Olimme Börszöny vuoristossa, ihanat maisemat ja mukavat ihmiset, mainio palvelu www.bta-utazas.hu
Lyhyt junamatka Budapestista ja on todella tekemistä jopa viikoksi...
patikointi Unkarissa
1
776
Vastaukset
- Jarkko
Meillä loma jatkuu vielä muutaman päivän täällä Unkarissa. Ikävä paalta takaisin suomeen näin loistavan loman jälkeen. Me emme harrasta pahemmin valmiita matkoja vaan haluamme varata ja suunnitella matkamme itse. Ostimme edulliset lennot budapestiin ja majoitumme eräälle "hevostilalle" vaimoni pitää ratasastamisesta ja minä rakastan luonnossa liikkumista. Varasimme majoituksen näiden sivujen kautta www.akactanya.hu (sivuilta löytyy tietoa myös suomeksi). Tilan työntekijä (suomalainen) oli meitä autolla vastassa ja kyyditsi meidät tilalle. Vaimollani oli varattuna muutamia ratsastuklsia Pustalla ja minä suuntain tilan isännän opastuksella vaellukselle Pustan kauniisiin maisemiin. Voin todella suositella paikkaa kaikille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857435- 965384
- 2574585
- 444485
- 623247
- 482666
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222338Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292312- 492303
- 412174