purkaa?
Olemme eronneet muutama vuosi sitten, eikä avioehtoa ollut.
Mieheni valmisteli eron huolellisesti.
Hänelle jäi ok-talo irtaimistoineen (velaton) tontille josta voi myydä kaksi tonttia.
Tuo maa-ala oli peritty.
Sain häneltä rahaa vain talon arvosta.
Vein mukanani henkilökohtaiset tavarat ja joitain ostamiani esineitä.
(taloon jääneestä irtaimistosta hankin hyvin
paljon)
Silloin olin niin poissa tolaltani etten jaksanut kuin laittaa nimen paperiin ja lähteä.
Voiko
4
866
Vastaukset
- ....
tuo ketju "avioehdon pätevyys?"
sieltä se ensimmäinen vastaus ja sen alaosa ;)- paskapuhetta
eikä kirjoittaja ole tiennyt mistään mitään.
Ei voida purkaa. Todennäköisesti ositus pitää.
- purkaa!
Oikein tehdyn osituksen alalaidasssa kun lukee että >>>lupaamme olla moittimatta tätä ositusta millään tavoin. Ja nimet alle.
- "aloittaja"
minäkin ajattelin.
Lapsemme avioituivat eivätkä tehneet avioehtoa (kumpikaan)
Silloin mieheni pyysi nimeni yrityksen papereihin. (isänsä perustama yritys)Hän halusi nimen myös veljensä vaimolta.
Aiemmat perityt omaisuudet on menneet suoraan lapsillemme.
Tarkoitin yhteistä omaisuuttamme joka oli hänen nimissään. Yli 30v aikana kertynyt myös minä olin työelämässä.
Kun 56v mies hullaantuu uudessa suhteessa silloin entinen on ENTINEN joka suhteessa. (Kaikki mitä antaa voi menee uudelle puolisolle.)
Kun joku tuolla mainitsi "etten muka tiennyt"
en voinut kuvitella sitä kylmyyttä mikä yhtäkkiä oli edessäni.
MITÄ OPIMME TÄSTÄ: ei mitään saan syyttää itseäni kun kirjoitin nimeni ja lähdin niin nopeasti kun vuokra-asunto löytyi.
ÄLKÄÄ HYVÄT IHMISET TEHKÖ SAMAA VIRHETTÄ........
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .844531Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503115Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631363109Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4032192Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2201308Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111213- 761197
- 651082
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde301074Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että111983