Mitä te tänne niitä tekeleitänne suollatte? Kirjallisuus/runot -osasto on oikea osoite niille. Herätys, sensuuri!
Runoilkaa runot -osastolla!
18
812
Vastaukset
- on runoja
näytä minulle?
- jartsev
Eikö sun viestisi sovi palstalle, vai peittävätkö ne jotenkin sun kirjotiuksesi varjoonsa. Vai onko runomitassa jotain ehkä yksityisyyttä paljastavaa tai rikollista. En ymmärrä? Mihinkä tämä järjen vastainen karsinointi vaatimus perustuu tällä yleispalstalla jossa kaikesta pitäisi voida keskutella.
- tuulen alta vastahankaan...
Noudatettaviksi, tulkittaviksi vai kierrettäviksi?
- jartsev
tuulen alta vastahankaan... kirjoitti:
Noudatettaviksi, tulkittaviksi vai kierrettäviksi?
Sama koskee sääntöjä. Säännöt ovat ohjeelliset ja tällaisella yleispalstalla ei voi olla niin että jokaista lausetta joku vahtii ja ilmoittaa mihinkä kategoriaan se mahdollisesti kuuluu. Ei yleispalstalla mitään kunnon keskustelua voi käydä jos siitä suljetaan hyvin olennainen osa kirjallista kulttuuria kokonaan pois. Pitää joku raja ja järki olla tiukkapipoisuudessakin.
- tankavaara
kun en heti sinua havainnut
ja taas taakse tuonen
nojatuolisi nojaa
eikä havaitse
sitä
itse- tankavaara
kun en heti sinua havainnut
ja taas taakse tuonen
nojatuoliisi nojaan
eikä havaitse
sitä
itse
- Aarre
...runopalstaltakin oman runonsa lukeakseen sen yhä uudelleen.
- voisit mennä
tiukkapipo-osastolle.
- mikäs nyt pännii
tee niinkun minä,jos joku vastaus/runo ärsyttää niin hyppää yli.Ei se mikään pakko ole lukea kaikkea viestejä/runoja täälä.Ja jos satut lukemaan niin älä valita siitä,tämä on vapaa keskustelupalsta ja kirjoittaa saa mitä itsekukin haluaa jos ei ole loukkaavasti kirjoitettu.Take it easy...
- tuulen alta vastahankaan...
...kehitetty? Ja lisätoimintona saisi olla suodatin, joka poistaa näytöstä määrättyjen nimimerkkien kommentit.
- suodatin juttu
tuulen alta vastahankaan... kirjoitti:
...kehitetty? Ja lisätoimintona saisi olla suodatin, joka poistaa näytöstä määrättyjen nimimerkkien kommentit.
saisi kyllä olla, että tiukkapipot, palstojen parantajat ja muiden mollaajat suodattais pois. Heillä kun ei ole älyä jättää lukematta heitä ärsyttävät viestit ja sitten vielä valittamatta niistä.
suodatin juttu kirjoitti:
saisi kyllä olla, että tiukkapipot, palstojen parantajat ja muiden mollaajat suodattais pois. Heillä kun ei ole älyä jättää lukematta heitä ärsyttävät viestit ja sitten vielä valittamatta niistä.
niin kamalasti erilaisia itsensäilmaisun tyylejä.
Jos runoillen sä kerrot sen, tuon kaiken minä suvaitsen, vaan jos runostasi pidä en, sen ylitse mä ponkaisen. Ja lukematta jättäen mä sinuu hiljaa rankaisen.- tuulen alta vastahankaan....
suodatin juttu kirjoitti:
saisi kyllä olla, että tiukkapipot, palstojen parantajat ja muiden mollaajat suodattais pois. Heillä kun ei ole älyä jättää lukematta heitä ärsyttävät viestit ja sitten vielä valittamatta niistä.
Aloituksen tekaisin
lukijoille vihjaisin
jot huonot värssyt riittää saa
tahdon parempaa.
Kosk yksi ylimielinen
pilas päivän äitien
kun suolsi oman tekeleen
ja jäi sitä maisteleen.
Mutta kyllä tästä
palstan kärhämästä
jotain opin itsekin
se tässä kiusaks kaikkien... - torivahti
tuulen alta vastahankaan.... kirjoitti:
Aloituksen tekaisin
lukijoille vihjaisin
jot huonot värssyt riittää saa
tahdon parempaa.
Kosk yksi ylimielinen
pilas päivän äitien
kun suolsi oman tekeleen
ja jäi sitä maisteleen.
Mutta kyllä tästä
palstan kärhämästä
jotain opin itsekin
se tässä kiusaks kaikkien...niin mene itse sinne runo-osastolle. Nautin mieluummin HTZA:n runoista kuin sinun tekeleistäsi.
- HTZA
tuulen alta vastahankaan.... kirjoitti:
Aloituksen tekaisin
lukijoille vihjaisin
jot huonot värssyt riittää saa
tahdon parempaa.
Kosk yksi ylimielinen
pilas päivän äitien
kun suolsi oman tekeleen
ja jäi sitä maisteleen.
Mutta kyllä tästä
palstan kärhämästä
jotain opin itsekin
se tässä kiusaks kaikkien...niin se ei ollut runo!
Kuten sanoin, se oli Juicen avulla tehty laulutarina joka oli itsessään kysymys.
Olisin minä voinut kysyä suoraakin, miten äitiys muuttuu jos synnytys hoidetaan leikkauksilla tai muilla apuvälineillä. Iltalehdissä se kysymys tuotiin esiin.
Tapani oli mielestäni "hauskempi".
Aina ei jaksa lukea kysymyksiä: "Haiseeko jalkasi? Pesetkö vain kerran viikossa?"
Tai muuta fiksua.
En minä näe sen pilaavan äitienpäivää.
Monasti ukkelit tossun alta alkavat mellastamaan ihan olemattomia asioita heti kun pääsevät vapautta nuuhkimaan.
Mä kirjoitin tuon tahallaan kun mieli on niin vinksallaan. Voi runot olla kauniita, tai sitten ihan kauheita. Ei kaikkea voi lukea ja sitten heti tuomita, kun toinen tykkää kumminkin vaik toinen saakin hepulin- RosaLiiin
mutta kuinkas sen nyt teen
hienoon ja suvaitsevaiseen
aloitukseesi kun sanani
myös sanoa halua
onks tää sun mielestäs runo
nääthän tämän
ihan jonninjoutava
löpinän höpinä
päätön ja hännätön
tällä vain nyt näin kerron
että runoilla voi täälläkin
kaikki kukat kukkikoon
sensuuria herättelet huudat
toivottavasti nukkuu
syvää unta nukkuukin.
hyvää mieltä, iloa ja valoa
elämääsi sun
toivoo yks
hupakko tollolasta - tähän riimit
mutta riimisuoni on hieman kadoksissa tällä hetkellä.
Elehän hötkyile kyllä se vielä löytyy taas joskus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921135
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116968- 125906
- 83708
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten283699Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74631Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54586Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48559- 72483