Miten poikaystävänsä saa pysymään onnellisena pitkä-aikaisessa suhteessa?
Tai miten sen saa onnellisesksi? Tai mistä miehet yleensä tulevat onnelliseksi ?
Miten saada jätkä onnelliseksi?
5
628
Vastaukset
- 18..
kun olen ikisinkku!
- jätkä18
Tavallisista arkipäiväisistä pikkuasioista. Näytät vaan miehelle pienin elein ja asioin että rakastat häntä, ei siinä muuta tarvita, yksinkertaista mutta totta.
- Onnellinen Anna
Minä toteutan kaikessa entisen poikaystäväni, nykyisen mieheni toiveita. Hoidan kodin ja hänet todella hyvin. Esimerkiksi laitan aina hänen mieliruokaansa. Seksiasioissa toteutan hänen kaikki fantasiansa ja nautin siitä suunnattomasti. Viikko sitten hän toi pari kaveriaan kylään ja pyysi että rakastelisimme kolmisteen. Teimme niin ja ihanaa oli ja hän lupasi aina silloin tällöin tuoda mukavia miehiä piristämään seksielämäämme. Tietenkin minä pukeudun hänen toiveitten mukaisesti, joka merkitsee sitä että pukeudun seksikkäästi. Kesällä olin paljon ilman housuja, se vasta ihanaa oli kun sain vilautella miehille pillua. Siis tälläisistä pienistä arkipäiväisistä asioista se onni on kiinni.
- Boitsu
Vanha sanonta pätee tähänkin: Tie miehen/pojan sydämeen käy vatsan kautta! Eli kokaa hänelle joku ilta mukava ja romanttinen illallinen, ja siitä sitten voi edetä....
- jäbä
tie mihen sydämmeen käy vatsan kautta niinku tossa jo joku sanoki..Äläkä etenkään unohda 'jälkiruokaa' =))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974339Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293243No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452360- 351368
- 10979
- 152976
- 6904
- 20864
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12852- 26805