Ajattelin kuurin magnesiumia kiskaista, testaan toimiiko lihaskramppien ehkäisyssä.
Eli mikä on paras magnesiumlisä? Ehdotuksia mistään monivitamiinihömpötyksistä ei oteta vastaan.
Paras magnesiumlisä?
11
4319
Vastaukset
- käyttänyt
tätä ja toimii, tuotetta saa liki kaikista maatalouskaupoista.
http://www.hippodome.com/index.php?main_page=product_info&cPath=49_42_45&products_id=532- hevosen
vitamiinia syödä?
mikä on annostus? - vitamiineja
hevosen kirjoitti:
vitamiinia syödä?
mikä on annostus?ei ole olemassakaan, samaa tavaraa kaikki, se usein erotuksena että hevosen lisäravinteet ovat luonnollista alkuperää ja varmaankin toimivampia.
- samalla purkilla
hevosen kirjoitti:
vitamiinia syödä?
mikä on annostus?Minäkin ostan magnesiumini hevostarvikeliikkeestä. Eiköhän niissä kaikissa purkeissa ole annostus myös ihmisille ja vielä mittalusikka mukana.;)
- 40+nainen
Itse olen käyttänyt Magnex merkkistä ja voin sanoa että on tehonnut mulle. Tuote on sokeriton, laktoositon, gluteeniton, hiivaton.
Annostus: 1 tabletti päivässä.
Sain ohjeen liikuntaterapeutilta että ihan alussa kannattee ottaa 2 tablettia kerralla jotta tehokkuus alkaa nopeemapaa, kuitenkaan ei suositella montaa päivää.
Huomaa että en ole ottanut kuuria pitkään aikaan kun varpaani "soittaa pianoa" aina kun nukkumaan mentäessä sängyssä suoristan jakani. - diaspor
diaspor.
- ylläpidon
Kal-Mag Plus on tarvitsemasi tuote
- levottomat jalat
250mg 2/päivä toimii minulla.
- kaikukiuku
solgarin mg on paras imeytyvyydeltään saat sitä luontaiskaupasta
- myymät poretabletit
Lieneekö kelvollista Lidlissä myytävä Mg-poretabletti. Liekö magnesium poretabletissa erilaisena yhdisteenä kuin nieltävissä tableteissa. Kumpi lienee paremmin imeytyvää. Yleisesti magnesiumin imeytyvyys ravintolisistä on huonoa.
- Anonyymi00011
Kyllä porealtaassa istuskelu n. 30 minsaa ajaa sanan asian.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle202656Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom671679Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A71637Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise1121590Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.471523Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell911454Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.681366Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001214Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥311147En haluaisi kaiken kuihtuvan pois
ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?521106