Onko kellään kokemusta Bambo vaipoista joita saa ainaski siwoista? Meillä kokeiltiin kaksi päivää ja jos vaippa on parikin tuntia niin läpi tulee jommasta kummasta sivusta. Jää jotenkin tosi löysäksi jalkojen ympäriltä.
Bambo vaipoista
5
1891
Vastaukset
- Kokenut.
Hei! kuvailemasi ongelmat täsmäämät meidän lapseen. itse vaihdoin liberoon se ei jätä läpivuootoja eikä ihottumaa ainakaan meidän lapselle..
- --minde---
meillä ne toimii. yön aikana ei tarvi vaihtaa, toisin kun pampersit. meillä on nyt 6kk tyttö, ja vaipat kestää pisut eikä tuu muutaman tunnin eikä siis yön aikana läpi.
- ......
Olemme kokeilleet pojalle, pissat ja kakat se pitää sisällään, mutta peppu punoittaa ja yökäytössä jotenkin möykkyyntyy pissamäärästä. Istuu hyvin. Meillä parhaat ovat liberot/lidlin vaipat. Eli hätävarana menettelee nuo bambot meillä.
- vaipat
on niin susia että..Ostin yhden paketin kokeilu mielessä ja kaksi vaippaa kerkesin kokeileen niin oli pojalla koko alapää kirkkaan punainen.. Kyllä se niin vaan on että kun pistät sen muutaman euron enemmän niihin vaippoihin niin laatukin on parempi..huomattavasti=)!!
- äiskäläinen
Meillä nuoremmalla pojalla (7kk) käytössä Bambo midi-vaipat. Hyviä on ollu, ei läpivuotoja eikä punotusta. Yön voi pitää vaihtamatta. Pampersista meillä läpivuotoja ja muumeista punotusta. Välillä käytössä myös Libero-housuvaipat kun kääntyilee jo paljon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005328497Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo4365224h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?72183Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1571143Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17786Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57722Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.32703Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?68696- 42676
En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.36637