Vaimo määrää

Onnellinen1

Vaivihkaa huomasin, että vaimoni oli jo pitkään ottanut ohjat käsiinsä seksielämässämme, koskien myös muuta elämäämme. Hän määrää, koska saan, mitä saan, mitä teen.

Kaikki alkoi lomamatkallamme, missä olimme yhdessä. Vaimoni ei ollut antanut pillua pitkään aikaan ja olin toiveikas, että nyt saan. Olimme sängyssä ja hyväilin vaimoani parhaani mukaan ja kumpikin oli kiihoittunut. Jolloin vaimoni kysyi, että olisi mahtavaa, jos nuolisit pilluani. Johon kysyin, että nuoletko sitten minua tai saanko naida. Sain kielteisen vastauksen, mutta ajattelin, että jos nuolen hänelle hyvät orgasmit hän leppyy.

Nuolemisen aloitin kainaloista edeten hiljalleen kohti pillua. Vaimoni tyrkkäsi minut nopeasti pillunsa eteen ja sanoi, että tuossa on hommasi, muuta en ole pyytänyt. Eli ala nuolemaan lutkuttaja. Tein työtä käskettyä ja aloin ahmimaan vaimoni märkää pillua. Putsaa myös persereikä kuului käsky, tunge kieli sisään ja aloita. Nuolin vaimoni perseen hyvin ja sain aloittaa taas pillun nuolemisen. Vaimoni otti takaraivostani kiinni ja rupesi kiihkoissaan hankaamaan pilluaan vasten naamaani. Hetken päästä hän käski minut selälleen ja tuli päälleni. Nyt naidaan äijän naama. Hän aloitti rytmikkään ratsastuksen naamallani ja voihke ja kiihko kävi kovemmaksi kokoajan. Vaimoni pillu oli litimärkä ja hän vain kiihdytti tahtiaan, kunnes alkoi tulemaan. Hän sai mahtavan orgasmin ja tuuppasi pilluaan naamalleni orgasmin jälkimainingeissa. Tyytyväisenä hän kierähti sivuu ja sanoi, että et saa nyt edes runkata. Anna kyrpäsi vain seistä.

Kysyin, että etkö halua kyrpää. Eihän näin voi jatkua. Johon hän naurahtaen vastasi nuolija luuletko, että hän on ollut ilman kyrpää ja samalla nauroi räkäisesti. Hänellä on kolme rakastajaa ja yksi nuolija eli minä.

Mikä nuolija kysyin? Tästä lähin ainoa mitä saat tehdä on nuolla minua, putsata rakastajien spermat käskettäessä ja niinpois päin. Entäs minä sitten? Saan vain runkata, kun hän käskee. Sitäpaitsi rakastat pilluani ja se on jatkossa työsi.

2

15352

Vastaukset 2

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lapsellinen tarina....

Älä vaivaudu kirjoittelemaan tänne uusia juttuja !!!

• timppa4503

Näin se meilläkin menee. Tosin minä joudun käyttään sukkahousuja

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Metsamanin muru kissa kuollut

Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars
      Tuusniemi
      165
      2687
    2. 84
      1167
    3. Kysymys

Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois
      Sinkut
      237
      1025
    4. Mitä haluaisit kysyä

kaivatultasi juuri nyt?
      Ikävä
      121
      996
    5. Tapailtaisko nainen

Meidän kotien puolessavälissä suunnilleen, vähä niinku salaa. Siinä on yks kiva paikka joka sopis hyvin. Mieheltä
      Ikävä
      82
      868
    6. Olisitko valmis lähitulevaisuudessa

Kohtaamaan minut mies?
      Ikävä
      88
      721
    7. Kissan kuolema

https://youtube.com/shorts/lJznLVfBTxA?si=h-F1D4Arg4uGjGX- On tuo aivan uskomaton tapaus! Lähes 200 osanottoa ja surun
      Tuusniemi
      103
      632
    8. Haluatko J-mies jutella asiat selviksi vai jäädä palstalle haaveilemaan

Kuten otsikko sanoo: Haluatko tavata ja jutella, jotta saadaan asioihin selvyys lopullisesti vai haluatko mieluummin haa
      Ikävä
      53
      588
    9. Miten on, luotathan siihen?

Että vielä tehdään kiihkeästi sitä yhdessä... Tutulle naiselle.❤️‍🔥
      Ikävä
      38
      562
    10. Ei siitä mahdollisesta suhteesta

saa kukaan tietää jos niin haluat❤️naiselle
      Ikävä
      36