Hei!
Tietääkö kukaan missä ko. kauppa Maltalla sijaitsee? Ja jos joku on käynyt, kannattaako mennä.
Markkinoista muutama kysymys. Ilmeisesti sunnuntaisin on Vallettassa markkinat, onko kokemisen arvoinen. Ja yllättävän vähän muutenkin löytyy markkinoista tietoa. Eli jos joku on vieraillut niin tiedoista olisin kiitollinen.
Shoemark
5
842
Vastaukset
- Tupsu2
sunnuntaisin Valletassa markkinat. Jos tykkää markkinnoista, niin kannattaa mennä. Mitään ei kauheasti tyrkytetä eli rauhassa saa katsella.
Myynnissä on kaikenlaista: aurinkolaseja, T-paitoja,sortseja,kukkia, pöytäliinoja, hunajaa, hilloja,
lintuja, koiria, turistikräsää...........
Siellä käy myös paljon paikallisia.
Paikka on ihan Valletan linja-autoaseman vieressä.- sanoi
paljon reissannut. Myynnissä huonolaatuista pas....
- ostajasta
sanoi kirjoitti:
paljon reissannut. Myynnissä huonolaatuista pas....
Mistähän markkinoilta olet löytänyt laatua? Markkinat on markkinoita, ja siellä myydään halvalla sekä hyvää että huonoa. Vastuu jää ostajalle. Itse olen ostanut ko markkinoilta ihan hyvän laatuisen matkalaukun, ja vielä sikahalvalla. Edelleen ehjä ja kuosissaan, vaikka se on reissannut siellä sun täällä,
siinä samasa kuin muutkin "laatu"laukut.
Onko pakko ostaa kaikenmaailman krääsää? Aina voi vain katsella. Sehän on osa markkinoiden fiilistä. - myynnissä
ostajasta kirjoitti:
Mistähän markkinoilta olet löytänyt laatua? Markkinat on markkinoita, ja siellä myydään halvalla sekä hyvää että huonoa. Vastuu jää ostajalle. Itse olen ostanut ko markkinoilta ihan hyvän laatuisen matkalaukun, ja vielä sikahalvalla. Edelleen ehjä ja kuosissaan, vaikka se on reissannut siellä sun täällä,
siinä samasa kuin muutkin "laatu"laukut.
Onko pakko ostaa kaikenmaailman krääsää? Aina voi vain katsella. Sehän on osa markkinoiden fiilistä.todella huonolaatuisia vanhanaikaisia vaatteita, muovikenkiä ja CD ja DVD levyjä jotka ovat todella vanhoja ja kuitenkin maksavat yli 20euroa.
- saara
Shoemarkeja sijaitsee monessakin paikassa.Ainakin Sliemassa ja Bugibbassa on.Birkirkarassa vähän isompi myymälä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1435920
Maisa Torppa
Voitto oikeudesta. Tässä näkee miten huteralla pohjalla nuo syytökset ovat. Hyvä Maisa 💖. IL2664948Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400002693471- 122071
- 1661766
Nainen, älä tee aloitetta, jos
Jos olet: - ylipainoinen - yksinhuoltaja - tatuoitu - tukassa on varoitusväri - sinulla on muita lävistyksiä kuin korvak1891676- 1041333
Persut palkitsisi verohelpotuksin röökin polton ja ryyppäämisen lopettamisesta
>> Perussuomalaiset ehdottavatkin, että haittaverojen sijaan terveellisestä elämää viettäville ihmisille voitaisii2201312Veronika Honkasalo(vas.)venäjän asialla
Honkasalon mukaan mukaan venäläisiä turvapaikanhakijoita kohdellaan lainvastaisesti. "Vasemmistoliiton varapuheenjohtaj1011219- 621195