Hei!
Tietääkö kukaan missä ko. kauppa Maltalla sijaitsee? Ja jos joku on käynyt, kannattaako mennä.
Markkinoista muutama kysymys. Ilmeisesti sunnuntaisin on Vallettassa markkinat, onko kokemisen arvoinen. Ja yllättävän vähän muutenkin löytyy markkinoista tietoa. Eli jos joku on vieraillut niin tiedoista olisin kiitollinen.
Shoemark
5
878
Vastaukset
- Tupsu2
sunnuntaisin Valletassa markkinat. Jos tykkää markkinnoista, niin kannattaa mennä. Mitään ei kauheasti tyrkytetä eli rauhassa saa katsella.
Myynnissä on kaikenlaista: aurinkolaseja, T-paitoja,sortseja,kukkia, pöytäliinoja, hunajaa, hilloja,
lintuja, koiria, turistikräsää...........
Siellä käy myös paljon paikallisia.
Paikka on ihan Valletan linja-autoaseman vieressä.- sanoi
paljon reissannut. Myynnissä huonolaatuista pas....
- ostajasta
sanoi kirjoitti:
paljon reissannut. Myynnissä huonolaatuista pas....
Mistähän markkinoilta olet löytänyt laatua? Markkinat on markkinoita, ja siellä myydään halvalla sekä hyvää että huonoa. Vastuu jää ostajalle. Itse olen ostanut ko markkinoilta ihan hyvän laatuisen matkalaukun, ja vielä sikahalvalla. Edelleen ehjä ja kuosissaan, vaikka se on reissannut siellä sun täällä,
siinä samasa kuin muutkin "laatu"laukut.
Onko pakko ostaa kaikenmaailman krääsää? Aina voi vain katsella. Sehän on osa markkinoiden fiilistä. - myynnissä
ostajasta kirjoitti:
Mistähän markkinoilta olet löytänyt laatua? Markkinat on markkinoita, ja siellä myydään halvalla sekä hyvää että huonoa. Vastuu jää ostajalle. Itse olen ostanut ko markkinoilta ihan hyvän laatuisen matkalaukun, ja vielä sikahalvalla. Edelleen ehjä ja kuosissaan, vaikka se on reissannut siellä sun täällä,
siinä samasa kuin muutkin "laatu"laukut.
Onko pakko ostaa kaikenmaailman krääsää? Aina voi vain katsella. Sehän on osa markkinoiden fiilistä.todella huonolaatuisia vanhanaikaisia vaatteita, muovikenkiä ja CD ja DVD levyjä jotka ovat todella vanhoja ja kuitenkin maksavat yli 20euroa.
- saara
Shoemarkeja sijaitsee monessakin paikassa.Ainakin Sliemassa ja Bugibbassa on.Birkirkarassa vähän isompi myymälä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808522734762Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään1003556Vedonlyöntiä .
Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka272942Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv672360Mikä on pahinta, mitä kaivatullesi
pelkäät tapahtuvan? Jos kuolemaa, vakavia sairauksia yms. ei lasketa?1022279TUNNISTELAATIKKO
Tähän ketjuun voi laittaa yhdellä tai kahdella lauseella (tai vaikka yhdellä sanalla) täydellisen tunnisteen, jonka vain931556Tykkäätkö enemmän tavis- vai julkkiskisaajista tv:ssä?
Tykkäätkö enemmän tavis- vai julkkiskisaajista tv:ssä? Moni reality ja visailuohjelma luottaa julkkiksiin, mutta sentään281329- 411326
Zoo jatkaa - jatkuuko mustamaalaus?
Tänään on päätetty Zoon avaamisesta uudelleen. Mielenkiintoista nähdä kautokurujen reaktio, nyt kun kyse ei ole kunnalli751294- 67966