en tajuu mikä mus on vikana kun mul ei oo poika ystävää.. oon yrittäny jo vuoden saada poika ystävää mut turhaan.. oon ihan normaala ja jotkut kundit sanoo et oon sexy.. ja
oon jo niin vanha et luulis et mulois poika ystävä..
mix!!!
10
780
Vastaukset
- vanha läski
en ole yrittänyt. olen toivonut että naiset tulis mulle jutteleen. eipä ole liiaksi tulleet.
nuorempana vielä tuli ja vasta vanhempana tajusin ettei ne tahtoneetkaan olla kaveria vaan että muutakin oli mielessä. nyt ei ole enää toivoakaan, ohi on elämä jo. ennenkuin alkoikaan.
etsi eri porukoita joissa on miehiä (ajanvietto - koulu, työt, harrastukset jne.) joissa aikaa viettää, eiköhän sieltä tulla suakin iskemään. - ; )
et ne ei tajuu hyvän päälle
- minä
on han myl ollu poikafrendi mut se oli mua nuorempi ja siit on jo aikaa... mut seki sit jätti mut.. vaik oon blondi ja oon 163/46.... ja on kehuttu hyvä peppu seks..
- vau
no jos sä oot hyvän näköne sä saat kene tahot jote miehet ei tuu juttelee sulle ku ne luulee et sul o jo ja jos joku tietää paremi ni se aattelee et ei se kelpaa paitti jos se o ni tyhmä ettei se tajuu
- vau
vau kirjoitti:
no jos sä oot hyvän näköne sä saat kene tahot jote miehet ei tuu juttelee sulle ku ne luulee et sul o jo ja jos joku tietää paremi ni se aattelee et ei se kelpaa paitti jos se o ni tyhmä ettei se tajuu
ja sit osa aattelee et se o nii hyvänäköne et ei se kuitekaa taho muut ku seksii ja het ku se löytää parema se jättää ja sit tulee suru ja sit ei kest vaa ampuu ittesä ja semmone jok sanoo et ampuu ittesä o vaa luuseri joka ei ikinä tee nii semmone o vaa pillu puuttees mut semmone mit sä et koskaa tapaa ni aattelee nii jote se ei koskaa uskal otta hyvännäköst typyy.
- Poikaystävä
Kaikki päälle kuusitoista käy.
- minä
13....
- vanha piika
minä kirjoitti:
13....
Minä en alkanut miehiä katselemaan vasta kuin parikymppisenä. Ensin kävin koulut ja sitten vasta miehiä.
- japedi
taidat höpötellä omias nytten.....eli taidat olla feikki
- pikkupoju12
..tarvii sanoo kun sen kaikki tajuaa kumminkin. ei täällä naisia liiku.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h492938Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062711Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv372420- 332159
Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.501918Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151539- 321473
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1051225- 1771203
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731050