takapään säätö hajosi?

K1200GT

Bemariani kohtasi ensimmäinen vika. kilsoja yli 60.000. Takaiskunvaimentimen säätö hajosi eli säätönupin ruuvin kierteet korkkasiva naaraspuolelta. Säätöruuvia ei saa irti koska päässä on hitsattu levy. Nyt pitäisi maahantuojan mukaan vaihtaa koko systeemi eli myös iskari/jousi. Bemerin tekemänä osat 745 € (tolla surkealla säätimellä) plus 2-3 h työtä ja toimitus kesäkuussa! Suosittelivat Öhlinsin vaimenninta (korjattavissa jos hajoaa) joka maksaa 1100 € plus työt. Tietääkö joku halvemman konstin? Mitä suosittelette? Kaksi päällä kun jousen säätö on välttämätön.

4

1376

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • r1150r

Wilbersiltä löytyy myös mutta vieppä iskari kunnon asentajapyörämihelle niin eiköhän jokin konsti löydy. En muista itse millainen tuo iskarin säätö on mutta esim. R 1150 R:n vastaavaa muistelen ja mielestäni sen voi korjata muutenkin kuin vaihtamalalla koko paketin. Ja täytyy pystyä.

• ebayta

Ebaysta löytyy. Hinnat lähtee runsaasta satasesta ylöspäin.

• eipä auttanut

K 1200 GT:n takaiskarin säätö on integroitu iskariin niin, että ei auta kuin uusia koko systeemi. Kalliiksi tuli Öhliksen iskari 1200 €. Toisaalta se kyllä on selvästi parempi kuin alkuperäinen Bemarin tekele ja Öhliksen pystyy myös huoltamaan!

• Jukkanen3

HUOMENTA JA HALOO.

Meikää sitten ärsyttää lukea tollasia juttuja. Tuon korjaa itse vaikka millainen rähmäkäpälä. yli 1000 e iskarista, just joo.

Normaalijuttuja nuo on.
      -Pora maksaa 2 e ja kierretappi 5 e. jos tekee uuden kierteen.
      -lokun lukite pitää hienosti, sitä saa ilman yhden tipan, jonkun pullosta

Sitä paitsi sen iskarin SAA korjattua, kun se on koottukin. "korkki auki ja SKF:n luettolosta stefa ja ellei sovi holkiittaakin voi. Itse korjasin omani ja samalla laitoin
      öljynvaihto tulpan kylkeen. Taisi korjaus maksaa melkein 5 e.

Tuo ei saa korjattua juttu kuuluu samaan sarjaan kuin erään Pirkanmaalaisen huoltoliikkeen 150e maksava ohjausyksikön päivitys.

huolto -yksikön ohjelma pitää päivittää
      Jukka -miksi
      huolto -tehtaalta tuli päivitys
      Jukka -tämä toimii ja käy hienosti, miksi se pitää päivittää, mitä se voi
      muuttaa paremmaksi.
      huolto -en tiedä, mutta pitää se päivittää
      jukka -siinähän päivitätte, mutta minun pyörää ette.
      huolto - se voi jäädä matkalla
      jukka -ai mitenhän päivityksen vuoksi voi jäädä matka kesken
      huolto -en tiedä, mutta on se mahdollista
      jukka -just joo unohda.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      739
      4523
    2. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      564
      3429
    3. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      173
      2171
    4. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      12
      1734
    5. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      96
      1596
    6. MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!

No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis
      Suomalaiset julkkikset
      35
      1558
    7. TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa

Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka
      Maailman menoa
      161
      1261
    8. OP Kaskimaa

Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.
      Kuhmo
      30
      1108
    9. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      224
      1041
    10. Viimeiset helmiterveiset

kaivatullesi tähän alas 🙇💙
      Ikävä
      70