on mukava palata taas tänne juttelemmaa.
minnuu ravisteli taas luonnonvoimat kute viime kesänkin. ukonilma jylläs ja salama pääs iskemää tietokonneeseen ja puhelimmee.
melkee kaksi viikkoo sain vilkasta vain pimmeetä konetta, eile illalla tietokonemies sai taas pelit toimimaa.
olisinha mie voinnu tämän korjauttaa noppeemminkin,mutta oon tottunu tähän nuoree miehee meil on ollu hyvä yhteistyö, hänelt mie tämän vehkeen ostin ja muutkii vempeleet.hää minut opetti käyttämääki konetta.
alus mie vannotin, että tämä on meiän kahen salaisuus ja kenelkää täst ei sanota mittää, sanoin hänel ,et tämä on verrattavis valtio salaisuutee.
aattelin että jos en oppi käyttämää kenenkää ei tarvii tietää että tämä ei menny minun päähän.hää oli luotettava ja piti asian omana tietonaa.
jote mie jouan oottaa,ko oon tämmöst uskollista sorttii;) et millo hää kerkiää.
täs yhtenä päivänä toista viikkoo sitte olin menos kaupunkii ol hyvin nätti aurinkoinen päivä eikä tietookaa ukonilmasta jote jätin töpselit seinää.ja konekii jäi päälle.
jo puoles välis matkaa ukkonen jyrähti, se ol pien jyrähys eikä kovin synkkii pilviikää ollu taivaalla, jote aattelin että käyn sukkelaa ko kisut tarvitsi sapuskaa.
mut siithä tulikii semmonen keli, melkee myrskyks yltys ,salamat valas koko taivaan.ja arvaahan mitä siitä seuras .tietokone män ja lankapuhelin.
minul uusittii puhelin tolppa tuoho talon nurkalle kesällä ja vähä eppäilin et jos se uutuuttaa olis ollu herkempi ottaa salaman iskut, ko ei mänt muita koneita.mutta puhelin ihmiset sano ettei siin ollu mittää vikkaa.
tämmöstä minul kuuluu,pitäs vissii tehhä jottain estettä ukonilmalle, kohtahan minul ei anneta vakuutustakkaa ko ain vehkeet on hajalla ko jyrisee.
sanovat että pitäs maadottaa niin voisi laittaa pistorasiaa estettä , mutta se vissii on suurempi homma. mie ko en mittää remonttii taho ennää tehhä, ne pannee elämän niin sekasii. pittää männä asiantuntijoitten luo ja ottaa selvää mitä olis tehtävis.
kone ko män hiljaseks, tuntu niin ouolle että mites mie nyt päivän alotan,ko ain aamulla tulin yöpaiassa teekupin kanssa tähä istumaa. niin sitä ihmis mieli tottuu päivän tekemissii. minun pittää sannoo et tuli oikee ikävä tänne.
aattelin et nythä mie oon tietokone riippuvainen,ja tämä konneen hajoominen on merkiksi siitä.
puolustin itelle, et eihä tämä niin pahaa ole.
miehä voisin olla riippuvainen viinasta,tai huumeista, taikka pelihimosta sitäkii on. jot piän tätä paremmasta päästä.
mutta tottuushan on, et ihmisen ei pitäs antaa valtaa millekkää himolle. kaikkee elämäs pitäs ottaa kohtuuessa.
jalmarin eläes poikettii kerra uutee pitsa baarii. mie en ollu koskaa syönny pitsaa. ja minust se ol niin hyvää et olisin syönny sitä jatkuvasti. pyysin monta kertaa jalmarille, ko hää kävi kaupungissa et tuo minulle pitsaa tai mää kaupunkii asiolle ja tuo samalla.
hää vissii kyllästy ainaseen pitsan kerjäämissee ja kerra hää toi pakkasee ison kasan kaupunki reisultaa.
miehä olin iki onnessain, söin kaksi viikkoo joka päivä pitsaa enkä mittää muuta , mutta sitte tuli toppi.sain siitä herkusta niin tarpeeks että en syö vielkää sitä.
jalmaril ol se mielipide et jos jottain himotsee sitä pittää ottaa niin paljo et siit saap tarpeekseen. pitsassa se kyl onnistu ja se tepsii myös itkemises.
mie ko oon ain ollu herkkä kyyneliin,joskus itken vaik ei oo mittää syytäkää,ehkä mie itken sillo olemisen onnesta.
ko aikansa itkee,kyyneleet kuivuu lopulta.
mutta tähä seurustelluu tääl ,mie en usko sen keinon tepsivän. minul päivastoin olo aika tahtoo venyä ain pitemmäks.
mitähän se jalmari neuvois tähä himoon. mie melkee tiiän ain mitä hää sanonos mihinki, mutta tämä on mihi en tiiä vastausta.
minul menneekin vikkonloppu teiän kirjotuksii lukiessa. mukavaa viikonloppua ja terveisiä kaikille.
ukkonen kylässä
14
456
Vastaukset
- kellohame®
Teretulloo takas,tässä ehti jo ikävä sinua tulla!
Hyvä ku ei ukkonen sinua puistellu kuitenkaan:-) - Ruuneperi
On kuin cafe 65 ei toimisi kun olet poissa. Tekisi mieli antaa neuvoja siinä ukkoselta suojautumisessa mutta kyllä paikalliset henkilöt tietävät. Ota yhteys yhtiöön, jolta ostat sähköt.
Tukistit minua taas viimeksi. Nyt on viimeisistä enää toinen jäljellä. On ehkä hyvä ettet ole lukenut sitä viestiä johon vihaisena yritin viitata. - MdK
nähdä nimimerkkisi palstalla!
Tässä ehti jo ajatella vaikka mitä, että mihinkäs Lyyli on joutunut.
Mahtaako nyt nukkua tai loikoilla uudessa sängyssään kaiket päivät :-), kissat seurana, syömässä suklaapraliineja ja lukemassa naistenlehtiä, tai olisiko lähtenyt hetken mielijohteesta Meerin perään Ameriikkaan eikä ole ehtinyt ilmoittaa lähdöstään, tai sitten on ottanut flamengo-tunnit niin tiiviisti ettei jaksa enää netille tulla, tai (hui kauheata!) ei kai vaan ole lähtenyt puolukka- tai sienimetsään ja tavannut karhun... Katsoin illalla uutisia ja kertoivat että Suomessa on karhuja aivan mahdottomasti, aivan ihmisten ilmoilla jo asustelevat.
No, onneksi olit kotoa poissa kun ukkonen iski.
Kyllähän ukkosen jäljet sitten pikkuhiljaa kuntoon saadaan, koneet korjattua ja sähköt taas toimimaan.
Nyt vaan annat tulla juttua torven täydeltä meidän kaikkien suureksi iloksi! - akatar
En ole kauaa pyörinyt tällä palstalla ja huomasin sinua kaivattavan joidenkin ystäviesi toimesta. Uteliaisuudesta Lyylihenkilöön etsin tekstejäsi ja viihdyin ihan kummasti. Olin polttaa pullat uuniin, kun tarinointisi tempasi mukaansa. Tapasin kirjoittaa on niin hulvattoman hauska, uskoisin että se on puhekieltäsi taitavasti taltioituna. Mikä rikkaus, että pystyy nauramaan itselleen ja on aito ihminen.
Monipuolistat tätä hiekkalaatikkoa todella virkistävällä tavalla. - Manrukka(N)
...ja nii et ei ukkone sinnuu jyssäyttänt.
Konneet saap aina kuntoo...ja ei haittaa nii vaik ei saiskaa, ihmise kans on vähä nii ja näi;)))
Vai semmone myräkkä teil ol....meil ei oo olt tääs susirajal ko pari oikee kunno ukoilmaa.
Ja mie en välitäkkää...eka ukoilma ko tul ni miu rakas kummipoikain hukku tuoho miu ikkunast näkyvää järvee.
Ja ei olt raukka ko 17 vuotine , häne kaveriisakii hukkus.Se tul nii noppeesti ja yllättäi se llma ,et ne lapsparat ei kerenneet mihikää.
Ni mie aatteli ko sie sanoit kyynelist, et nekkii kuivuu........
Sillo tuntu ,et ne ei kuivu millokaa ko tää miu kummipoikain hukku...mie itki et en nähny mittää monnee päivää vissii.
Saati sitte hautajaisis....sil itkul ei olt loppuu.
Mut nyt ei muistellakkaa ennää sitä se ol nii kamala paikka ja on vieläkii.
Mie ajatteli et nytko kohta iha miu kaver pääsöö töist, ni mie lähekii häne kans sienmehtää..onkii keränt jo kanttarellei muutama sankollise.
Ja muutekii on alkant niiko syssy tulla tänne ainakii ja miu mieleekii.
Se on selvä merkki syksyst miul ko mie ota villasuka kutomise kättee, ni sillo on syksy;))))
No nii hyvvää syksyy Siul Lyyti ja muilkii,,,, - Simsalabim!
auki! Tässä tulee jumissa olevia viestejä.
- Kerttuli
Jotenkin minusta tuntuu, jotta tämä senora lyyli ei ole aito.(en viitsi etsiä merkkiä tuon een päälle) Joku "näyttelee" hänen rooliaan. Muotoasusta päätellen hän on mies. Sitä paitsi on vaikeaa lukea murteella kirjoitettua tekstiä.
- Ruuneperi
lyylin tyyli tunnetaan. Miten Sinä pystyt edes epäilemään jotain feikkausta tai nikkeilyä tai mitä tahansa. Pidä lierona lieroa, älä hyvää ihmistä!
- kellohame®
Ruuneperi kirjoitti:
lyylin tyyli tunnetaan. Miten Sinä pystyt edes epäilemään jotain feikkausta tai nikkeilyä tai mitä tahansa. Pidä lierona lieroa, älä hyvää ihmistä!
Olen huomannut useemmin ku kerran..et liero kiero ihminen ite --eppäilee kaikkea muita..samaistaa vissiin itseensä.
- Ruuneperi
kellohame® kirjoitti:
Olen huomannut useemmin ku kerran..et liero kiero ihminen ite --eppäilee kaikkea muita..samaistaa vissiin itseensä.
Varsinkin aiheetta
- Joensuun Alli
...nainen,... vanha,... tuolla tavalla elävä ja tekevä,.. vai mikä?
Voi olla aitoa, totta tai sitten ei. Sehän täällä netin virtuaalimaailmassa seikkaillessa on jo perusasia, joka kannattaa pitää mielessä, millä tahansa sivulla.
Mutta onko se tässä tapauksessa niin nuukaa? Mie ainakin luen senóra lyylin juttuja mielelläni. Ovathan ne persoonallinen poikkeus siihen mitä noilla muilla cafe-palstoilla yleensä suolletaan.
Senóra lyylin kirjoituksissa on positiivinen elämänasenne.
Kuinka niin muotoasusta voit päätellä että on mies? Selvennä mulle vähän tuota seikkaa.
Ja vaikka olisikin mies, niin sitten osaa kirjoittaa naisellisesti, siihen verrattuna millaisia naisen nikillä kirjoitettuja tekstejä cafe-palstoilla on pilvin pimein.
Tai jospa kirjoittaja onkin "transu", joka osaa eläytyä naisen maailmaan? (Anteeksi senóra lyyli..)
Ymmärrän, että joidenkin on vaikea lukea murre-tekstiä, etenkin jos ei itse ole koskaan elämässään puhunut mitään murretta. Itselleni senóra lyylin puhekieli ei ole vaikealukuista, koska tuollaista puhekieltä kuulee jo täällä Joensuun seudulla ja yhä enemmän, kun tuota rajaseutua menee kohti Imatraa ja Lappeenrantaa.
Mutta jos mie "Raumlaissi jaaritukssi" tai muuta vastaavan tyyppistä länsimurretta luen niin myönnän, kankeeta on. - Ruuneperi
Joensuun Alli kirjoitti:
Voi olla aitoa, totta tai sitten ei. Sehän täällä netin virtuaalimaailmassa seikkaillessa on jo perusasia, joka kannattaa pitää mielessä, millä tahansa sivulla.
Mutta onko se tässä tapauksessa niin nuukaa? Mie ainakin luen senóra lyylin juttuja mielelläni. Ovathan ne persoonallinen poikkeus siihen mitä noilla muilla cafe-palstoilla yleensä suolletaan.
Kuinka niin muotoasusta voit päätellä että on mies? Selvennä mulle vähän tuota seikkaa.
Ja vaikka olisikin mies, niin sitten osaa kirjoittaa naisellisesti, siihen verrattuna millaisia naisen nikillä kirjoitettuja tekstejä cafe-palstoilla on pilvin pimein.
Tai jospa kirjoittaja onkin "transu", joka osaa eläytyä naisen maailmaan? (Anteeksi senóra lyyli..)
Ymmärrän, että joidenkin on vaikea lukea murre-tekstiä, etenkin jos ei itse ole koskaan elämässään puhunut mitään murretta. Itselleni senóra lyylin puhekieli ei ole vaikealukuista, koska tuollaista puhekieltä kuulee jo täällä Joensuun seudulla ja yhä enemmän, kun tuota rajaseutua menee kohti Imatraa ja Lappeenrantaa.
Mutta jos mie "Raumlaissi jaaritukssi" tai muuta vastaavan tyyppistä länsimurretta luen niin myönnän, kankeeta on.Kyl mar sää munt sentä, Alli, ymmärät!
- señora lyyli
Joensuun Alli kirjoitti:
Mutta jos mie "Raumlaissi jaaritukssi" tai muuta vastaavan tyyppistä länsimurretta luen niin myönnän, kankeeta on.voiha pyhä sylvi teiän kanssa.
sie kysyitkii mukavasti alli et, mikä aito?
kyl mie oon ihan aito ihminen. lihhaa ja verta vaik vähänlaisesti.en vaa millää käsitä miksi mie oon tullu eppäilyksen alle.ja mitä ihmettä minus eppäillää,sitäkö etten oo karjalainen, mut mitäs vällii sil olis jos en oliskaa.
jos olisin savolainen, vaik kyl mie puhusin teille sillo savoks,savo naurattaa jo murteena ja saap ihmiset hyvälle tuulelle,on siin niin hyvvii vääntöjä ja heil vast juttuja piisaa. :)
voi ko olisitte lukeneet osastosta 45 seleman pierujutun,mie otin siit kopion ja ystäväni meeri kerto sen eläkeläisten talol, ko oltii juttelu tunnilla. sielkii tunnelma vapautu oikee ääneen nauramaa, hyöko muute istuu niin totisena.sielhä se on vielkii luettavis.
jos minul olis vaik poikkeevuuttaki sukupuoli asioissa,kute tuo transu;) tiiän kyl mitä se merkkaa. televisiossa kymppitonnissa esiinty mies joka ol puettu naisen vaatteisiin ja maalattu naiseksi. uppee olikin naisena.
siinhä on käynny vissii niin et hää on saannu syntyessää miehen ruumiin, mut naisen sielun. siks hyö pukkeutuu naisen vaateisiin, hyö haluis olla naisii.
mutta sehä olis minun oma asia, vaik saattasinha mie siitkii puhhuu,mikäs tääl on puhues ,ko ei tarvii naamaa näyttää,niin ei voi pilkata kadulla vastaa tullessa.en kai ossais siitkää pittää suutain kiinni.
jos minnuu nuoremmaks luullaa,siithä mie oon imarreltu mielissäin et kirjotan niin nuorekkaasti,sitä jokkainen haluaa ko tähä ikkää ehtii.
enhä mie näin avomesti puhuis ja kertoilis kaikkee jos minun pitäs nähhä teiät elävänä.
ihminen on sen verra estonen ettei hää nyt ainakaa sadalle (kute tääl on joskus ollu lukijaa)levittelis asioitaa livenä.
tääl on alettu paljo keskittymmää kirjottajaan, eikä puhuta siitä mist hää kirjottaa.ei tääl tarvii kenenkää paljastaa tai todistella itestää mittää. kirjottaa vaa juttuu mist tahtoo puhhuu.
minust on mukava lukkee ihmisten tekemissii ja mitä heil on sattunu elämän varrella,huomata et en mie yksin oo tuossakaa jutussa, mist hyö on nykypäivän huolissaa,mist hyö unelmoi,mist ei tykkää,mikä pannee sapen kiehumaa.ja voiha se kiehahtaa välil täälläkin,erimieltä voip olla vaik ei satuta henkilöö.kirjotettaa iha kaikesta maan ja taivaan välillä.
semmosta on mukava lukkee ja vastailla ko sille tuntuu.
jos nyt joku kertoo et mie oon käynny kuussa, niin mitäs siit häntä syyttelee valehtelijaks, tai kyselemmää mikäs sie oot miehiäs ko tuommosii puhut. jospa hää on käynny unissaa tai toivoo sinne pääsevänsä.
antaa hänen juttunsa ellää täällä.jos joku pittää sitä humpuukkina, voiha sitä hymähtää konneensa ääressä ,et kaikenlaisii sitä onkii,ja sivuttaa koko juttu.niin kuussa kävijäkää ei pahota mieltää.
näin saatas sopu säilymää ja saatas jutella sikshä myö tänne tullaakin. asioita on paljo,tietyst kaik jutut ei kiinnosta kaikkia.jos tuntuu ettei ole kiinnostavvaa keskustelua, voipi itse ottaa mikä itsee kiinnostaa ja puhhuu siitä.
minnuu saa eppäillä mitä tahtoo,kohan ette ruppee syyttämää kettää toista kirjottajaa täällä.se vois olla loukkaus järkevää ihmistä kohtaa.
aatella et minun kirjotuksest voi saaha käsityksen et oon mies. se minnuu kummastuttaa, et minnuu mieheks luullaa. enhä mie puhu miesten asioistakaa.
kyl mie tahtosin ainakin tuon uskottavan, et mie oon nainen. tullee iha mielee urheilussa ko joskus on ollu iha miehen näkösii naisii,hyö ko on syönny hormoonii niin heist on tullu miesmäisii.
nainen mie oon ja onnellinen ko sain syntyy naiseksi, naisel on mielestäin elämäs helpompaa.
miehet pittää asiat sisällää ja siks hyö tekkee itsemurhiikin enenpi ,sairastuvat ja ovat lyhyempi ikäsiä.
sit hyö ei voi koristautuu niinko nainen,heil ei oo kauniita muotoja ja linjoja ko naisel.
heiän pittää ain näyttää kovalta ja muskelimieheltä. vaik nykyää on jo niitä pehmo miehii.
enne ei koskaa nähny miehii leikkipuistos lasten kanssa,mie niin ilolla katselen ko nykyää näkkee miehiikin hiekkalaatikon reunalla istumassa.
olikohan tuo otsikko liian rehvakas ,niinhä se lea laven laulo enne.se vaa tuli mielee tähän kirjotuksee.
mie ko oon väsyny ,niin tuntuu ko olisin hutikassa tuun vähä villiksi siks noin räväkkä otsikkokin.
tuli oltuu päivä pihalla laittamssa pihhaa talvikuntoo,jote tuntuu et tulee hyvät unet. pitäs viel jaksaa katsoo tuo selviytyjät,mie ko oon sitä seurannu ja tykänny siitä.
kiitos kaikille vastauksista, kiitos paljon ja hyviä unia ja oman kullan kuvia. terveisin lyyli. - Manrukka(N)
señora lyyli kirjoitti:
voiha pyhä sylvi teiän kanssa.
sie kysyitkii mukavasti alli et, mikä aito?
kyl mie oon ihan aito ihminen. lihhaa ja verta vaik vähänlaisesti.en vaa millää käsitä miksi mie oon tullu eppäilyksen alle.ja mitä ihmettä minus eppäillää,sitäkö etten oo karjalainen, mut mitäs vällii sil olis jos en oliskaa.
jos olisin savolainen, vaik kyl mie puhusin teille sillo savoks,savo naurattaa jo murteena ja saap ihmiset hyvälle tuulelle,on siin niin hyvvii vääntöjä ja heil vast juttuja piisaa. :)
voi ko olisitte lukeneet osastosta 45 seleman pierujutun,mie otin siit kopion ja ystäväni meeri kerto sen eläkeläisten talol, ko oltii juttelu tunnilla. sielkii tunnelma vapautu oikee ääneen nauramaa, hyöko muute istuu niin totisena.sielhä se on vielkii luettavis.
jos minul olis vaik poikkeevuuttaki sukupuoli asioissa,kute tuo transu;) tiiän kyl mitä se merkkaa. televisiossa kymppitonnissa esiinty mies joka ol puettu naisen vaatteisiin ja maalattu naiseksi. uppee olikin naisena.
siinhä on käynny vissii niin et hää on saannu syntyessää miehen ruumiin, mut naisen sielun. siks hyö pukkeutuu naisen vaateisiin, hyö haluis olla naisii.
mutta sehä olis minun oma asia, vaik saattasinha mie siitkii puhhuu,mikäs tääl on puhues ,ko ei tarvii naamaa näyttää,niin ei voi pilkata kadulla vastaa tullessa.en kai ossais siitkää pittää suutain kiinni.
jos minnuu nuoremmaks luullaa,siithä mie oon imarreltu mielissäin et kirjotan niin nuorekkaasti,sitä jokkainen haluaa ko tähä ikkää ehtii.
enhä mie näin avomesti puhuis ja kertoilis kaikkee jos minun pitäs nähhä teiät elävänä.
ihminen on sen verra estonen ettei hää nyt ainakaa sadalle (kute tääl on joskus ollu lukijaa)levittelis asioitaa livenä.
tääl on alettu paljo keskittymmää kirjottajaan, eikä puhuta siitä mist hää kirjottaa.ei tääl tarvii kenenkää paljastaa tai todistella itestää mittää. kirjottaa vaa juttuu mist tahtoo puhhuu.
minust on mukava lukkee ihmisten tekemissii ja mitä heil on sattunu elämän varrella,huomata et en mie yksin oo tuossakaa jutussa, mist hyö on nykypäivän huolissaa,mist hyö unelmoi,mist ei tykkää,mikä pannee sapen kiehumaa.ja voiha se kiehahtaa välil täälläkin,erimieltä voip olla vaik ei satuta henkilöö.kirjotettaa iha kaikesta maan ja taivaan välillä.
semmosta on mukava lukkee ja vastailla ko sille tuntuu.
jos nyt joku kertoo et mie oon käynny kuussa, niin mitäs siit häntä syyttelee valehtelijaks, tai kyselemmää mikäs sie oot miehiäs ko tuommosii puhut. jospa hää on käynny unissaa tai toivoo sinne pääsevänsä.
antaa hänen juttunsa ellää täällä.jos joku pittää sitä humpuukkina, voiha sitä hymähtää konneensa ääressä ,et kaikenlaisii sitä onkii,ja sivuttaa koko juttu.niin kuussa kävijäkää ei pahota mieltää.
näin saatas sopu säilymää ja saatas jutella sikshä myö tänne tullaakin. asioita on paljo,tietyst kaik jutut ei kiinnosta kaikkia.jos tuntuu ettei ole kiinnostavvaa keskustelua, voipi itse ottaa mikä itsee kiinnostaa ja puhhuu siitä.
minnuu saa eppäillä mitä tahtoo,kohan ette ruppee syyttämää kettää toista kirjottajaa täällä.se vois olla loukkaus järkevää ihmistä kohtaa.
aatella et minun kirjotuksest voi saaha käsityksen et oon mies. se minnuu kummastuttaa, et minnuu mieheks luullaa. enhä mie puhu miesten asioistakaa.
kyl mie tahtosin ainakin tuon uskottavan, et mie oon nainen. tullee iha mielee urheilussa ko joskus on ollu iha miehen näkösii naisii,hyö ko on syönny hormoonii niin heist on tullu miesmäisii.
nainen mie oon ja onnellinen ko sain syntyy naiseksi, naisel on mielestäin elämäs helpompaa.
miehet pittää asiat sisällää ja siks hyö tekkee itsemurhiikin enenpi ,sairastuvat ja ovat lyhyempi ikäsiä.
sit hyö ei voi koristautuu niinko nainen,heil ei oo kauniita muotoja ja linjoja ko naisel.
heiän pittää ain näyttää kovalta ja muskelimieheltä. vaik nykyää on jo niitä pehmo miehii.
enne ei koskaa nähny miehii leikkipuistos lasten kanssa,mie niin ilolla katselen ko nykyää näkkee miehiikin hiekkalaatikon reunalla istumassa.
olikohan tuo otsikko liian rehvakas ,niinhä se lea laven laulo enne.se vaa tuli mielee tähän kirjotuksee.
mie ko oon väsyny ,niin tuntuu ko olisin hutikassa tuun vähä villiksi siks noin räväkkä otsikkokin.
tuli oltuu päivä pihalla laittamssa pihhaa talvikuntoo,jote tuntuu et tulee hyvät unet. pitäs viel jaksaa katsoo tuo selviytyjät,mie ko oon sitä seurannu ja tykänny siitä.
kiitos kaikille vastauksista, kiitos paljon ja hyviä unia ja oman kullan kuvia. terveisin lyyli.Justii nii Lyyli...Oo vaa se mikä oot ja sil siisti...Nii tääl kaikki on oma ihteesä olkookii sit vaik kui niki takana.Oma persoonasa sieltkiii vai vaa kirjotuksis löytyy kummikii;;)))
Mie en tiijä jos joku siustakii saap miesmäse kuva ,,,ni joha on outoo...sius nyt miu milest ei oo mittää miesmäistä nois kirjotusissais ..nii on naisellisii juttui ko olla ja voi...No nii on monta mieltä ko on *miestäkii* sannoo vanha sanalasku;;))) heipsistä vaa ja syksy tulloo mukavaa kaikil
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h402899Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062681Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv352411Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.501918- 311719
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141513- 321473
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1021213- 1771183
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.711025