Marsujen nimiä!

Tuleva marsun omistaja! = )

Niin....voisitteko ystävällisesti jos mitenkään jaksaisitte/viittisitte kertoo mulle hyvii marsujen nimi ehdotuksia?????? Osin tosi kiitollinen! = )

102

17676

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nau

      et kertonut millaisia esim. jos et haluu mitään kauheen imeliä niin en suosittele näitä nuppu nöpö tassukka tipsu nippe tai jos et pidä ihmisten nimistä niin älä laita näitä matti ville taneli tai elisa miisa

      no siinä oli joitain no neeikai autanu mutta minä laittaisin omalle hamsulleni nimeks nuppu =)

      • marsufani88

        mull OLi marsu jonka nimi oli elvis. Mä saan kohta uuden marsun ja annan sille nimex Peppi...(?)
        Musta sun kandeis keksii ihan ite ne, mutta tässä joitain hyvii tyttömarsujen nimiä (mun mielestä hyviä) : ninni, pipsa, peppi
        ja poika marsujen: elvis, vili..ym.
        Anna mielikuvituksen lentää, kyll se siitä lähtee!!!!!!!!!!!!!!


      • petra
        marsufani88 kirjoitti:

        mull OLi marsu jonka nimi oli elvis. Mä saan kohta uuden marsun ja annan sille nimex Peppi...(?)
        Musta sun kandeis keksii ihan ite ne, mutta tässä joitain hyvii tyttömarsujen nimiä (mun mielestä hyviä) : ninni, pipsa, peppi
        ja poika marsujen: elvis, vili..ym.
        Anna mielikuvituksen lentää, kyll se siitä lähtee!!!!!!!!!!!!!!

        sun marsujen nimet ei oo mitää kovin järkevii. mun marsujen nimet on albiina ja nougat mutta sun nimet oli ihan söpöjä.


      • j
        marsufani88 kirjoitti:

        mull OLi marsu jonka nimi oli elvis. Mä saan kohta uuden marsun ja annan sille nimex Peppi...(?)
        Musta sun kandeis keksii ihan ite ne, mutta tässä joitain hyvii tyttömarsujen nimiä (mun mielestä hyviä) : ninni, pipsa, peppi
        ja poika marsujen: elvis, vili..ym.
        Anna mielikuvituksen lentää, kyll se siitä lähtee!!!!!!!!!!!!!!

        no keke ja snöde ja huli ja vili...ois aika hyvii mun mielestää tai nappi..pipsa..tellu...yms..


      • köpi
        marsufani88 kirjoitti:

        mull OLi marsu jonka nimi oli elvis. Mä saan kohta uuden marsun ja annan sille nimex Peppi...(?)
        Musta sun kandeis keksii ihan ite ne, mutta tässä joitain hyvii tyttömarsujen nimiä (mun mielestä hyviä) : ninni, pipsa, peppi
        ja poika marsujen: elvis, vili..ym.
        Anna mielikuvituksen lentää, kyll se siitä lähtee!!!!!!!!!!!!!!

        kyösti,teuvo,matti,valtteri,veltsu,yms..


      • njbtj
        köpi kirjoitti:

        kyösti,teuvo,matti,valtteri,veltsu,yms..

        No joo.. annat vaan joittenkin vanhojen ukkojen nimiä! miks muille pitää antaasurkeita nimiä?! mä antaisin: nappi,viiru,suklaa,lemon,chocolate,latte,late, jtn.. tollasii


      • deofpgggeeeeeeeeeeee
        petra kirjoitti:

        sun marsujen nimet ei oo mitää kovin järkevii. mun marsujen nimet on albiina ja nougat mutta sun nimet oli ihan söpöjä.

        Albiina ja Nougat? Mitä ite meet sanoo ''sun marsujen nimet ei oo mitää kovin järkevii '' kun en ite tajuu mitä noissa sun nimissä on järkee lol -.-


      • turrikka_
        njbtj kirjoitti:

        No joo.. annat vaan joittenkin vanhojen ukkojen nimiä! miks muille pitää antaasurkeita nimiä?! mä antaisin: nappi,viiru,suklaa,lemon,chocolate,latte,late, jtn.. tollasii

        ja kukahan niitä paskoja nimiä antaa? marsut ovat marsuja, eivät mitään vitun sokerikarkkikahveja. hyi. kunnioittavampaa on antaa marsulle oikea nimi kuin joku vitun suklaa. oksettavia nimiä.


      • emmätiiä
        köpi kirjoitti:

        kyösti,teuvo,matti,valtteri,veltsu,yms..

        entäs naaraat sitte? (vitun vanha tiiän)


      • Anonyymi
        marsufani88 kirjoitti:

        mull OLi marsu jonka nimi oli elvis. Mä saan kohta uuden marsun ja annan sille nimex Peppi...(?)
        Musta sun kandeis keksii ihan ite ne, mutta tässä joitain hyvii tyttömarsujen nimiä (mun mielestä hyviä) : ninni, pipsa, peppi
        ja poika marsujen: elvis, vili..ym.
        Anna mielikuvituksen lentää, kyll se siitä lähtee!!!!!!!!!!!!!!

        kai sulla on ja oli KAKSI marsua?! laumaeläimiä;)


      • Anonyymi
        turrikka_ kirjoitti:

        ja kukahan niitä paskoja nimiä antaa? marsut ovat marsuja, eivät mitään vitun sokerikarkkikahveja. hyi. kunnioittavampaa on antaa marsulle oikea nimi kuin joku vitun suklaa. oksettavia nimiä.

        Eiköhän me pidetä nää kommentit asiallisina. Kaikilla on eri näkemys asioihin, eikä mikään nimi oo toista paskempi. Joku voi haluta marsun nimeksi Matti ja toinen Suklaa, toisen mieltä on turha alkaa muuttelemaan omilla näkelyksillä koska kaikki on erilaisia.


      • Anonyymi

        Oli


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kai sulla on ja oli KAKSI marsua?! laumaeläimiä;)

        Niin:(


      • Anonyymi
        deofpgggeeeeeeeeeeee kirjoitti:

        Albiina ja Nougat? Mitä ite meet sanoo ''sun marsujen nimet ei oo mitää kovin järkevii '' kun en ite tajuu mitä noissa sun nimissä on järkee lol -.-

        No on nougat ja albiin paljon parempii kun jotkut ihmisen nimet? Vähän tyhmää mun mielestä nimetä lemmikki ihmisen nimellä kun voi keksiä ite jonkun söpön esim nougat? Nougat on ehkä maailman söpöin nimi marsulle mut eipä sille mtn voi jos et ymmärrä kommenttien ideaa? 😚


      • Anonyymi
        turrikka_ kirjoitti:

        ja kukahan niitä paskoja nimiä antaa? marsut ovat marsuja, eivät mitään vitun sokerikarkkikahveja. hyi. kunnioittavampaa on antaa marsulle oikea nimi kuin joku vitun suklaa. oksettavia nimiä.

        Ei tarvi kiroilla en sano millään pahalla mut hienoja nimiä kaikki ehdottaa ja jne


      • Anonyymi
        turrikka_ kirjoitti:

        ja kukahan niitä paskoja nimiä antaa? marsut ovat marsuja, eivät mitään vitun sokerikarkkikahveja. hyi. kunnioittavampaa on antaa marsulle oikea nimi kuin joku vitun suklaa. oksettavia nimiä.

        Meillä on marsuilla niminä Pulla, Fasu, Pipsa, Sima, Pipari, Popsi, Tako, Rosamunda, Matilda, Porkkana. Että ei väliä saa antaa minkä haluaa. VITTU SUN KANSSAS….!!


      • Anonyymi
        turrikka_ kirjoitti:

        ja kukahan niitä paskoja nimiä antaa? marsut ovat marsuja, eivät mitään vitun sokerikarkkikahveja. hyi. kunnioittavampaa on antaa marsulle oikea nimi kuin joku vitun suklaa. oksettavia nimiä.

        Älä puutu toisten asioihin! Ite varmaan annat jonku korvapuustin sille marsulle nimeks!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiköhän me pidetä nää kommentit asiallisina. Kaikilla on eri näkemys asioihin, eikä mikään nimi oo toista paskempi. Joku voi haluta marsun nimeksi Matti ja toinen Suklaa, toisen mieltä on turha alkaa muuttelemaan omilla näkelyksillä koska kaikki on erilaisia.

        Totta!


    • n.s

      rusina ja manteli, esikko ja omena

      • sheltie

        mulla on kax sheltie-marsua nimeltää ne on:otto ja topi. et kertonut haluatko jotain "hienoja-nimiä" kuten kismat, toffee jne. vai jotain tavallisia kuten: omena, omppu, pipsa jne...


      • Tuleva marsun omistaja = )
        sheltie kirjoitti:

        mulla on kax sheltie-marsua nimeltää ne on:otto ja topi. et kertonut haluatko jotain "hienoja-nimiä" kuten kismat, toffee jne. vai jotain tavallisia kuten: omena, omppu, pipsa jne...

        Kaikki käy!!!


      • mymmeöli
        sheltie kirjoitti:

        mulla on kax sheltie-marsua nimeltää ne on:otto ja topi. et kertonut haluatko jotain "hienoja-nimiä" kuten kismat, toffee jne. vai jotain tavallisia kuten: omena, omppu, pipsa jne...

        Mulla oli joskus kaks marsua ja niiden nimet oli Matti ja Teppo ja nyt mulla on kaks uutta nimeltä Pipsa ja Peppi


      • Tutut(ko) marsut?...
        mymmeöli kirjoitti:

        Mulla oli joskus kaks marsua ja niiden nimet oli Matti ja Teppo ja nyt mulla on kaks uutta nimeltä Pipsa ja Peppi

        Saanko kysyä, että minälaisia noi Matti ja Teppo oli, koska mun kaverilla oli marsut nimeltä Matti ja Teppo kunnes ne sairastu johonkin tarttuvaan ja ne lopetettiin. Minkä värisii ne oli? Minkä rotusii?


    • *Lumikukkanen*

      ....Nimet hiirilleni!
      Siell on nimi ehdotuksii ;)
      ja kerrothan minkä valitsit?

      • sakki matti

        olen tulevan marsun omistaja ja saan synttäri lahjaks marsun..ja haluaisin nimi ehotuksia!!!!KIITOS PALJON JO ETU KÄTEEN =)!!!!!!


      • nipsu23
        sakki matti kirjoitti:

        olen tulevan marsun omistaja ja saan synttäri lahjaks marsun..ja haluaisin nimi ehotuksia!!!!KIITOS PALJON JO ETU KÄTEEN =)!!!!!!

        Sulle sakki matti : muistathan ottaa 2 marsua!!!


      • Anonyymi
        nipsu23 kirjoitti:

        Sulle sakki matti : muistathan ottaa 2 marsua!!!

        Kyllä, marsuja on hyvä olla kaksi sillä ne ovat lauma eläimiä:)itselläni on 4marsua tipe,hipe, suki ja sepse


    • piri

      ÄÄk!haluan nimi ehotuksia mielin määrin,olen tulevan marsun omistaja ja raKASTAN NIITÄ!ääk! =) antakaa nimiä hullusti ei niitä yhtiä huonoja sivuja tai se yks sivu oli huono oliko se se pets tai sellanen.kiitoksia paljon,niille jotka auttaa! =)

      • H

        Yrjö Topi Tessu Nipsu


      • Michaeljacksonjt
        H kirjoitti:

        Yrjö Topi Tessu Nipsu

        Hmm mun kaverini marsun nimi on topi meidänmarsun nimi on tessu ja mun kaveri kutsuu marsuaan yrjöks o__o

        Hmm nimiä-

        Baden-Baden xD Noujuu..13


      • MarsuliiniTypy

        Mäkin säin tänään marsun ja haluaisin ehkä vaihtaa nimen... alunperin / väliaikaisesti sen nimi oli joku Alvin... :D


    • pirreeeeee!!

      Moooooiiii! haluan Karseasti marsujen nimi ehdotuksia!!!koska olen tulevan marsun omistaja ja sama ongelma on täälläkin!!!JOten kiitän kaikkkia jotka auttavat minua tässä pulassa! kiitos jo etukäteen jos autat! =)

    • oona

      maija on yks nimi

      • XD

        Tytölle tietysti jotain sievää, Selma, Hilma, Typy, pojille jotain söpön ujoa tai riippuen pikkuisesta niin voi antaa jotain cooliakin kuten Vilppu, Hemmo, ja sitä coolia niin sitten Tiger, Pompom. Toivottavasti autoin!XD


    • Marsuhullu

      Muistakaa, että marsuja pitää olla _aina, ehdottmasti ilman mitään poikkeusta_ kaksi.

      • löytyy

        taatusti xestia.net/nimikone/pets.php siellä on nimiä vaikka muille jakaa laitat vaan sukupuolen, mikä on onko koira vai kissa jne. alkukirjaimia, loppukirjaimia, tavumäärän, mitä ikinä haluutkaan niin sieltä löydät taatusti hyvän nimen meidänkin pienen kissan nimi löytys sieltä


      • löytyy
        löytyy kirjoitti:

        taatusti xestia.net/nimikone/pets.php siellä on nimiä vaikka muille jakaa laitat vaan sukupuolen, mikä on onko koira vai kissa jne. alkukirjaimia, loppukirjaimia, tavumäärän, mitä ikinä haluutkaan niin sieltä löydät taatusti hyvän nimen meidänkin pienen kissan nimi löytys sieltä

        http://xestia.net/nimikone/pets.php


    • Captain Beniham

      Kannattais laittaa nimeks vaik: Snoops!

    • vennuvenpula

      mun marsujen nimet on Ketonen ja Myllyrinne

    • I <3 marshut <3 :)

      Meidän marsujen nimet on ollu Toffee, Pätkis, Marilyn, Sisu, Pepe ja Jimi:)

    • :) Marsu

      Onks nimi ehdotuksii ruskealle poika marsulle joka on tosi söpö.
      Koska sille on tosi vaikee keksii nimiä.
      :D

    • kullervo69

      Joo kyllä antaisin varmaa nimeks ruska,taffel,jaska tai joku gigolo :D

      • :) Marsu

        kullervo69 tiedätkö mikä 69 on


      • kullervo69
        :) Marsu kirjoitti:

        kullervo69 tiedätkö mikä 69 on

        Numero tietysti XD


    • Thepa ja marsuset

      Miulle tulee nyt kaksi rusettimarsua molemmat uroksia mietin nimiksi Sawa ja Nikíta "niki" Mennään nyt maanantaina kattomaan kaverin kans

    • jj

      no mulle tulee gerbiilejä ja aattelin nimiks jotain näistä:

      pojat: Luca, Cola, Mac, Bug, Chili, Daim, Cheese, Choco, Zico, Pablo, Jagge, Terroristi, Caesar, Bonus, Mark, Lex, Ed, Dingo, Domino, Spirit, Pommi, Mars, Smoke, Nacho, Kirppu, Gangsta, Felix, Elvis, Latte

      tytöt: Sugar, Luna, Cookie, Zita, Stella, Ama, Suz, Diva, Dina, Liz, Jen, Queen, Honey, Milk, Alic, Amy, Chick, Snowy, Money, Xena, Peanut, Onion, Maddy, Madonna, Brittney, Pineapple, Snooky

      kertokaa mistä tykkäätte :)

    • Me and my pigs :D

      Miulla on nyt kaks urosmarsua ja niiden nimet on Rotten ja Koivuniemi xD ei kovin kummosia muttaah sopii noille kuikuille :''D nii ja ne tulee johny/ Jonh Rottenista ja Paula koivuniemestä( piti vaan muuttaa paula pauliks) HEEEEEEEEEEEH toivottavasti joku sai jotain selkoo

    • mamamamamamamamma

      Tunnen yhen marsun ja sen nimi on Hipsu:)

    • mina vaan:)

      Mulla on 2 poika marsuu ja niiden nimet on Urho ja Armas :D

      • ylermivaaan

        uiiiii söpöi! mäki kannatan noita nimiä kuin myös alberttia ja maunoa! :)


    • :) TOMPPA FANI

      NO TÄS ON JOITAIN NIMII


      KOIVU
      VAAHTERA

      SIPSU
      TIPSU
      NIPSU
      LIPSU
      RIPSU


      JOS YSTÄVÄLLISESTI OSAATTE OLLA HAUKKUMATTA NÄITÄ NIMIÄ OLISN TYYTYVÄINEN!!

    • siuhti

      no mun marsuille annoin nimet viuhti ja siuhti ajattelin eka tiuhtia mut päädyin siuhtiin

    • :))))bjfguh

      Mu marsun nimi on carl ja entisen marsuni nimi oli hepsu :)

    • Marsu,Kani

      omien marsujeni nimet ovat OLLEET: Diana, Angel, Bella, Romeo, Iron, Black Boy (B.B), Sofi, Edward, Lollipop :) Voin laittaa jokaisenvärin vielä :)

      Diana = Musta,valkoinen
      Angel = Valkoinen
      Bella = Suklaanruskea
      Romeo = Harmaa
      Iron = Punertavanruskea
      Black Boy = Ettekste arvaa? no MUSTA!
      Sofi = Vaaleanruskea
      Edward = Musta,vakoinen
      Lollipop = Musta,ruskea,valkoinen

      Nykyään mulla on kaneja!

    • määä vai

      no mulla on leijona harjas kani sen nimi on jellona mut on mulla marsukin ja sen nimi on litle boy

    • Marsurakas!

      Moi tuleva marsunomistaja,
      Jos sinulle tulee Rusetti tai Abessinialainen suosittelen tytölle Narcissa ja pojalle jos siinä on harmaata niin Hiillos. Jos on pitkäkarvainen ja luonteeltaan vikkelä niin sopisi Vekkuli! Jos taas on hellyyttävä ja rauhallinen niin Sonja tai ruskealle Kaneli.

    • Marsuille nimiä =)

      Tässä nyt jotain: Nappi, Nöpö, Nekku, Nuppu, Tikru, Rusetti, Rusina, Suklaa... =)

    • Maasu fani

      Mun marsujen nimet oli Alli ja Pike, mut ei no auttanu varmaa yhtää.

    • Minulla on ollut marsuja ja niiden nimet oli Nuppu ja Niisku :)

    • .,.,,..,.

      pipa, kapa, topi, sipo, löpö, muru, pumpuli, rane, pupu, tiko, maki, make, jupi, lepo, tipi, töpi, appe, kake, selma, sukulaku, donna, nala, limu, pikkane eedward, kape ja piku

    • HullunaMarsuihin

      Tässä oisi mun mielestä kauniita nimiä tytöille ja pojille:

      LUNA TYTTÖ
      PUSU TYTTÖ
      KISMET TYTTÖ/POIKA
      DIIVA TYTTÖ
      SNOOKI TYTTÖ/POIKA
      VALENCE TYTTÖ

    • mun ehdotukset

      Voit myös antaa valmiiden tuotteiden nimiä esim:dumle,cola,suffeli,omar yms

    • Dolly-marsuni

      Miul on ollu marsui: Ninni ja Maija. Nykyään meillä asustaa vain Dolly :( Dollyn kaveriks aattelin hankkia marsun minkä nimeks tulis varmaan Pikku Myy xD Toivottavast näist nimist ois jotaan apuu :)

    • kkkko1

      Vilma ois kiva nimi! :)

    • MaRsUhULLU oon

      Täs vähän nimii
      Pojille:
      Zorro, Elvis, Nipsu, Rixon, Suffle, Rollo ja Sulo.

      Tytöille:
      Della, Nella, Bella, Manta, Söpö, Nöpö, Lempi, Helmi ja Minttu.

      Toivottavasti oli tästä on apua : D

    • niitä erikoisia :)

      Nimi ehdotuksii oman mielipiteen takii, koska marsu ei oo mikään suuri otus, verrattuna esim: koiraan tai ihmiseen tai hevoseen joten pienellä eläimellä pitää olla hyvä kunnon nimi!! eikä mitään tms. nöpö, tipi, tupu, pusu, gögö, bobo....xd vai mitä niitä onkaan hyi en itse tykkää tuollaisista nimistä, mutta ei sillä ole väliä vaikka antaisi marsuilleen kuinka nimekseen pöpö tai kalevi.. nimiä tai jotaki täti nimii sori niitä marsui joitte nimii o tollasii,,,,jo en tiiä turha tulla rääkyy et "siis d4444 sun mielipide ja mä ite tykkään nöpö nimistä että joooo" niii et mä haluun mun marsuille kunnon minii! :) aamen

      poika marsuille:
      eevertti, albert, tapio, mauri, reino, tarmo, elmo, olavi

      tyttö marsuille:
      sylvia, martta, olga, helga, ylermi, talvikki, helmiina, ulpukka (huomasin että tytöille haastavampaa) nii että nii.....kannatan vanhempia nimiä!!!!!!! juu maaseudulla elänyt pikkulikasta lähtien ja edelleen!

      • Olga<3

        Olga olis ihana nimi!!


    • marsu1

      oon saamassa marsua ja nimeän sen Elmeriks

      • Sedä

        Kai hankit ainakin kaksi marsua, nehän on laumaeläimiä? :)


    • KermaPorsas

      Mun marsun nimi on Mauri
      Ehdotuksia
      Tyttö: Miisu, Tipsu, Nella ja Malla
      Poika: Topi, Pilli, Pulla, Mauri♥, Riki ja Musta-Pekka

    • vinkku

      täs muutamii marsun nimii

      tytöt:
      vilja,nelli,nella,malla,jaffa,wanilla,ninni,kismet,stella,diana,ronja,sonja,kinuski,liinu,tiinu,jade,cola,pepsi,tiuhti,viuhti,susu,säde,bella,viiru,minni,helinä,jasmin,viivi,hipsu,muru,lumi

      pojat:
      wiljami,pyry,nipsu,felix,max,domino,nemo,mikki,rommi,tuisku,leo,laku,papu,pepsi,rasmus,nuutti

      siin jotai:)

    • Marsufani 003

      Mä saan parin viikon päästä kaks marsunpoikasta, ja tässä muutamii ehdotuksii joita voisin laittaa niille ;)

      Peppi
      Nuppu
      Muru
      Salli
      Tilda
      May

      Muista kertoo sitten minkä nimen valitsit :)

    • mulla on kaks marsua

      täs ny jotai

      panda,didi,milli,make,nomi,tocka,cola,dumle,lemon,papu,laku,kirsikka,jannu,febri,aprilli,junnu,neva,nova,melly,mally,milly,jenny,winnie,wimme,lily,weenie,wenni,wena..

    • en tiedä nimiä

      ajattelin mun marjusen nimiksi pimu ja pilvi

      • Anonyymi

        onks nää tyttöjen nimet


    • nimikone

      lemon,susu,cola,dumle,tocka,kismet,janu,nomi,febry,make,mally,milly,neva,nova,winie,kismet,nelly,malla,hilla,halla,didi,milli,panda,wanilla,diana,indiana,viivi,lumi,leo,domino,rommi,nipsu,pyry,wiljami,max,nemo,nuutti,rasmus,säde,lilly,jelly,rosa,willy,windy,sunny,karamel,karkki,fani,tiuhti,viuhti,liinu7

      #parhaat nimet

    • Creepy190

      Dallas, Booris,ariel,kete ja kurko

    • Ooppe

      No miulla on kaks marsuu ja niitten nimet on Minttu ja obelia mut sitä kutsutaa ooppeliks. Ku myö saatii ne ni ei haluttu vaihtaa nimiä joten ihan hyvin on menny näillä nimillä

    • Nkkd

      Miulla on kaks marsuu ja niitten nimet on minttu ja obelia mut sitä kutsutaan ooppeliks

      Sillo ku ostettii noi kasvattajalta ni nää nimet oli jo niillä. Ei haluttu rueta säätää niitten kaa joten jätettii ne semmosiks

    • Ooopppo

      Sori toi tuli kaks kertaa mut vähä eri version

    • nytmi

      Meillä on kans marsuja vino pino. On ytmi, ätmi ja ketmi. Yks on pikku-likka, on ratikkakuski ja rotta ja ikisinkku-m(arsu).

    • Marsutyttö1

      No mul on kaks marsuu Peppi ja Lotta mut tyttö nimistä ois peppi,lotta,pipsa,nöpö ja pikkumyy ja poika nimet ois tuutikki,nipsu,nöpö,hemuli ja vili.

    • Tämäoutotyyppi

      pojat
      Onni
      Sulo
      Vili
      Rölli
      Urho
      Cola



      tytöt

      Ruska
      Luna
      Nelly
      Alma
      Geisha

    • Anonyymi

      Pörrö tai tipsu

    • Anonyymi

      En ite viel tiiä oman tulevan marsun nimee kun en oo keksiny oisko jollain ehdotuksia kun en ite keksi

    • Anonyymi

      Minulla on 2 marsua Pipari ja Möhkö. Minun veljellä on Vili ja Kasper

      • Anonyymi

        Ihana nimi Pipari!!


    • Anonyymi

      Minulla itselläni nuo marsut ovat Popo ja Pontus.

    • Anonyymi

      Oreo hupsu nipsu hipsu hapsu pilli pulla jotain noista

    • Anonyymi

      Hattara tai nipsu tai nasu

    • Anonyymi

      Nipsu, Nalle, Cola, Domino

    • Anonyymi

      Hattara ehkä söpöin nimi ikinä♥️

    • Anonyymi

      Esimerkiksi Tupsu Töpsö ja Nipsu

    • Anonyymi

      Miulla on kaksi poikamarsua ja heiä nimet ovat Pähkinä ja Hassel, mietin myös että nimeänkö ne Penaksi ja Tuhtiksi.

      Tässä nyt kuitenkin 4 nimeä marsuille, sopii ehkä eniten poikamarsuille mutta miksi ei tytöillekin.

      Pähkinä

      Hassel

      Pena

      Tuhti

    • Anonyymi

      sqasqas

    • Anonyymi

      Jos sä haluut hyviä nimiä sun marsuille Mä en tiedä ooks sä jo keksinyt mutta ainakin pikka ja hikka aika hyvä nimi

    • Anonyymi

      Ulpu, Minni, Daisy, Jaba ja Bumba

    • Anonyymi

      Molle ois ainaki paitsi riippuu sukupuolesta😘☺️

    • Anonyymi

      Hei marsulle voisi antaa nimeksi myös Mars ja Pörri ja pörrö ja söpöli PS marsulle pitää antaa täydellinen nimi se ei saa olla outo tai voi se olla vähän outo jos haluaa

    • Anonyymi

      Minulla on kaksi marsua joitten nimet on Myrsky Ja Salama

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      54
      5399
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3477
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1602
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      197
      1521
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1076
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      25
      1023
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      897
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      836
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      789
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      788
    Aihe