Aapeli rahaa

aapelii

Tarviiks aapeli ukol olla rahaa ett sitä saa lisää Cheat Enginellä?

39

2039

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oikee

      ei voi enää käyttää cheat enginee mut mul on yksät koodi lähetä teksti viestillä taatelivuori terve2 numeroon 173001 nii tulee 100000 taatelii sulle

      • taatelivuori2

        ookko varma että saan taatuja ilman viruksia tai troijalaisii.eihän tuo maksa???????????


      • oikee
        taatelivuori2 kirjoitti:

        ookko varma että saan taatuja ilman viruksia tai troijalaisii.eihän tuo maksa???????????

        ei tuu viruksii eikä maksa mut sun pitää olla sun tyypillä sit se näkee sun sijainnin ja saat taatelit.


      • sadomasochist
        oikee kirjoitti:

        ei tuu viruksii eikä maksa mut sun pitää olla sun tyypillä sit se näkee sun sijainnin ja saat taatelit.

        älä usko tota ne taatelit ttulee sille eikä sulle ja maksaa ihan vatusti XD


      • taatelivuori toimii
        sadomasochist kirjoitti:

        älä usko tota ne taatelit ttulee sille eikä sulle ja maksaa ihan vatusti XD

        ei muuten varmana tuu oon kokeillu se toimi!


      • k
        taatelivuori2 kirjoitti:

        ookko varma että saan taatuja ilman viruksia tai troijalaisii.eihän tuo maksa???????????

        Voin neuvoo miten saa taatuja ilman viruksii ! lähetä tekstari tällee : lähetä TAATELIKASA OLEPPAS HILJAA numeroon 173001 siit saa 20 taatelia oon kokeillu


      • aapeli jäbä

        ei noi saa itelleen taatui sil saa vaa sun jätkäl niitä!!!


      • ererere

        taatelivuori pommikommari numeroon 173001 nii tulee 100000 taatelii sulle


      • nclibfrigpöewlnhguoö

        LOL jos laittaa tollasen viestin niin se maksaa kympin ja kaikki taatelit tulee terve2 tyypille!!!!!!!!!


      • levutin

        toi koittaa huijata taatelit itelleen terve2 on varmasti ton käyttäjä nimittäin sellanen tyyppi on


      • vasen

        paljonko se maksoi?


    • k

      Kokeilkaa lähettää tekstaril näin: lähetä TAATELIKASA OLEPPAS HILJAA numeroon 173001 niin saat 20 taatelia. testasin itekki voin jopa näyttää jos haluutte.

      • nimetön132

        lähetä teksti viästi numeroon: 173001 :lähetä viestissä :TAATELIVUORI _SANTERIXZX_FIN:

        älä pidä kaksois pisteitä
        ja se on totta se toimii!!!


      • jaako49
        nimetön132 kirjoitti:

        lähetä teksti viästi numeroon: 173001 :lähetä viestissä :TAATELIVUORI _SANTERIXZX_FIN:

        älä pidä kaksois pisteitä
        ja se on totta se toimii!!!

        SE TOIMI SAIN 155 TAATELIII mut kaikki meni ku ostin kruunun


      • Kylä kannattaa :D
        nimetön132 kirjoitti:

        lähetä teksti viästi numeroon: 173001 :lähetä viestissä :TAATELIVUORI _SANTERIXZX_FIN:

        älä pidä kaksois pisteitä
        ja se on totta se toimii!!!

        Lähetä tekstiviesti : TAATELIVUORI MCWORLD numeroon 173001 niin saat 100 ilmasta taatelia!!!!!!!!!


    • k

      Täl saa oikeesti taatelei eikä maksa tai ei tuu viruksii. voin todistaa. oon kokeillu ittekki eli lähetä tekstari tällee: lähetä TAATELIVUORI OLEPPAS HILJAA numeroon 173001 siit saa 100 taatelia ilmatteeks.. se on bugi ja joku on tehny sen.

    • asdsa

      on yksät koodi lähetä teksti viestillä taatelivuori jyrkis1 numeroon 173001 nii tulee 99 taatelii sulle viesti maksaa 0.15snt

    • admins son

      SPURGUT ÄLKÄÄ JAKSAKO LAITTAA OMIA TAATELIVIESTIEN TILAUSTIETOJA TÄNNE. EI KUKAAN NIITÄ KUITENKAAN TILAA.

      • levutin

        Oon samaa mieltä. Noi kaikki taatelit menee teijän omille ukoille


    • Tän pitäis toimia..

      Jos haluut tietää ihan oikean cheatin.. niin.. se maksaa sulle ekaa kertaa 10e .. mut sitte voit vaan lähettää 5snt tekstareita ja sitten saat kokoajan rahaa.. nii ja sit täytyy olla omalla tyypillä.. lähetä se eka 10e maksava tekstari 173001 ja sitten kirjota siihen taatelitaivas ckorilla nii sitte et saa heti sitä vaan se vaan maksaa 10e ja sitte kun teet uudestaan niin saat 5snt kokoajan 200taatelia.. tälle cheatille on aikamonta todistajaa.. Ja se ckorilla on joku pelaaja aapelissa.. se vissii sitten maksuttaa sen 10e ja muut kerrat se antaa ilmatteeks.. kysyppä vaikka aapelissa joiltakin tyypeiltä niin sitten saat IHAN oikeasti ne taatelit.. elikkä maksaa ekan kerran 10e ja muut on ilmasia.. mut jos lähetät taatelikasa ckorilla niin sitte maksaa aluksi vain 2.15e ja sitten loput maksaa 15snt.. kannattaa kokeilla vaikka tota taatelikasa ckorilla viestiä vaikka eka koska se on halvempi.. älkää sitte jooko levitelkö tätä cheattii minnekkää muihin chatteihin.. munki olis pitäny pitää salaisuus mutta en pitäny ku te vaan lähettelette omia taatelinsaanti keinojanne missä saatte vaan ittellenne ne taatelit .. katokku toi ihan oikeesti haluais ilmasia taateleita.. IHAN OIKEESTI.. USKOKAA POIES.. JUSTIMUSFILMSIN KUNNIASANALLA!!! (justimusfilms is best) :DD

    • TÄÄ TOIMII

      Joo tarttee siinä olla rahaa eka. Mut jos haluut tietää miten saa ilmaseks rahaa niin lähetä TAATELIKASA DOTHACKER numeroon 173001 (ei maksa sulle mitään, toi tunnus on vähän niinku hack) :--D. Ja sit saat 100 taatelii ja cheat enginellä lisää loputtoman määrän :-D

    • Hätäpaska

      Eihän noi teidän antamat numerot toimi alkuunkaa! Tähän numeroon teidän pitää soittaa, että saatte taateleita: 112

    • WUHUUU!!!

      Lähetä tekstari
      TAATELITAIVAS 12SASUKE11
      numeroo 173001
      Ni tulee 200 taatelii ;D se oikeest toimii :).
      oon ties kuinka kauan ettin sellast koodii mikä toimii ja toi toimii!! :D enkä ikinä sais ostaa omalle hahmolle taateleit....mut sit luin ton jostaa ja se oikeest toimi! mut se ei kuulemma aina toimi et kannattaa ehkä kerran käyttää :) toi on joku hack tyyppi minkä joku on tehny :D kannattaa kokeilla nopeest! niit taateleit ei kuulemma kauheest jaeta :o

      • AAPELIHULLU

        Satun lukemaan tätä tekstiä tässä :o vittu varmasti ei toimi aattelin mut koska en ole koskaan ennen kokeillu noita juttuja kun en ole uskaltanut.... en halua että menee turhaa rahaa nii.....mut päätinpähän kokeilla. Jännittyneenä ootin...JA SIELT TULI TAATELEIT! aattelin et oisko unta mut ei ollu! jee!! kiitos WUHUU!:D:D:olen ikuisesti kiitollinen :))


    • tää oikeesti on oike

      EI NOI TOIMI KOITIN ILMAN SALDOO NI TULI EI SINULLA OLE RIITTÄVÄSTI PUHE AIKAA TÄMÄN ESINEEN TILAA MISEEN EI KANNATA USKOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! OIKEESTI KANNATTAA KOITTAA ILMAN SALDOO NI NÄÄTTE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 HAAHHAA VITUN PASKAT KUSETTAJAT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11

    • oikee

      ei lähetä: taatelitaivas zona zona numeroon 173001

    • mikkolol

      siis oi vittu ne pitää mun mielest ansait ku vittu huijat

    • pentti perse

      Tää toimii OIKEESTI oon kokeillu eikä mee kenenkään muun tyypille kun sun! Lähetä taatelivuori looser1234 ja sulle tulee 150 taatelia!

      • pentti perse

        siis laita numeroon 173001


    • aapeli on paras
      • adminadmin

        oon koittanu tätä laittakaa TAATELITAIVAS JANTUNEN02 numeroon 173001 saat 400 taatelia ei maksa mitään ei tuu viruksia! sitten saat vahvistus vinkin hyväksy ja tadaa sulla on 400 taatelia toimii ihan varmana sain kaverilta tämän mun ukko on aapelis mike 12


    • rehellinen000

      *Huijarit leikkimässä.*

      • oijoijoi112

        Kyllähän ne koodit toimii, mutta vain teille itsellenne, jotka niitä tänne laittaa. Hölmökin tajuaa, että noin niitä taateleita normalistikin tilataan. Noissa teidän koodeissanne on teidän hahmonne nimimerkki, joten teillehän ne taatelit tulee. Ja taatelin tilaaminen maksaa aina. Tuolla menetelmällä ainakin. Jos tiedätte jonkun oikeankin koodin, niin sitten en osaa siihen kantaa ottaa, mutta täällä yksikään koodi ei ole toimiva, sen näkee Sokea-Reetakin. Itse en taateleita tilaile itselle, enkä teille toisillekaan. Minulle riittää ilmainen taateli varsin hyvin.


    • Taateli_
    • JUSSIPENA

      jos haluut taateli koodin mistä saa 1000 tt Lähetä viesti numeroon. 173001 kirjota viestiin TAATELITAIVAS VEETI818. SILLÄ VEETI818 ON OMISTAJAN SERKKU NII SE TEKI TOMMOSEN KOODIN KANNATTAA KOITTAA TOIMII 100%

      • kakkapää

        Se Veeti on ihan paska tyyppi. Oikea kusipää.


    • N imetön

      Lähetä tekstiviesti TAATELITAIVAS LEGO001
      numeroon 173001
      niin sulle tulee 1000 taatelia. Oon kokeillu ja toimii 100%

    • Millaisiapeleja

      Pelaataanko aapeleissa pelejä, joiden kohteena on joku julkisuuden henkilö tai oikea ihminen?

    • aapelitaateliVol3,4

      Nyt toimiva taateli.Vol3,4 Lähetä Numeroon 173001 TAATELITAIVAS LUBBIS saatiin cracattya uusi hahmo sisään saat noin 2000 taatelia onnea ilmaisille taatelin ostajille :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      335
      2951
    2. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      108
      2230
    3. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      120
      1640
    4. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      73
      1174
    5. Hetkeäänkään miettimättä ottaisin sinut

      Mutta mitä mieltä miehesi siitä olisi?
      Ikävä
      72
      1057
    6. Olisi kiva tietää miksi pidät minusta?

      Miehelle kysymys :)
      Ikävä
      61
      1003
    7. Voi nainen...

      Kun luovutit meistä liian aikaisin, just kun aloin oppimaan sinua. Jos oisin alussa jo lukenut aiheesta oisin voinut toi
      Ikävä
      41
      960
    8. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      148
      954
    9. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      290
      852
    10. Naiselle kysymys

      Mitä oikein näet minussa?
      Ikävä
      42
      786
    Aihe