Paras miniäkokelas

giideon

Asumme hieman pienemmällä paikkakunnalla ja lapsemme muuttivat heti opiskelujen alettua isompaan kaupunkiin opiskelujen perässä. Vanhin poikamme kävi ammattikoulun ja on jo työelämässä, nuorempien vielä opiskellessa. Lasten poismuutosta huolimatta asumme edelleen isoa omakotitaloa ja lapset käyvätkin hyvin usein kotona ja viettivät viikonloppuja meillä. Ja tämähän ei tietenkään haitannut, olihan heillä mukana aina silmäniloa, nuorten ja nättien tyttökavereiden muodossa. Tänä viikonloppunakin kaikki olivat käymässä ja miniäkokelaat toki mukana. Nuorimmainen oli keskimmäisen kyydillä, koska ei vielä ollut ajokortti iässä.

Vanhimmalla pojalla oli autonvaihto ajankohtaista ja hän kävikin aika usein entisessä huoneessaan, johon olimme tietokoneen laittaneet, katsomassa mitä uusia autoja nettiin oli tullut ja oliko kukaan kysellyt hänen autostaan. Muutamasta autosta hän soittikin, mutta ei saanut tingatuksi hintaa sopivaksi, eikä oma autonsa kelvannut vaihdossa. Illan aikana pojat ottivat muutaman oluen, lukuunottamatta keskimmäistä, jonka tyttökaverin piti mennä aamuksi töihin. Jossain vaiheessa iltaa kaksi nuorimmaista lähtivät tyttökavereineen ajelemaan kotiinsa päin ja vanhin pojista jäi miniäkokelaansa kanssa vielä iltaa istumaan. Vaimoni jatkoi miniäkokelaansa kanssa viinin nauttimista ja poika pysyi oluessa, itse sen sijaan olin lääkekuurilla ja päätin tyytyä vain saunaolueen. Kävimmekin illan aikana saunomassa ja poikamme kanssa vaatetus vaihtui pelkkään pyyhkeeseen lantiolla, jonka jälkeen siirryimme katsomaan telkkarista jotain auto-ohjelmaa. Naiset kävivät tämän jälkeen saunassa ja vaimoni vaihtoi tapansa mukaan puolisääreen yltävään yömekkoon ja meni vessaan laittamaan tukkaansa. Tämä miniäkokelas käytti yleensä korkeintaan puolireiteen yltävää paitaa tai sitten vain lyhyttä toppia. Johanna ei turhia ujostellut ja pukeutui muutenkin hyvin naisellisesti, josta vaimoni joskus heidän seurustelunsa alkuaikoina taisi hieman toruakin, mutta vuosien myötä hänkin oli tottunut tytön rohkeampaan tapaan pukeutua. Mökillämme oli pieni saunan kiuas ja tästä syystä puita joutui lisäämään välillä, jos oli paljon saunojia. Johanna oli jonkun kerran veressä olleiden promilleiden rohkaisemana todennut, että olisi helpompaa kun kävisimme saunassa yhdessä, sillä hyvinhän sinne neljä ihmistä mahtuisi ja taisimmepa ainakin parina kertana näin sitten tehdäkin, kun neljästään mökillä olimme. Harmikseni olin itse molemmilla kerroilla ottanut jo sen verran reilusti, etten paljonkaan noista kerroista muista, mutta tuskinpa vaimonikaan olisi siihen selvinpäin alkanut.

Johannan tullessa saunasta pelkässä pyyhkeessään, poikani pyysi tätä katsomaan kun telkkarissa näytettäisiin pian uutta Bemaria. Eihän heillä aivan tuliterään Bemariin vielä rahaa ollut, mutta poika halusi tyttökaverinsa näkevän millainen se on. Johanna odotteli hetken, mutta lähti sitten vaihtamaan vaatetta ylleen. Johanna ehti juuri ja juuri huoneen oven kiinni laittaa, niin poikani huuteli Bemarin esittelyn alkavan. Johanna huuteli takaisin, että tulee ihan pian, mutta poikani hoputti, ettei sitä näytetä kuin hetken. Kuulin Johannan puhuvan ääneen kassia kaivellessaan ja ihmettelevän mihin oli puhtaat pikkuhousut laittanut. Poikani hoputtelun vuoksi, johanna tuli lopulta takaisin ja veti puolireiteen olevan paitansa helmoja hieman alaspäin, joten mitä ilmeisemmin hän ei vielä pikkareitaan löytänyt. Hän jäi seisomaan poikani nojatuolin viereen ja harjasi samalla pitkiä hiuksiaan. Bemarin esittely oli kuitenkin aika pitkä ja sen loputtua Johanna oli kääntymässä pois, mutta poikani ehti ottaa häntä kädestä ja veti syliään kohti. Johanna yritti vihjata, ettei ole vielä pukeutunut, mutta poikani ei ymmärtänyt tai välittänyt vinkistä ja veti tyttönsä syliin asti. Siinä sitten istuimme iltaa ja vaimoni tullessa olohuoneeseen, pyysi poikani tuomaan vielä pari olutta. Vaimoni toi oluet hänelle ja istuutui viereeni sohvalle, kysyen eikö telkkarista tule mitään parempaa kuin autojen pärinää. Kieltävän vastauksen jälkeen vaimo haki itselleen vielä lasin viiniä, vaikka aika uneliaaksi hän oli aiemmistakin laseista tullut ja sauna alkaisi ramasta varmasti vielä lisää.

Auto-ohjelmien loputtua, vaihtoi vaimoni kanavaa ja poikani siirtyi tietokoneelle tarkistamaan, oliko hänen autoaan kyselty tai oliko tullut uusia autoja myyntiin. Hän pyysi minua mukaansa, joten siirryin heidän makkariin itsekin. Johannan jäi vielä olohuoneeseen harjaamaan hiuksiaan. Poikani alkoi olla sen verran jurrissa, ettei saanut näytöltä oikein mitään selvää, joten istuin itse koneen ääreen ja katsoin autot, jonka rekisterinumerot hän oli paperille ylös kirjoittanut. Katsoin melko monta autoa ja kerroin mielipiteitäni niistä, kunnes Johanna tuli huoneeseen. Oven Johanna työnsi vaistomaisesti kiinni ja se jäikin vain hieman raolleen. Poikani istui sängyn reunalla ja Johannan tullessa hänen eteensä, veti hän Johannaa käsistä ja kaatoi itsensä selälleen, Johannan kaatuessa hänen päällensä. Johanna huudahti ja hiusharja lensi kädestä lattialle, joten käännyin katsomaan heitä. Johanna yritti turhaan vetää paidan helmaa alaspäin, sillä poikani halailu nosti sen niin ylös, ettei mitään jäänyt arvailujen varaan. Kysyin pojaltani mitä rekisterinumeroiden vieressä olevat rastit olivat, johon poikani suutelun ja halailun lomassa vastasi, soittaneensa tai laittaneensa tekstarin niistä. Katsoin hetken Johannan pyrkimyksiä korjata paitaa alemmas, mutta koska aloin tuntea näkemäni vuoksi eloa etumuksessani, päätin kääntyä takaisin koneen suuntaan. Hain seuraavan auton ja totesin sen olevan ilmeisesti eniten Johannan mieleen, erittäin tyylikäs ja alkuperäinen 700 sarjan Bemari. Johanna halusi nähdä auton, joten hän pyristeli irti ja tuli viereeni katsomaan. Hän sanoi välittömästi tuollaisen kelpaavan, eikä hän ymmärtänyt mitä hienoa jossain "kolmosämmässä" oli. Poikani alkoi luetella sängyllä edelleen maaten syitä miksi M3 oli hieno auto, mutta Johanna halusi nähdä oliko muita isoja Bemareita myynnissä.

Hain kaikki heidän hintaluokkaansa mahtuvat ja vähän sen ylikin maksavat 700-sarjan Bemarit ja aloin käydä autoja yksi kerralla läpi. Johanna kumartui välillä lähemmäs näyttöä ja nousi sitten takaisin suoraksi, joten ehdotin tuolin hakemista, mutta Johanna totesi jaksavan kyllä seistäkin. Poikani kommentoinnit autoista loppuivat pian ja sängyltä kuului vain nukkuvan puhinaa, joten siirsin tuoliani taaksepäin ja taputin jalalleni, pyytäen Johannaa istumaan. Tietokoneen tuolina oli vanha keittiön tuoli, joten se kestäisi kyllä kahden ihmisen painon. Johanna istui syliini ensin korrektisti poikittain, mutta kääntyi pikkuhiljaa enemmän näytön suuntaan. Seitensatasten loputtua hain kaikki hintaluokkaan sopivat takavetoiset autot, joita Johanna alkoi itse selata ja asentomme vaihtui siten, että istuin itse jalat suorassa eteen ja Johanna oli sylissäni haara-asennossa näytön suuntaan. Koska Johanna hoiti koneen käytön, niin käteni vapautuivat ja hakeutuivat sitten lopulta Johannan vyötärölle. Olimme käyneet autoja parin tusinan verran läpi, kun käteni olivat jo valuneet Johannan paljaille reisille, joiden sileää ihoa sormenpääni kevyesti hyväilivät. Johanna vaikutti lähes selvältä, mutta ei silti tuntunut välittävän hyväilevistä liikkeistäni, vaan juttelimme aivan normaalisti siitä mitä mieltä mistäkin autosta olimme. Johanna oli selvästi kiinnostuneempi isoista ja näyttävistä autoista, kun taas poikani tuijotti hevosvoimia ja kiihtyvyyttä.

Käteni hakeutuivat pikkuhiljaa Johannan paidan helman tuntumaan ja kun Johanna välillä korjaili hieman asentoaan, nousi helma lopulta pois pakaroidenkin alta ja oli näin ollen rullalla vyötäröllä. Vaikka tiesin vaimoni vielä katsovan telkkaria, niin luotin kuulevani hänen tulonsa ja ujutin sormeni pikkuhiljaa yhä lähemmäs Johannan häpyä. Hän oli ajellut karvat lähes kokonaan pois ja jäljellä oli vain ohut viiva, jota hetken siliteltyäni siirryin jo kosteiksi käyneille huulille. Kosketuksistani huolimatta, jatkoimme jutustelua autoista, vaikka molempien hengitys ja puhe olivat selvästi muuttuneet sitä mukaa kun lähestyin hänen pyhintään. Hieroin ensin kevyesti hänen klittaansa, jonka jälkeen työnsin ensin yhden sormen hänen sisäänsä, jolloin Johanna päästi syvän huokauksen ja nojasi minua vasten, ottaen kiinni pöydän reunasta. Kaluni painautui kovana hänen pakaroitaan vasten, vain pyyhe välissämme. Työnsin kolme sormea Johannan sisään ja aloin hyväillä häntä, toisen käden hakeutuen paidan helman alta timmissä kunnossa olevalle vatsalle. Johanna harrasti yleisurheilua, mutta ei ollut mikään täysin muodoton tyttö, vaan hyvin timmissä kunnossa ja rintavarustuskin oli aivan kohdallaan. Pian käteni löysikin hänen rinnalleen ja otti rinnan kevyesti puristeltavaksi, pyöritellen sitten kovana nöpöttävää nänninpäätä, samalla kun aloin tehdä kosteilla sormillani määrätietoista hyväilyä hänen klitorista vasten. Johanna huokaili jo melko raskaasti ja käänsi pian kasvonsa minuun ja kuiskasi "anna mun vähän rauhoittua", "oon liian kuumana". Lopetin alapään hieronnan ja nostin molemmat käteni hyväilemään hänen rintojaan, Johannan jännittelen välillä pakaroitaan kaluani vasten.

Hetken toisistamme nautittuamme, kuulimme olohuoneesta ääniä. Vaimoni sammutti ilmeisesti telkkarin ja laittoi kaukosäätimen pöydälle. Johanna nousi pois sylistäni ja oikoi hieman paitaansa. Huomasimme oven raosta vaimoni kävelevän ohi ja kuulimme hänen menevän sänkyynsä, ilmeisesti hän ajatteli meidän katsovan koko porukalla vielä autoja tai sitten hän oli vain niin väsynyt, ettei sen enempää ajatellut, vaan siirtyi vain sänkyyn nukkumaan. Johanna oli seurustellut poikani kanssa hyvin pitkään ja ilmeisesti menettänyt neitsyytensäkin aikanaan tälle, mutta muutama yhdenyön juttukin oli ilmeisesti joskus pienten välirikkojen myötä ollut. Tämä tyttö ei luultavasti tyydy selibaattiin tai kieltäydy seksistä, vaan nauttii siitä aina kun siihen on tilaisuus. Joitain kertoja olin myös kuullut ohimennen kuinka Johanna oli todennut poikakaverilleni tämän juoneen niin paljon, että Johanna joutuisi hoitamaan illalla itse itsensä. Hän vilkaisi sängyllä tuhisevaa poikakaveriaan, jolloin avasin pyyhkeeni ja paljastin täydessä valmiudessa olevan kaluni, vinkaten Johannaa takaisin syliini. Johanna vilkaisi uudestaan sängyn suuntaan, jonka jälkeen hän laskeutui syliini, kasvot minuun päin ja nosti paidan helmaa ylöspäin, samalla kun ohjasin kaluni hänen huulilleen. Johannan ilmeestä näki, että hänen oli vaikea pysytellä hiljaa, joten hän otti minut sisäänsä hitaasti edestakaisin liikkein. Hyväilin samalla hänen vartaloaan, kiinteitä pakaroita, reisiä, lantiota, nostaen sitten paitaa sen verran ylemmäs, että sain paljaat rinnat eteeni. Johanna antoi minun painua kokonaan sisäänsä ja alkoi keinuttaa lantiotaan minua vasten. Otin rinnat hyväiltäväksi, imien, näykkien ja suudellen noita terhakoita nännejä, samalla kun toinen käteni hyväili tuota ihanaa vartaloa.

Pikkuhiljaa Johannan tahti alkoi kiihtyä ja hän kuiskasi minulle, voitaisiko vaihtaa toiseen huoneeseen. Otin Johannasta tukevan otteen ja nousin ylös, hänen kietoen jalat ja kädet ympärilleni. Tuoli kolahti hieman, kun jouduin siirtämään sitä taemmas ja nappasin siitä pyyhkeeni mukaan. Kävelin varovasti pois huoneesta ja koska meillä oli neljä makuuhuonetta, niin menimme niistä viimeiseen, jolloin väliin jäi yksi tyhjä huone. Heitin pyyhkeen sängylle ja painoin Johannan seinää vasten, alkaen naida häntä voimakkain työnnöin. Johanna alkoi äännellä vapaantuneemmin, vaikka yritti pysyä edelleen mahdollisimman hiljaa. Suutelimme toisiamme ja naimme siinä hetken aikaa, kunnes laskeduimme hetken päästä sängylle. Johanna jäi alleni ja jatkoimme perinteisessä lähetyssaarnaaja-asennossa, jossa sain nostettua Johannan lantiota sen verran ylemmäs, ettei tarvinut kovinkaan montaa työntöä, että Johanna alkoi supistella ja purra huuliaan yhteen, varoen liikaa ääntelehtimistä. Jatkoin työntöjäni ja tunsin olevan itsekin hyvin lähellä ja sainkin juuri ja juuri pidäteltyä siihen, että Johanna laukesi hieman minua ennen, jonka jälkeen annoin lastini purkautua hänen sisäänsä. Hetken levähdettyämme päätimme käydä vuoron perään vessassa pesulla ja tämän jälkeen jatkoimme rakastelua vielä pitkään, kunnes siirryimme jälleen pesulle ja omiin sänkyihimme. Aamulla vaimo ja poika valittelivat, etteivät muistaneet loppuillasta tai nukkumaan menosta mitään. Naureskelin, etteivät he mistään paitsi jääneet ja että kyllä tuota juomaa tällekin päivälle jäi, jos krapulaa pitää loiventaa.

3

19405

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jospa olisikin totta

Varmasti muistelee miten hyvät kyydit annoit . Annoit monta orgasmia. Jaksoit rakastella tunnista toiseen. Ei Hän voi unohtaa sinun upean isoa ja muutenkin aivan ihanaa mulkkuasi, todellista herkkua. Kaikkien kehumaa seivästä.

• nosto

nosto

• Kymppi

Kiva

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen jotenkin

Epävarma ulkonäöstäsi
      Ikävä
      246
      6314
    2. Minun rakkaani.

Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m
      Ikävä
      28
      4297
    3. Koska näet seuraavan kerran

Kaivattusi? Onko päivä tiedossa vai sattumasta kiinni?
      Ikävä
      95
      2834
    4. Ootko nainen jotenkin

itseäs täynnä? Mars laihduttamaan. 🫵🏽 K
      Ikävä
      41
      2247
    5. Hyvästi.....

En vain enää jaksa.....
      Ikävä
      33
      2042
    6. Hyvää yötä

Mm❤️
      Ikävä
      49
      1984
    7. Ongelma Ibizalla

Mistä saada triatleetin jalkaan mahtuva kenkä häitä varten?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      109
      1850
    8. Eelle

Huomenta,ajattelen sua..
      Ikävä
      22
      1739
    9. Hauskaa nimipäivää rakkaalle!

On kova ikävä. Rakastan sua ikuisesti ❤️🤗😘
      Ikävä
      27
      1542
    10. Pitihän se arvata, että kasvavat puolustusmenot

halutaan rahoittaa työtä tekevien oloja kurjistamalla. Nyt ehdotetaan arkipyhien poistamista. Seuraavaksi tulee ne kuusi
      Maailman menoa
      231
      1481
    Aihe