Mies..haluaisin

kysyä

Jos sinulla on nainen joka rakastaa sua yli kaiken, ja sinä tiedät sen satavarmasti, ja sinä myös samoin rakastat häntä. Niin mikä on syy siihen ettet halua kihloihin? Olen nainen ja 45v ja avoliitossa. EN HALUA naimisiin mutta haluaisin sen puuttuvan renkaan, että olisi jonkunlainen tunne jostakin :( Siis mikä on syy sinulla mies ettet voi edes kihloihin mennä??

12

1314

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mies567

Luottamuspula...luulisin tai ehkä se että ei halua sitoutua. Kato kun se on helpompi lähteä lätkimään kun ei oo renkaita "kahleita" hidastamassa(siis jos tilanne menee pahaksi.
      Itse en ajattele ollenkaan tuolla tavalla, mutta tuli mieleen vain tuommoisia asioita. Olen itse naimisissa ja rakkaus, luottamus ja toisen kunnioitus ovat ne tärkeimmät asiat parisuhteessa.

• siinä oikein

on kun naiset haluaa sormuksen jo lyhyenkin seurustelun jälkeen,ensin kihloihin ja seuraavana päivänä pitäisi mennä naimisiin

• Hopearengas

Jokainen parisuhde on oma tarinansa.. ensimmäisenä esteenä mieleen tulee luottamus tai oikeastaan sen puuttuminen. Syy tähän voi löytyä miehen menneisyydestä tai teidän suhteen alkupuolelta.. Joskus katsomalla taakse, voi tunnistaa tulevan.

Mutta kysymys myös sinulle: uskotko kihlasormus sormessa omistavasi toisen?

• Halua naimisiin,

ja en enää edes kihloihin, ja voi olla että en enää edes loppuelämää halua tämän miehen kanssa viettää. Kun huomasin että hän ei halua näyttää naisille olevansa varattu...

• aikaisessa vaiheessa

Kun oltiin seukattu vasta muutama kuukausi hän mainitsi haluavansa kanssani naimisiin. Se tuntui hyvältä. Liitto solmittiin aikanaan 2 vuoden kuluttua siitä kun tavattiin. Mukavaa on ollut sukulais sielun kanssa.

• moi333

Toisaalta jos ei halua naimisiin niin miks pitäs kihlohin sitten mennä, eikkös se ole avioliitto lupaus.

• stefanie

Kun on olemassa kahdenlaisia miehiä... toiset ovat yksinkertaisesti vain ns. vanhanaikaisia eivätkä halua kihloihin jos ei ole aikomustakaan mennä naimisiin.. se kihlaus kun on lupaus avioliitosta... Ja sitten on taas toinen ryhmä jolla on niin sanottu lintu syndrooma ja koetaan se rengas ahdistavaksi kun on jouduttu ns. rengastetuksi tutkimustarkoituksiin... ja hei jokuhan voi huomata et vapaus on mennyt...

• tein

anteeksi, jos kysyisin rumasti, koska veljelläni on sama tilanne.

hänellä on sairaus, eikä halunnut lapsi ja meni asumaan -70 luvulla erään naisen kanssa jolla 3 lasta.

veljeni sanoi että "hän on luotettava, eikä koskaan lähde, mutta ei sitoudu mihinkään, kun aina epäröi kaikkea".

suhde on kestänyt jo yli 30v ja jatkuu,
      mutta aina vaimo on vuosittain hieman menettänyt luottamustaan, eikä veljeni ole sitoutunut sen vuoksi.
      (veljen "upporikas" on minulle sanonut että jos hän=naisystävä on 5 vuotta hyvin luotettava, hän kosii, pisin aika on ollut alle 2v.)

ELI OLETKO hieman epäluotettava ? tavalla tai toisella, vaikka itse olisitkin omasta mielestäsi maailman viisain.

• anteeksi...

pyytää... Mutta en ole epäluotettava. Avomieheni myös tunnustaa sen ja tietää..Mutta meillä on vähän toisin päin tuo luottamus. Kaverillani on kymmeniä naisia ollut ympäri suomea ja muutamia kertoja on tullut hänen salattua jotakin asiaa minulta, joten en luota häneen ihan sata varmasti... Mutta siitä huolimatta tahtoisin edes kihloihin. Ja nyt sitten huomasin tai ymmärsin hänen puheesta ettei halua näyttää että on jollain tavalla varattu. Esim. oli jonkunmoinen sukupuoli tauti hänellä, ja minä olin ja olen edelleen puhdas, niin kyllä luultavasti lääkäri olisi sanonut että kumppani myös kokeisiin, jos hän olisi sen maininnut tällä viehättävälle ja nuorelle ja kauniille lääkärille.... vai mitä olet sinä mieltä?

• a1b2c3
        anteeksi... kirjoitti:

pyytää... Mutta en ole epäluotettava. Avomieheni myös tunnustaa sen ja tietää..Mutta meillä on vähän toisin päin tuo luottamus. Kaverillani on kymmeniä naisia ollut ympäri suomea ja muutamia kertoja on tullut hänen salattua jotakin asiaa minulta, joten en luota häneen ihan sata varmasti... Mutta siitä huolimatta tahtoisin edes kihloihin. Ja nyt sitten huomasin tai ymmärsin hänen puheesta ettei halua näyttää että on jollain tavalla varattu. Esim. oli jonkunmoinen sukupuoli tauti hänellä, ja minä olin ja olen edelleen puhdas, niin kyllä luultavasti lääkäri olisi sanonut että kumppani myös kokeisiin, jos hän olisi sen maininnut tällä viehättävälle ja nuorelle ja kauniille lääkärille.... vai mitä olet sinä mieltä?

Miten sinä edes haluat tuollaisen miehen kanssa kihloihin?

Itse olen myös samaa mieltä joidenkin edellä kirjoittelevien kanssa, että kihlasormus on jo lupaus avioliitosta tai no jollei avioliitosta, niin ainakin halusta elää sen toisen kanssa niin pitkään kuin suinkin mahdollista. Heppoisin perustein en haluaisi sormusta vastaankaan ottaa.

Pitäisikö sinun selvittää itse itsesi kanssa, että haluatko ihan varmasti edes olla kyseisen miehen kanssa??

• 21 vuotta avossa

Olen ollut ja eikä vielä ole edes kihlasormusta. Olen siitä puhunut miehelleni ja vastauksena oli.
      -Mutta rakas eihän me vielä olla niin tuttuja,pitää oppia tuntemaan toisensa ensin kunnolla.Ei sormus ole mikään "sopimus" yhdessä olla,me ollaan tosi onnellisia näinkin ja varmasti uskollisia toisillemme.Rakkaus senkun kukkii vuosivuodelta.Älä väkisten "kahleihin" miestäsi laita.

• muita wastauksia totean ?
      että mikä pakko se on wetää jokin rahastus instituution sanelema juttu?
      miksi se muuttuu oli se rengas "kahle" awoliitossa?
      tai ei
      jos waadit sitä olet sinkku ennen kuin huomaatkaan

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko varattu minulle?

Mieheltä kysyn.
      Ikävä
      290
      11382
    2. Mitä ensi viikolla tapahtuu?

Mitä toivot, että ensi viikolla tapahtuu?
      Ikävä
      133
      7030
    3. Mitä Ajattelit Kun Näit Kaivattusi

Ensimmäistä Kertaa?
      Ikävä
      101
      5783
    4. Vanhempi mies

Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa
      Ikävä
      41
      5151
    5. Noloa että kaipasin sinua

Toivottavasti et tunnistanut itseäsi. Ikävissään sitä on aika typerä.
      Ikävä
      52
      4301
    6. Minne sä aina välillä joudut

Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta
      Ikävä
      30
      4009
    7. On niin paha olla

Tarviin jotain jolla turruttaa... Kuka voi auttaa.
      Ikävä
      61
      3544
    8. On niin vaikea olla lähelläsi

En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na
      Ikävä
      32
      3531
    9. Nyt peukut pystyyn

Nyt kaikki peukut pystyyn, siirtopersu on aikeissa muuttaa Kannuksesta pois. Facebookissa haukkui tänään Kannuksen peru
      Kannus
      22
      3055
    10. Pehmeää laskua

Sinulle. Muutaman kilsan päästä. Mieheltä, joka salaa välittää.
      Ikävä
      79
      3040
    Aihe