Runoilkaa runot -osastolla!

tuulen alta vastahankaan...

Mitä te tänne niitä tekeleitänne suollatte? Kirjallisuus/runot -osasto on oikea osoite niille. Herätys, sensuuri!

18

812

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on runoja

      näytä minulle?

    • jartsev

      Eikö sun viestisi sovi palstalle, vai peittävätkö ne jotenkin sun kirjotiuksesi varjoonsa. Vai onko runomitassa jotain ehkä yksityisyyttä paljastavaa tai rikollista. En ymmärrä? Mihinkä tämä järjen vastainen karsinointi vaatimus perustuu tällä yleispalstalla jossa kaikesta pitäisi voida keskutella.

      • tuulen alta vastahankaan...

        Noudatettaviksi, tulkittaviksi vai kierrettäviksi?


      • jartsev
        tuulen alta vastahankaan... kirjoitti:

        Noudatettaviksi, tulkittaviksi vai kierrettäviksi?

        Sama koskee sääntöjä. Säännöt ovat ohjeelliset ja tällaisella yleispalstalla ei voi olla niin että jokaista lausetta joku vahtii ja ilmoittaa mihinkä kategoriaan se mahdollisesti kuuluu. Ei yleispalstalla mitään kunnon keskustelua voi käydä jos siitä suljetaan hyvin olennainen osa kirjallista kulttuuria kokonaan pois. Pitää joku raja ja järki olla tiukkapipoisuudessakin.


    • tankavaara

      kun en heti sinua havainnut
      ja taas taakse tuonen
      nojatuolisi nojaa
      eikä havaitse
      sitä
      itse

      • tankavaara

        kun en heti sinua havainnut
        ja taas taakse tuonen
        nojatuoliisi nojaan
        eikä havaitse
        sitä
        itse


    • Aarre

      ...runopalstaltakin oman runonsa lukeakseen sen yhä uudelleen.

    • voisit mennä

      tiukkapipo-osastolle.

    • mikäs nyt pännii

      tee niinkun minä,jos joku vastaus/runo ärsyttää niin hyppää yli.Ei se mikään pakko ole lukea kaikkea viestejä/runoja täälä.Ja jos satut lukemaan niin älä valita siitä,tämä on vapaa keskustelupalsta ja kirjoittaa saa mitä itsekukin haluaa jos ei ole loukkaavasti kirjoitettu.Take it easy...

      • tuulen alta vastahankaan...

        ...kehitetty? Ja lisätoimintona saisi olla suodatin, joka poistaa näytöstä määrättyjen nimimerkkien kommentit.


      • suodatin juttu
        tuulen alta vastahankaan... kirjoitti:

        ...kehitetty? Ja lisätoimintona saisi olla suodatin, joka poistaa näytöstä määrättyjen nimimerkkien kommentit.

        saisi kyllä olla, että tiukkapipot, palstojen parantajat ja muiden mollaajat suodattais pois. Heillä kun ei ole älyä jättää lukematta heitä ärsyttävät viestit ja sitten vielä valittamatta niistä.


      • suodatin juttu kirjoitti:

        saisi kyllä olla, että tiukkapipot, palstojen parantajat ja muiden mollaajat suodattais pois. Heillä kun ei ole älyä jättää lukematta heitä ärsyttävät viestit ja sitten vielä valittamatta niistä.

        niin kamalasti erilaisia itsensäilmaisun tyylejä.
        Jos runoillen sä kerrot sen, tuon kaiken minä suvaitsen, vaan jos runostasi pidä en, sen ylitse mä ponkaisen. Ja lukematta jättäen mä sinuu hiljaa rankaisen.


      • tuulen alta vastahankaan....
        suodatin juttu kirjoitti:

        saisi kyllä olla, että tiukkapipot, palstojen parantajat ja muiden mollaajat suodattais pois. Heillä kun ei ole älyä jättää lukematta heitä ärsyttävät viestit ja sitten vielä valittamatta niistä.

        Aloituksen tekaisin
        lukijoille vihjaisin
        jot huonot värssyt riittää saa
        tahdon parempaa.

        Kosk yksi ylimielinen
        pilas päivän äitien
        kun suolsi oman tekeleen
        ja jäi sitä maisteleen.

        Mutta kyllä tästä
        palstan kärhämästä
        jotain opin itsekin
        se tässä kiusaks kaikkien...


      • torivahti
        tuulen alta vastahankaan.... kirjoitti:

        Aloituksen tekaisin
        lukijoille vihjaisin
        jot huonot värssyt riittää saa
        tahdon parempaa.

        Kosk yksi ylimielinen
        pilas päivän äitien
        kun suolsi oman tekeleen
        ja jäi sitä maisteleen.

        Mutta kyllä tästä
        palstan kärhämästä
        jotain opin itsekin
        se tässä kiusaks kaikkien...

        niin mene itse sinne runo-osastolle. Nautin mieluummin HTZA:n runoista kuin sinun tekeleistäsi.


      • HTZA
        tuulen alta vastahankaan.... kirjoitti:

        Aloituksen tekaisin
        lukijoille vihjaisin
        jot huonot värssyt riittää saa
        tahdon parempaa.

        Kosk yksi ylimielinen
        pilas päivän äitien
        kun suolsi oman tekeleen
        ja jäi sitä maisteleen.

        Mutta kyllä tästä
        palstan kärhämästä
        jotain opin itsekin
        se tässä kiusaks kaikkien...

        niin se ei ollut runo!
        Kuten sanoin, se oli Juicen avulla tehty laulutarina joka oli itsessään kysymys.
        Olisin minä voinut kysyä suoraakin, miten äitiys muuttuu jos synnytys hoidetaan leikkauksilla tai muilla apuvälineillä. Iltalehdissä se kysymys tuotiin esiin.
        Tapani oli mielestäni "hauskempi".
        Aina ei jaksa lukea kysymyksiä: "Haiseeko jalkasi? Pesetkö vain kerran viikossa?"
        Tai muuta fiksua.
        En minä näe sen pilaavan äitienpäivää.


    • Monasti ukkelit tossun alta alkavat mellastamaan ihan olemattomia asioita heti kun pääsevät vapautta nuuhkimaan.
      Mä kirjoitin tuon tahallaan kun mieli on niin vinksallaan. Voi runot olla kauniita, tai sitten ihan kauheita. Ei kaikkea voi lukea ja sitten heti tuomita, kun toinen tykkää kumminkin vaik toinen saakin hepulin

    • RosaLiiin

      mutta kuinkas sen nyt teen
      hienoon ja suvaitsevaiseen
      aloitukseesi kun sanani
      myös sanoa halua
      onks tää sun mielestäs runo
      nääthän tämän
      ihan jonninjoutava
      löpinän höpinä
      päätön ja hännätön
      tällä vain nyt näin kerron
      että runoilla voi täälläkin
      kaikki kukat kukkikoon
      sensuuria herättelet huudat
      toivottavasti nukkuu
      syvää unta nukkuukin.

      hyvää mieltä, iloa ja valoa
      elämääsi sun
      toivoo yks
      hupakko tollolasta

    • tähän riimit

      mutta riimisuoni on hieman kadoksissa tällä hetkellä.
      Elehän hötkyile kyllä se vielä löytyy taas joskus.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1135
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      968
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      83
      708
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      283
      699
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      586
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe