-mistä johtuu että soneralla on "oikeus" laskuttaa viivästyskoron ja viivästysmaksun jokaisesta, pv:stä joka on laskun eräpäivän jälkeen, jos olen maksanut em,laskun 2-3pv eräp jälkeen
niin tulee vielä päiväämätön kirjekuori jossa kehotusmaksu päivätty samalle päivälle kuin maksupäivä ,,, kuppaa joka kerta seuraavassa laskussa 5€ koron????(huom maksuliikenteen viiveet pankeissa) täysin laitonta ja perustetonta koronkiskontaa! asiasta jätetty tutkintapyyntö viranomaisille!!!!
soneran laskutus
laitonta koronkiskontaa!
3
467
Vastaukset
- jos et tykkää Soo-dee-mii-f...
Tietty jos soneralle soittaa ja SOPII maksulle uuden eräpäivän, niin ei ne ota mitään extraa vaikka olis myöhässä siitä aidosta päivästä. Pankilla kestää kummasti se rahan siirtyminen vaikka sähkösesti liikkuu...? Juksaa asiakkaita ja vetää korot ohi.
- I'M THE REPOMAN
laskuissa sama...eräpäivään mennessä suositellaan maksamaan...
Karsi menojas jos et pysy laskujes perässä...
- deemu
ootko joskus kokeillut mitä tapahtuu jos kerrankin maksaisit laskus ajallaan? Mulla on käynyt niin etteivät veloita mitään extroja...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 614127
- 1053445
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj352954Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262518- 452117
- 201929
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51899- 1861807
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3911498Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91288