei kauheasti tyrkytetä eli rauhassa saa katsella.
      Myynnissä on kaikenlaista: aurinkolaseja, T-paitoja,sortseja,kukkia, pöytäliinoja, hunajaa, hilloja,
      lintuja, koiria, turistikräsää...........
      Siellä käy myös paljon paikallisia.
      Paikka on ihan Valletan linja-autoaseman vieressä.

      • sanoi

        paljon reissannut. Myynnissä huonolaatuista pas....


      • ostajasta
        sanoi kirjoitti:

        paljon reissannut. Myynnissä huonolaatuista pas....

        Mistähän markkinoilta olet löytänyt laatua? Markkinat on markkinoita, ja siellä myydään halvalla sekä hyvää että huonoa. Vastuu jää ostajalle. Itse olen ostanut ko markkinoilta ihan hyvän laatuisen matkalaukun, ja vielä sikahalvalla. Edelleen ehjä ja kuosissaan, vaikka se on reissannut siellä sun täällä,
        siinä samasa kuin muutkin "laatu"laukut.
        Onko pakko ostaa kaikenmaailman krääsää? Aina voi vain katsella. Sehän on osa markkinoiden fiilistä.


      • myynnissä
        ostajasta kirjoitti:

        Mistähän markkinoilta olet löytänyt laatua? Markkinat on markkinoita, ja siellä myydään halvalla sekä hyvää että huonoa. Vastuu jää ostajalle. Itse olen ostanut ko markkinoilta ihan hyvän laatuisen matkalaukun, ja vielä sikahalvalla. Edelleen ehjä ja kuosissaan, vaikka se on reissannut siellä sun täällä,
        siinä samasa kuin muutkin "laatu"laukut.
        Onko pakko ostaa kaikenmaailman krääsää? Aina voi vain katsella. Sehän on osa markkinoiden fiilistä.

        todella huonolaatuisia vanhanaikaisia vaatteita, muovikenkiä ja CD ja DVD levyjä jotka ovat todella vanhoja ja kuitenkin maksavat yli 20euroa.


    • saara

      Shoemarkeja sijaitsee monessakin paikassa.Ainakin Sliemassa ja Bugibbassa on.Birkirkarassa vähän isompi myymälä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2227
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2063
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1668
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1490
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1486
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1377
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1354
    8. 52
      1248
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe