Vaimo määrää

Onnellinen1

Vaivihkaa huomasin, että vaimoni oli jo pitkään ottanut ohjat käsiinsä seksielämässämme, koskien myös muuta elämäämme. Hän määrää, koska saan, mitä saan, mitä teen.

Kaikki alkoi lomamatkallamme, missä olimme yhdessä. Vaimoni ei ollut antanut pillua pitkään aikaan ja olin toiveikas, että nyt saan. Olimme sängyssä ja hyväilin vaimoani parhaani mukaan ja kumpikin oli kiihoittunut. Jolloin vaimoni kysyi, että olisi mahtavaa, jos nuolisit pilluani. Johon kysyin, että nuoletko sitten minua tai saanko naida. Sain kielteisen vastauksen, mutta ajattelin, että jos nuolen hänelle hyvät orgasmit hän leppyy.

Nuolemisen aloitin kainaloista edeten hiljalleen kohti pillua. Vaimoni tyrkkäsi minut nopeasti pillunsa eteen ja sanoi, että tuossa on hommasi, muuta en ole pyytänyt. Eli ala nuolemaan lutkuttaja. Tein työtä käskettyä ja aloin ahmimaan vaimoni märkää pillua. Putsaa myös persereikä kuului käsky, tunge kieli sisään ja aloita. Nuolin vaimoni perseen hyvin ja sain aloittaa taas pillun nuolemisen. Vaimoni otti takaraivostani kiinni ja rupesi kiihkoissaan hankaamaan pilluaan vasten naamaani. Hetken päästä hän käski minut selälleen ja tuli päälleni. Nyt naidaan äijän naama. Hän aloitti rytmikkään ratsastuksen naamallani ja voihke ja kiihko kävi kovemmaksi kokoajan. Vaimoni pillu oli litimärkä ja hän vain kiihdytti tahtiaan, kunnes alkoi tulemaan. Hän sai mahtavan orgasmin ja tuuppasi pilluaan naamalleni orgasmin jälkimainingeissa. Tyytyväisenä hän kierähti sivuu ja sanoi, että et saa nyt edes runkata. Anna kyrpäsi vain seistä.

Kysyin, että etkö halua kyrpää. Eihän näin voi jatkua. Johon hän naurahtaen vastasi nuolija luuletko, että hän on ollut ilman kyrpää ja samalla nauroi räkäisesti. Hänellä on kolme rakastajaa ja yksi nuolija eli minä.

Mikä nuolija kysyin? Tästä lähin ainoa mitä saat tehdä on nuolla minua, putsata rakastajien spermat käskettäessä ja niinpois päin. Entäs minä sitten? Saan vain runkata, kun hän käskee. Sitäpaitsi rakastat pilluani ja se on jatkossa työsi.

2

15064

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lapsellinen tarina....

Älä vaivaudu kirjoittelemaan tänne uusia juttuja !!!

• timppa4503

Näin se meilläkin menee. Tosin minä joudun käyttään sukkahousuja

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa

Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on
      Yrittäjyys
      30
      5573
    2. Pystyisitkö pitämään

Näppejä erossa jos tulisi siihen tilaisuus
      Ikävä
      53
      5363
    3. Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki

Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h
      Maailman menoa
      100
      4390
    4. En saa sua mielestäni vaikka tekisin mitä

Mikä tähän auttaa.. ei mikään. Edes aika. Kaivan sut kohta vaikka kivenkolosta että saan kysyä haluatko sinäkin💛
      Ikävä
      16
      3813
    5. Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?

Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist
      Ikävä
      44
      3643
    6. Riikka on siis suomalaisille velkaa 84 mrd

Jos kauhukabinetti istuu vaalikauden loppuun. Keskimäärin yli 20 miljardia uutta velkaa rikkaiden veronalennuksiin jokai
      Maailman menoa
      131
      3442
    7. Onnettomuus

Hukkajärventiellä kolaroi lavetti ja henkilöauto. Uutista ei missään! Hys hys ollaanko hiljaa tästäkin?
      Kuhmo
      5
      3160
    8. Sanna on suomalaisille siis velkaa 24 mrd euroa

Muistanette vielä kuinka Italian remonttirahoja perusteltiin sillä, että italialaiset ostaa suomalaisilta paidatkin pääl
      Maailman menoa
      168
      2916
    9. Tuntuuko ettet tiedä

Enää miten toimia mun suhteen. Kun en taida tietää itsekään
      Ikävä
      25
      2629
    10. Maahanmuuttajat torjuvat marjanpoiminnan - "emme ole rottia"

Ruotsalaisen journalistin selvitys paljasti, miksi maahanmuuttajat kieltäytyvät työstä. Taustalla vaikuttavat kulttuuris
      Maailman menoa
      39
      2501
    Aihe